سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ثمره اندرز، بیداری است . [امام علی علیه السلام]

sport
نویسنده :  محمد جواد مرادی

                                                                                               دیدار تیم های استقلال و پرسپولیس

مجتبی جباری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس، اظهار داشت: برای پیروزی به میدان آمده بودیم و موقعیت های بیشتر داشتیم؛ اما پرسپولیس وسط زمین را شلوغ کرده و بسته بازی می کرد. در بهترین موقعیت گل زدیم و می توانستیم تعداد گل هایمان را نیز افزایش دهیم.
وی ادامه داد: از موقعیت هایمان استفاده نکردیم. تساوی برای ما رضایت‌بخش نیست. داور با سوت های زیادش بازی را مدام متوقف می‌کرد. گویا با او صحبت کرده بودند و کاملاً توجیه شده بود تا تعادل را رعایت کند.
جباری در مورد عملکردش خاطر نشان ساخت: خیلی راضی نیستم. می‌توانستم بهتر بازی کنم.
دیدار دو تیم پرسپولیس و استقلال با تساوی یک بر یک به پایان رسید


پنج شنبه 87/1/15 ساعت 9:7 عصر
نویسنده :  محمد جواد مرادی

دیدار تیم های استقلال و پرسپولیس                                                                                        

به گزارش خبرگزاری فارس، فیروز کریمی پس از تساوی یک بر یک برابر پرسپولیس اظهار داشت: هر دو تیم بازی روان و تاکتیکی را به نمایش گذاشتند؛ اما وزش شدید باد از کیفیت بازی تا حدی کم کرد. هر دو بدون ترس از شکست بازی کردند زیرا به سه امتیاز نیاز داشتند.
وی افزود: بر حسب قولی که مبنی بر پیروزی در این دیدار داده بودم، فرهاد مجیدی را از دقیقه 65 به میدان فرستادم؛ اما اخراج دو بازیکن از دو تیم روی روند مسابقه تاثیر منفی گذاشت. هر دو تیم خالق صحنه های خوبی بودند و نتیجه برایند عملکرد نبود. انتظار داشتم با پیروزی، وضعیت خود را در جدول سامان دهیم.
فیروز کریمی با اشاره به مصدومیت خود در تمرینف عنوان کرد: در آخرین تمرین تیم به هیچ شخصی اجازه حضور را ندادیم؛ اما دو غریبه که تصور می‌کنم فرستاده افشین قطبی بودند، حاضر شدند و من را چشم زدند.
وی در مورد عملکرد داور اسپانیایی دربی شصت و چهارم گفت: داوری خوب بود و مشکلی نداشت؛ اما جای ایرانی‌ها خالی بود.
سرمربی استقلال تهران در خصوص بخت قهرمانی در لیگ برتر اظهار داشت: چهار پنجم تیم روی کاغذ این بخت را دارند. ما هم اگرچه بعد از شکست برابر سپاهان بختمان کم شد؛ اما هنوز فرصت داریم. امیدوارم تا پایان فصل جز مدعیان بمانیم.


پنج شنبه 87/1/15 ساعت 9:6 عصر
نویسنده :  محمد جواد مرادی

قطبی: داور دو پنالتی به سود پرسپولیس را ندید

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: داور اسپانیایی در دو صحنه باید به سود تیم ما اعلام پنالتی می‌کرد.

