سفارش تبلیغ
صبا ویژن

و مردى از او خواست تا ایمان را به وى بشناساند ، فرمود : ] چون فردا شود نزد من بیا ، تا در جمع مردمان تو را پاسخ گویم ، تا اگر گفته مرا فراموش کردى دیگرى آن را به خاطر سپارد که گفتار چون شکار رمنده است یکى را به دست شود و یکى را از دست برود . [ و پاسخ امام را از این پیش آوردیم و آن سخن اوست که ایمان بر چهار شعبه است . ] [نهج البلاغه]

sport
نویسنده :  محمد جواد مرادی

امیر قلعه نویی سرمربی تیم مس کرمان که یکی از کاندیدای جدی سمت مربیگری تیم ملی ایران بود دیروز پس از انجام آخرین تمرین تیم مس در کرمانشاه از آمادگی بالا و انگیزه بازیکنان مس در این بازی گفت او همچنین در مورد شیرین فراز هم اعتقاد داشت که این تیم برای بقا کاری دشوار پیشروی دارد . قلعه نویی درباره انتخاب علی دایی به عنوان سرمربی تیم ملی اظهار داشت که : (( فوتبال ما بسیار ضعیف است به طوری که پس از نتایج ضعیف دایی در سایپا مدیران این تیم درصدد برکناری او بودند اما حالا او دو سمت دارد )) و با این جملات ناراحتی خود را از انتخاب دایی بیان داشت .


یکشنبه 86/12/19 ساعت 11:17 صبح
نویسنده :  محمد جواد مرادی

درحالی که تا ساعاتی دیگر تیمهای شیرین فراز کرمانشاه و مس کرمان با یکدیگر مسابقه می دهند اتفاق جالبی در کرمانشاه رخ داده است و آن هم اینکه تیم میزبان یعنی شیرین فراز فقط یک روز قبل از مسابقه در کرمانشاه تمرین کرده است اما تیم مس که در این بازی میهمان میباشد دیروز دومین و آخرین تمرین خود را قبل از دیدار با شیرین فراز انجام دادند و این یعنی تیم میزبان یک روز بعد از تیم میهمان وارد شهر مثلا تیمشان شده اند که این اتفاق جالب فقط در فوتبال ما رخ میدهد . و جالبتر اینکه مدیر عامل و کادر شیرین فراز پس از نتایج ضعیف و ناامید کننده ای

که در کرمانشاه می آورند اظهار تعجب می کنند .


یکشنبه 86/12/19 ساعت 11:8 صبح
نویسنده :  محمد جواد مرادی

 

 

1- چلسی (انگلیس) 279 امتیاز

2- آث ‌میلان (ایتالیا) 278 امتیاز

3- سویا (اسپانیا) 276 امتیاز

4- منچستر یوناتید (انگلیس) 274 امتیاز

5- بوکاجونیورز (آرژانتین) 252 امتیاز

6- آاس روم (ایتالیا) 240 امتیاز

7- بارسلونا (اسپانیا) 236 امتیاز

8- اینترمیلان (ایتالیا) 229 امتیاز

9- لیورپول (انگلیس) 225 امتیاز

10- آرسنال (انگلیس) 223 امتیاز

 
شنبه 86/12/18 ساعت 9:50 عصر
نویسنده :  محمد جواد مرادی
در تازه ترین رده بندی کمیته آمار و ارقام فدراسیون بین المللی فوتبال، تیم سپاهان به عنوان تیم اول آسیا معرفی شد.
 
در تازه ترین رده بندی فدراسیون جهانی تاریخ و آمار فوتبال که امروز اعلام شده است، نماینده فوتبال ایران در رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا با سه پله صعود نسبت به رده‌ بندی قبلی به صدر جدول تیم‌های آسیایی صعود کرد.  سپاهان که در رده‌ بندی قبلی در رده‌ 58  برترین تیم‌های جهان قرار گرفته بود در رده ‌بندی ماه فوریه به مکان 55 صعود کرده است.

نماینده فوتبال کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا که عنوان نایب قهرمانی فصل گذشته را در کارنامه خود دارد با 5/148 امتیاز بهترین تیم آسیاست و باشگاه اوراواردز ژاپن با 5/145 در رتبه دوم آسیا و پنجاه ‌و نهم جهان قرار گرفت. ضمن اینکه آرمتپرس سنگاپور با 115 امتیاز مقام سوم آسیا و نود و نهم جهان را به خود اختصاص داد.

