سفارش تبلیغ
صبا ویژن

[ و او را از قریش پرسیدند ، فرمود : ] اما خاندان مخزوم : گل خوشبوى قریش‏اند ، دوست داریم با مردانشان سخن گفتن ، و زنانشان را به زنى گرفتن . امّا خاندان عبد شمس : در رأى دور اندیش‏ترند و در حمایت مال و فرزند نیرومندتر . لیکن ما در آنچه به دست داریم بخشنده‏تریم ، و هنگام مرگ در دادن جان جوانمردتر ، و آنان بیشتر به شمارند و فریبکارتر و زشت کردار ، و ما گشاده زبان‏تر و خیرخواه‏تر و خوبتر به دیدار . [نهج البلاغه]

sport
نویسنده :  محمد جواد مرادی

مدیر عامل باشگاه شیرین فراز کرمانشاه گفت: به دلیل مشکل تراشی هیئت فوتبال کرمانشاه برای ما، در شهر خود بی انگیزه هستیم.

به گزارش خبرگزاری فارس، فرمان کریمی که از شکست تیمش مقابل سپاهان ناراحت بود در جمع خبرنگاران به شدت از مشکلات حاشیه‌ای در کرمانشاه گلایه کرد و اظهار داشت: تیم ما بیرون کرمانشاه بهتر بازی می‌کند و تمام این مسائل به دلیل مشکل تراشی هیئت فوتبال است که انگیزه ما را از بین می‌‌برد.
وی افزود: آنها امروز حتی نگذاشتند پلاکاردهای فرهنگی خود را در ورزشگاه نصب کنیم. جایگاه هواداران سپاهان را پشت نیمکت شیرین فراز قرار داده و به اعتراض ما هم اهمیتی ندادند.
کریمی ادامه داد: برای جذب حامی مالی با بیمه البرز و شرکت‌های دیگر مذاکره کردیم تا دور زمین از پلاکاردهای تبلیغاتی آنها استفاده کنیم؛ اما هیئت فوتبال زودتر از ما اقدام به جذب حامی مالی کرد و اجازه این کار را به ما نداد.
مدیر عامل شیرین فراز تصریح کرد: به دلیل در اختیار نداشتن زمین مجبوریم یک روز قبل از مسابقه به کرمانشاه بیاییم و فقط 45 دقیقه اجازه استفاده از زمین اصلی را داریم؛ اما تیم‌های میهمان دو ساعت می‌توانند در زمین اصلی تمرین کنند.
کریمی با اشاره به این که هیئت فوتبال مانع از رایگان بودن تماشای بازی امروز شد، اذعان داشت: سازمان لیگ اختیار چگونگی استفاده از بلیط‌های بازی را در اختیار هیئت فوتبال گذاشت؛ اما آنها اجازه ندادند تماشای این بازی رایگان باشد و بلیط فروشی کردند.
وی در پایان خاطر نشان ساخت: بعد از پایان لیگ برای مردم کرمانشاه خواهم گفت که چه نامهربانی هایی در حق این تیم شده است.
شیرین فراز دیروز در هفته بیست و نهم لیگ برتر مقابل سپاهان با نتیجه سه بر دو مغلوب شد


دوشنبه 87/2/9 ساعت 9:57 صبح

لیست کل یادداشت های این وبلاگ
پرسپولیس با پنج گل شیرین‌فراز را شکست داد
[عناوین آرشیوشده]
فهرست
98963 :کل بازدیدها
18 :بازدید امروز
39 :بازدید دیروز
درباره خودم
sport
لوگوی خودم
sport
لوگوی دوستان
لینک دوستان
ایحسب الانسان ان یترک سدی
سوماموس
عــــشقـــــولـــــک
esperance
رنگارنگ
.:بازی+دانلود+موبایل:.
بوی خوش ظهور
قلبی از یخ
خلوت تنهایی
انتظار
*** گر بدانی بعد از این ها چیستند ***
بوی یاس
علافی از دیار ابهر
اشتراک
 
آرشیو
نیمه دوم اسفند
نیمه اول فروردین
نیمه دوم فروردین
بهار 1387
طراح قالب