 ---

به گزارش خبرگزاری فارس، افشین قطبی پس از تساوی یک بر یک مقابل استقلال تهران اظهار داشت: در ابتدای مسابقه تمرکز خوبی نداشتیم و استقلال نیز از این مسئله نهایت استفاده را برد. در ادامه واکنش خوبی به این گل نشان دادیم. بعد از گل حریف خوب بازی کردیم و یک گل بین المللی زدیم.
وی افزود: ترس از باخت همیشه در دربی وجود دارد. به همین دلیل، زمانی که بازی مساوی شد، تیم ما عقب نشینی کرد؛ اما زمانی که یک تیم عقب است، بهتر بازی می‌کند. قصد داشتیم از ابتدا شجاع باشیم؛ اما نتوانستیم.
سرمربی پرسپولیس با انتقاد از عملکرد داور اسپانیایی دربی شصت و چهارم، عنوان کرد: در نیمه دوم بازی افت کرد. بازیکنان استقلال در دو صحنه روی نیکبخت و کعبی مرتکب پنالتی شدند که بهتر است کارشناسان در این مورد نظر بدهند؛ اما نمی‌دانم چطور به جای اعلام ضربه پنالتی، لحظاتی بعد کریم باقری از میدان اخراج می شود.
مربی سابق تیم ملی کره جنوبی در مورد تیم استقلال تهران گفت: این تیم با حضور فیروز کریمی بهتر نتیجه گرفته است. به ایشان تبریک می گویم.
سرمربی پرسپولیس در مورد شانس قهرمانی در لبگ برتر اظهار داشت: یک امتیاز امروز به ما کمکی نکرد. 4 یا 5 تیم شانس قهرمانی دارند. از روز اول به هواداران قول قهرمانی داده‌ام. هنوز سر قولم هستم


پنج شنبه 87/1/15 ساعت 9:3 عصر
نویسنده :  محمد جواد مرادی

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس اعلام کرد: داور اسپانیایی بازی استقلال - پرسپولیس بسیار محتاطانه سوت زد اما در مجموع مشکلی نداشت
سپهر حیدری روز پنجشنبه پس از تساوی تیمش در مقابل تیم استقلال گفت : تیم ما در شصت و چهارمین دربی بسیار بهتر از استقلال بازی کرد و مستحق پیروزی بود اما پیروزی را تساوی عوض کردیم .

وی اظهارداشت : ما یک سر وگردن از استقلال بالاتر بودیم و اگر از موقعیت‌های خود استفاده می‌کردیم نتیجه بسیار بهتری کسب می‌کردیم .

وی ادامه داد: این تساوی برای ما همانند شکست بود زیرا فاصله امتیازهایمان با دیگر صدرنشینان افزایش یافت .

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس همچنین تاکید کرد: سپاهان و استقلال تیم های خوبی هستند اما مطمئن باشید قبل از پایان فصل پرسپولیس قهرمان خواهد شد.

دیدار تیم‌های پرسپولیس و استقلال تهران در چارچوب مسابقات فوتبال قهرمانی باشگاه‌های برتر ایران به تساوی یک بر یک رسید.


پنج شنبه 87/1/15 ساعت 9:1 عصر
نویسنده :  محمد جواد مرادی

هافبک تیم استقلال تهران گفت : این تیم با تساوی مقابل پرسپولیس تهران؟ امیدهای خود را برای نزدیک شدن به صدر جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران از دست داد.

دیدار تیم‌های پرسپولیس و استقلال تهران در هفته بیست و ششم رقابت‌های فوتبال قهرمانی باشگاه‌های برتر ایران عصر پنجشنبه با نتیجه تساوی یک بر یک خاتمه یافت.

امید روانخواه در پایان این دیدار در گفت وگو با خبرنگاران افزود : شکست برابرسپاهان و تساوی مقابل تیم پرسپولیس؟ شرایط تیم استقلال تهران را برای قرار گرفتن در کورس قهرمانی لیگ برتر سخت تر کرد به طوریکه این تیم راه دشواری را برای صعود به صدر جدول دارد.

وی اظهار داشت : خوشبختانه تیم استقلال تهران؟ هنوز شانس قهرمانی در جام حذفی باشگاه‌های ایران و راهیابی به لیگ قهرمانان آسیا را دارد که امیدواریم این تیم بتواند در این رقابت‌ها موفق عمل کند.

روانخواه با بیان اینکه دیدار برگشت تیم‌های استقلال و پرسپولیس تهران هیجان انگیزتر از دور رفت برگزار شد؟ گفت : تیم استقلال تهران باز هم نتوانست از گل زده خود به خوبی دفاع کند تا بار دیگر این بازی با نتیجه تساوی یک بر یک خاتمه یابد.