سپاهان اصفهان که عنوان قهرمانی جام حذفی فصل قبل کشور را از آن خود کرده بود در فصل جدید رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا نیز حضور خواهد داشت که باید روز 22 اسفندماه در اولین دیدار خود به مصاف تیم الاتحاد سوریه برود.


شنبه 86/12/18 ساعت 9:47 عصر
نویسنده :  محمد جواد مرادی

                                                                                                       

امروز شنبه یعنی یک روز مانده به مسابقه بین تیم های شیرین فراز و مس هر دو تیم در ورزشگاه آزادی کرمانشاه آخرین تمرین خود را برای رویارویی با یکدیگر انجام دادند که خلاصه ای از آن به شرح زیر میباشد :

راس ساعت 14 بازیکنان و کادر شیرین فراز وارد ورزشگاه شدند که با استقبال بسیار کمی یعنی نزدیک 30 نفر مواجه شدند و ابتدا با گرم کردن و سپس بازی دستگرمی سبکی به تمرین خود پایان دادند . اما نزدیک ساعت 15:30 تیم مس وارد زمین شدند و از همان ابتدا بر روی سانتر از جناحین تمرینات ویژهای را پی ریزی میکردند که نشانگر تاکتیک آنها در بازی فردا است سپس روی ضربات ایستگاهی کارکردند وتمرین خود را به پایان دادند . اما نکته قابل توجه در این تمرین مصدومیت جزئی سید مهدی رحمتی دروازه بان ملی پوش مس بود که خود او معتقد بود به بازی فردا می رسد ولی برخلاف او دکتر تیم احتمال نرسیدن رحمتی را بیشتر دانست . همچنین از دیگر اتفاقات جالب دیدار مدیران و کادر فنی دو تیم با یکدیگر و ملاقات جلال مرادی با بازیکنان وکادر مس کرمان 


شنبه 86/12/18 ساعت 9:46 عصر
نویسنده :  محمد جواد مرادی
   عادل فردوسی پور با برنامه نودش بد جوری حال این بازیکنان و مدیران به ظاهر فوتبالی را گرفته و هر لحظه به فکر شکار این بدبخت ها است تا حسابی اذیتشان کنه ، فعلا که با علی دایی داره کلنجار میره حالا خدا به داد بعدی برسه
شنبه 86/12/18 ساعت 11:11 صبح
نویسنده :  محمد جواد مرادی

خوزه مورینیو سرمربی سابق چلسی انگلیس دیشب گفت.. اگر فصل آینده به عنوان رقیب با چلسی مواجه شود تنها با انگیزه انتقام به میدان خواهد رفت.
به گزارش خبرگزاری رویترز از لندن/ مورینیو پرتغالی که از سپتامبر گذشته پس از ترک چلسی/ بدون باشگاه است با بیان این مطلب تصریح کرد.. من بارها به بازیکنان و هوادارن چلسی گفته ام که آنها را دوست دارم و خواهان موفقیت آنها هستم اما اگر روزی قرار باشد ما رقیب هم باشیم / من پیروز خواهم بود.
مورینیو تاکید کرد.. هنوز علاقه بسیاری به چلسی دارم اما اگر به عنوان رقیب در مقابل انها قرار گیرم جایی برای احساسات و عاطفه وجود نخواهد داشت.
مغرور ترین مربی حال حاضر اروپا و جهان با بیان اینکه امیدوار است فصل آینده در لیگ قهرمانان اروپا به مصاف چلسی برود گفت.. در صورت مواجهه به انها رحم نخواهم کرد.
وی در واکنش به پرسشی درباره آورام گرانت/ جانشین خود در جلسی اضافه کرد.. هیچ نظری درباره او ندارم . روی صحبت من با باشگاه است در واقع در باره شخص وی نظری ندارم.
مورینیو در ادامه با تاکید بر این نکته که طی 5 ماه گذشته هیچ گاه حتی یک کلمه زشت و نامناسب در باره چلسی به زبان نیاورده ام و نخواهم اورد افزود.. من هنوز فکر می کنم چلسی بخشی از من است و این تیم برای همیشه در قلب من خواهد ماند.
اما گرانت اسرائیلی که از شرکت در جنگ لفظی با مورینیو اجتناب کرده است در گفتگو با پایگاه اینترنتی باشگاه گفت.. نبرد ما تنها به زمین و زمان مسابقه محدود می شود.
مورینیو طی 3 سال حضور در چلسی/ 2004 تا 2007/ دو عنوان قهرمانی لیگ برتر/ یک قهرمانی در جام حذفی و دو عنوان اولی در جام اتحادیه فوتبال جزیره را برای آبی های لندن به ارمغان اورد.
وی پیش از پیوستن به چلسی نیز توانسته بود با پورتو قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شود.


