سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آنکه گرفتاری اش را به نامهربان شکوه کند، حکیم نیست . [امام علی علیه السلام]

sport
نویسنده :  محمد جواد مرادی

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: در هیچ کجای دنیا بازیکن را در دقیقه چهارم مسابقه اخراج نمی‌کنند و این مسئله دلیل اصلی باخت ما بود.

به گزاش خبرگزاری فارس، فیروز کریمی پس از شکست دو بر یک برابر پیکان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ‌امروز علاوه بر بدشانسی، بازیکنان ما تفکری صحیح نداشتند، البته در هیچ کجای دنیا بازیکن یک تیم را دقیقه چهار مسابقه اخراج نمی‌کنند. اگر کسی در سوالاتش به ده نفره شدن ما اشاره نکند اطلاعی از فوتبال ندارد.
وی افزود: متاسفانه بازیکنان استقلال دچار استرس شده‌اند‌، التبه بازی سنگین و 120 دقیقه‌ای برابر راه‌آهن نیز فشار زیادی به نفرات ما وارد کرد و زمان استراحت کافی هم در اختیار نداشتیم. به دلیل آنکه فاقد پتانسیل عالی هستیم مجبور شدم به چند بازیکن استراحت بدهم و چند بازیکن جدید را به میدان بفرستم.
سرمربی استقلال تاکید کرد:‌ اگر دقایق مسابقه را حساب کنید، در مجموع 90 دقیقه ده نفره بازی کردیم و در دقایق پایانی قوای جسمانی‌ بازیکنان ما تحلیل رفت. اخراج کوشکی باعث شد تمام مسایل تاکتیکی تیم ما بهم بخورد.
وی افزود: روی گل اول پیکان هیچ بحثی ندارم؛ اما گل دوم حریف روی یک اشتباه کاملا‌ فردی بود. روز گذشته 40 دقیقه در تمرین با بازیکنان در همین مورد صحبت کرده بودیم.
کریمی با اشاره به ناکامی استقلال در لیگ برتر عنوان کرد: متاسفانه به دلیل استرس و بدشانسی، چند بازی اخیر لیگ را از دست دادیم و تنها امیدمان به جام حذفی است. عملا هیچ شانسی برای قهرمانی در لیگ نداریم و از روز آینده تمام توان خود را برای موفقیت در جام حذفی به کار می‌گیریم.
استقلال امروز در هفته بیست و نهم لیگ برتر با نتیجه دو بر یک مغلوب پیکان شد و یازدهمین شکست فصل خود را تجربه کرد.


دوشنبه 87/2/9 ساعت 9:58 صبح

لیست کل یادداشت های این وبلاگ
پرسپولیس با پنج گل شیرین‌فراز را شکست داد
[عناوین آرشیوشده]
فهرست
98913 :کل بازدیدها
7 :بازدید امروز
27 :بازدید دیروز
درباره خودم
sport
لوگوی خودم
sport
لوگوی دوستان
لینک دوستان
ایحسب الانسان ان یترک سدی
سوماموس
عــــشقـــــولـــــک
esperance
رنگارنگ
.:بازی+دانلود+موبایل:.
بوی خوش ظهور
قلبی از یخ
خلوت تنهایی
انتظار
*** گر بدانی بعد از این ها چیستند ***
بوی یاس
علافی از دیار ابهر
اشتراک
 
آرشیو
نیمه دوم اسفند
نیمه اول فروردین
نیمه دوم فروردین
بهار 1387
طراح قالب