هافبک جوان تیم استقلال تهران خاطر نشان کرد : این تیم شروع خوبی در دیدار مقابل تیم پرسپولیس تهران داشت اما نتوانست پس از گل زودهنگام خود؟ بازی را اداره کند.

وی ضد حمله را حربه تیم استقلال تهران در نیمه دوم اعلام کرد و گفت : این تیم با این تاکتیک توانست دو موقعیت ایده آل را در این نیمه بدست آورد اما محسن یوسفی و آرش برهانی نتوانستند از این فرصت‌ها استفاده کنند.

روانخواه با تاکید بر این نکته که هنوز شش تیم بالای جدول رده بندی شانس قهرمانی در لیگ برتر را دارند؟ افزود : واقعیت این است که در هفته‌های اخیر تمامی نتایج به سود سپاهان اصفهان رقم خورد اما بدون شک در هفته‌های اخیر تغییراتی در صدر جدول ایجاد خواهد شد


پنج شنبه 87/1/15 ساعت 8:58 عصر
نویسنده :  محمد جواد مرادی

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران پس از تساوی تیمش در مقابل تیم پرسپولیس اعلام کرد: نتیجه تساوی در این دیدار عادلانه بود.

فیروز کریمی روز پنجشنبه پس از تساوی یک بر یک دو تیم پرسپولیس و استقلال در ورزشگاه آزادی تهران گفت: ارزیابی من از این بازی بسیار مثبت است زیرا هر دو تیم بازی روان و با تاکتیکی را ارایه کردند.

وی با اشاره به این که ورزش باد از کیفیت بازی کاست، اظهارداشت: این بازی نشات گرفته از دستورات کادرفنی بود که بازی قابل قبولی ارایه شد.

وی خاطرنشان کرد: در این بازی هر دو تیم نیاز به سه امتیاز داشتند و به همین دلیل بازی بسیار سنگین و سختی انجام شد .

به گفته وی، تیم استقلال از دقیقه ????بازی با حضور فرهاد مجیدی عملا با دو فوروارد بازی را ادامه داد اما اخراج دو بازیکن از زمین تاثیر منفی بر بازی هر دو تیم گذاشت.

کریمی بیان داشت: این بازی عملا مساوی پیش رفت و هر دو تیم خالق صحنه‌های تاثیرگذاری بودند.

سرمربی تیم استقلال تهران در خصوص قضاوت داوران اسپانیایی این بازی گفت:
قضاوت خوبی داشتند اما جای داوران ایرانی در این بازی خالی بود.

وی افزود: ما داورانی در ایران داریم که می‌توانند بهتر از داوران خارجی سوت بزنند و کافی است دیده شوند.

وی همچنین در پاسخ به این که هنوز امیدی برای قهرمانی دارید؟ تاکید کرد:
هم اکنون چهار یا پنج تیم برای قهرمانی کورس دارند و ما هم از آنان جدا نیستیم هر چند پس از باخت به سپاهان شانس ما برای قهرمانی کاهش یافت.

کریمی افزود: تیم استقلال برای جام حذفی طرح ویژه‌ای دارد و ادامه لیگ را نیز جدی گرفتیم تا بتوانیم یکی از دو جام را به دست آوریم.


پنج شنبه 87/1/15 ساعت 8:36 عصر
نویسنده :  محمد جواد مرادی

محسن خلیلی گفت: نبض بازی در دست تیم پرسپولیس بود اما نمی‎دانم چرا با وجود برتری مطلق ما بر استقلال، باز هم این بازی با تساوی به پایان رسید.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، مهاجم تیم سرخپوشان پس از تساوی برابر استقلال با بیان مطلب فوق افزود: بازی خیلی خوب شروع شد و بر اساس یک اتفاق گل خوردیم اما بلافاصله پس از دریافت گل توانستیم نبض بازی را در دست بگیریم و با ارائه یک بازی قابل قبول، موقعیت‎های زیادی را خلق کردیم که البته نتوانستیم به طور کامل از آنها استفاده کنیم.