شنبه 86/12/18 ساعت 9:53 صبح
نویسنده :  محمد جواد مرادی
 

باشگاه فرهنگی ورزشی پیام خراسان رضوی اعلام کرد: سردار صلاحی مدیر عامل این باشگاه در حکمی خداداد عزیزی را به عنـوان مدیر فنی و هادی برگی زر را به عنوان سر مربی تیم فوتبال پیام منصوب کرد.

گفته می شود این تغییر در کـادر فنی تیم پیام به علـت نتایج ضعیف این تیم در بازیهای اخیر فوتبال دسته یک کشور صورت گرفته است.

مربی فنی قبلی تیم پیام ، مرتضی خسرومنش و سر مربی پیشین این تیم علی حنطه بوده است.

خداداد عزیزی و هادی برگی زر هر دو از سر مربیان سابق تیم ابومسلم خراسان بوده اند.


شنبه 86/12/18 ساعت 9:44 صبح
نویسنده :  محمد جواد مرادی
 
 
پس از قبول استعفای شفاهی اکبر میثاقیان، مدیرعامل باشگاه راه آهن داود مهابادی و مهدی تاتار را به عنوان مربیان جدید تیم فوتبال این باشگاه انتخاب کرد.

برپایه این گزارش، طبق نظر کادر مدیریتی باشگاه راه آهن داود مهابادی سرمربی خواهد بود و تاتار به عنوان مربی - بازیکن به فعالیتش در این تیم ادامه خواهد داد، البته این مربیان بصورت مشترک هدایت این تیم را برعهده می گیرند.

ضمن اینکه در ابتدای تمرین عصر امروز تیم فوتبال راه آهن که از ساعت 15 در زمین اختصاصی این باشگاه آغاز شده است، مدیرعامل باشگاه راه آهن مربیان جدید را بصورت رسمی به بازیکنان تیم معرفی کرد.

این دو مربی برنامه تمرینات خود را تا پایان فرودین ماه به باشگاه ارائه کرده اند که پس از دیدار این تیم برابر استقلال در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی در روز دوشنبه بیست و هفتم اسفندماه در ورزشگاه آزادی، تمرینات این تیم تا سوم فرودین ماه تعطیل خواهد شد.

همچنین طبق اخبار رسیده از باشگاه راه آهن، دلیل اصلی انتخاب مهابادی و تاتار به عنوان جانشینان میثاقیان، شناخت کامل آنها از وضعیت تیم و بازیکنان است. ضمن اینکه با توجه به حمایت کامل اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه راه آهن، آنها تا پایان فصل جاری هدایت این تیم تهرانی را برعهده خواهند داشت.

از سوی دیگر تا به امروز بیش از 60 درصد حق و حقوق بازیکنان راه آهن پرداخته است، البته برخی از بازیکنان هم که مبلغ رضایت نامه آنها جزو قراردادشان بوده است هم تاکنون بیش از 80 درصد طلب خود را از باشگاه دریافت کرده اند. همچنین در حدود 80 درصد از طلب میثاقیان هم به وی پرداخت شده است.


شنبه 86/12/18 ساعت 9:41 صبح
نویسنده :  محمد جواد مرادی

به نظر شما تیم های اول تا هجدهم لیگ برتر کدام تیم ها هستند ؟ ؟ ؟

تا چند روز دیگر نتایج شانسی که با در نظر گرفتن کاراکتر های خاصی همچون قدرت تیمها ، میزبانی و . . . . . محاسبه شده است را می توانید مشاهده کنید


شنبه 86/12/18 ساعت 9:27 صبح
   1   2      >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ
پرسپولیس با پنج گل شیرین‌فراز را شکست داد
[عناوین آرشیوشده]
فهرست
98587 :کل بازدیدها
8 :بازدید امروز
3 :بازدید دیروز
درباره خودم
sport
لوگوی خودم
sport
لوگوی دوستان
لینک دوستان
ایحسب الانسان ان یترک سدی
سوماموس
عــــشقـــــولـــــک
esperance
رنگارنگ
.:بازی+دانلود+موبایل:.
بوی خوش ظهور
قلبی از یخ
خلوت تنهایی
انتظار
*** گر بدانی بعد از این ها چیستند ***
بوی یاس
علافی از دیار ابهر
اشتراک
 
آرشیو
نیمه دوم اسفند
نیمه اول فروردین
نیمه دوم فروردین
بهار 1387
طراح قالب