آقای گل لیگ برتر فوتبال کشورمان تصریح کرد؛ مثل اینکه خدا نمی‎خواهد هواداران هیچ یک از تیمهای قرمز و آبی ناراحت به منزلشان باز گردند در غیر اینصورت پیروزی در این بازی حق پرسپولیس بود و ما مزد برتریمان را در این بازی نگرفتیم.

خلیلی در پایان گفت: امیدوارم با گرفتن حداکثر امتیاز از تعداد بازیهای باقیمانده، عنوان قهرمانی در بازیهای لیگ برتر را بدست بیاوریم.


پنج شنبه 87/1/15 ساعت 8:29 عصر
نویسنده :  محمد جواد مرادی

حسین کعبی گفت: ما در این بازی صد در صد بهتر از استقلال بودیم و اگر می توانستیم از فرصتهایمان به نحو مطلوب استفاده کنیم، با اختلاف 4 گل پیروز می‎شدیم.

حسین کعبی در گفتگویی اختصاصی با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس با اشاره به صحنه خطای پنالتی روی خود افزود: آن صحنه خطا قطعاً پنالتی بود و من نمی‎دانم چه اصراری به استفاده از داور خارجی در دیدارهای داربی وجود دارد.

داور خارجی هر چقدر هم که ضعیف قضاوت کند بلافاصله پس از بازی، از کشورمان خارج می‎شود و هیچ پاسخگویی نسبت به عملکرد خود نخواهد داشت.

بازیکن ملی پوش تیم فوتبال پرسپولیس تاکید کرد: اگر همین قضاوت را یک داور ایرانی به نمایش گذاشته بود، تا مدتها یقه‎اش را می‎گرفتند و سوژه مطبوعات می‎شد اما نسبت به عملکرد داور خارجی هیچ پیگیری نمی توان داشت.

کعبی همچنین در خصوص سرنوشت قهرمانی لیگ برتر گفت: هر چند از الان نمی توان در مورد قهرمانی در لیگ برتر قضاوت کرد اما من صد در صد به قهرمانی تیم پرسپولیس امیدوارم. بازیهای زیادی تا پایان لیگ باقی مانده و می توان سرنوشت لیگ را تغییر داد.


پنج شنبه 87/1/15 ساعت 8:28 عصر
نویسنده :  محمد جواد مرادی

افشین قطبی گفت: عکس العمل بازیکنان ما نسبت به گل استقلال محشر بود و آنها توانستند با بدست گرفتن تمرکز بازی نمایش فوق العاده ای را در نیمه اول از خود ارائه دهند.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، افشین قطبی در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی در جمع خبرنگاران گفت: نه ما و نه هواداران پرسپولیس از نتیجه بازی راضی نیستیم اما به نظر من این بازی نسبت به داربی گذشته بهتر بود. هر چند خصوصیات خاص داربی اجازه اجرای کامل تاکتیک ها را به تیم‎ها نمی‎دهد.

افشین قطبی در خصوص صحنه پنالتی بر روی حسین کعبی گفت: هر چند باید این صحنه را یک بار دیگر دید اما به نظر من خطا روی کعبی صد در صد پنالتی بود و ما دیدیم که اشتباه داور در این صحنه موجب شد تا در برگشت همان توپ کریم باقری از بازی اخراج شود.

وی گفت: در کره جنوبی نیز وضعیت به همین شکل بود و وقتی تیمهای سامسونگ و ال جی با یکدیگر بازی داشتند، از داور خارجی استفاده می کردند اما من با احترام به داوران خارجی، مطمئن هستم داوران ایرانی کیفیت مطلوب تری را در این بازیها خواهند داشت و قضاوت مناسبتری را دارند.

افشین قطبی در خصوص علت تعویض کردن خلیلی و نگه داشتن نیکبخت در زمین گفت: خلیلی در نیمه اول ضربه بسیار بدی خورد و به شدت مصدوم شد. ما دوست داشتیم از حضور او در زمین استفاده کنیم اما این امکان وجود نداشت. ما در دفاع با سیستم 1-3-2-4 و در حمله 2-4-4 بازی کردیم و شما حتماً می دانید که بازیکنانی مثل خلیلی و نیکبخت ممکن است 89 دقیقه بازیشان به نظر نیاید ولی در یک دقیقه کار را تمام می کنند.

افشین قطبی در پاسخ به سوال خبرنگاری که از وی پرسید با وجود فاصله ای که بین پرسپولیس و سپاهان افتاده است، آیا هنوز هم به قهرمانی امیدوارید؟ گفت: هنوز هشت بازی تا پایان لیگ باقی مانده است و می توان به راحتی و با تمرکز بیشتر بهترین استفاده را از بازیهای باقی مانده کرد و قهرمان لیگ شد. در لیگ ایران فاصله تیمها آنقدر نیست که بشود از هفته های قبل تکلیف قهرمانی را یکسره کرد اما ما مصمم به قهرمانی در لیگ هستیم.

سرمربی تیم پرسپولیس در پاسخ به سوالی که چطور می شود 90 دقیقه بازی بین المللی از پرسپولیس دید، تاکید کرد: اگر می خواهید 90 دقیقه بازی بین المللی را شاهد باشید باید امکانات بین المللی و بازیکنان بین المللی داشته باشید. برای اینکه بازیکنان نیز به بازیکنان بین المللی تبدیل شوند باید روی تمرکز آنها کار کرد و این مسئله، موضوع فوق العاده مهمی است. در ایران وقتی تیمها نتیجه نمی گیرند همه درباره بدنسازی و بدن بازیکنان صحبت می کنند در حالی که سازماندهی و تمرکز مسئله ای بسیار مهم است که در فوتبال ایران باید روی آن کار شود.

شما ببینید، ما چقدر موقعیت داشتیم که با یک بازی تک ضرب و تنها یک پاس می توانست تبدیل به یک موقعیت صد در صد گل بشود اما بازیکنان فرصتها را به راحتی از دست می دادند و خودشان اقدام به شوتزنی می کردند.

افشین قطبی در پایان گفت: تمام بازیکنان، کادر فنی و اجرایی باشگاه همدل با یکدیگر برای قهرمانی پرسپولیس می جنگیم و لحظه ای از تلاش برای موفقیت دست بر نمی داریم


پنج شنبه 87/1/15 ساعت 8:27 عصر
نویسنده :  محمد جواد مرادی

رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت: از نزدیک شاهد ناسزاگویی 3 ساعته هواداران استقلال تهران به بازیکن پرسپولیس بودم.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس و به نقل از خبرگزاری فارس: عبدالرحمان شاه حسینی اظهار داشت: از ساعت 12 در ورزشگاه حضور داشتم. هواداران استقلال سه ساعت به علیرضا نیکبخت فحاشی کردند و کمیته انضباطی قطعا با این رفتار برخورد خواهد کرد.

وی افزود: خوشبختانه در داخل میدان مشکلی وجود نداشت. بازیکنان متوجه شده اند که نباید در میدان مرتکب تخلف شوند.


پنج شنبه 87/1/15 ساعت 8:24 عصر
   1   2   3   4   5   >>   >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ
پرسپولیس با پنج گل شیرین‌فراز را شکست داد
[عناوین آرشیوشده]
فهرست
98579 :کل بازدیدها
0 :بازدید امروز
3 :بازدید دیروز
درباره خودم
sport
لوگوی خودم
sport
لوگوی دوستان
لینک دوستان
ایحسب الانسان ان یترک سدی
سوماموس
عــــشقـــــولـــــک
esperance
رنگارنگ
.:بازی+دانلود+موبایل:.
بوی خوش ظهور
قلبی از یخ
خلوت تنهایی
انتظار
*** گر بدانی بعد از این ها چیستند ***
بوی یاس
علافی از دیار ابهر
اشتراک
 
آرشیو
نیمه دوم اسفند
نیمه اول فروردین
نیمه دوم فروردین
بهار 1387
طراح قالب