سفارش تبلیغ
صبا ویژن

جستجوی دانش برای خدای همراه با نشان نیکو و عمل شایسته، بخشی از پیامبری است . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]

sport
نویسنده :  محمد جواد مرادی
 
 
پس از قبول استعفای شفاهی اکبر میثاقیان، مدیرعامل باشگاه راه آهن داود مهابادی و مهدی تاتار را به عنوان مربیان جدید تیم فوتبال این باشگاه انتخاب کرد.

برپایه این گزارش، طبق نظر کادر مدیریتی باشگاه راه آهن داود مهابادی سرمربی خواهد بود و تاتار به عنوان مربی - بازیکن به فعالیتش در این تیم ادامه خواهد داد، البته این مربیان بصورت مشترک هدایت این تیم را برعهده می گیرند.

ضمن اینکه در ابتدای تمرین عصر امروز تیم فوتبال راه آهن که از ساعت 15 در زمین اختصاصی این باشگاه آغاز شده است، مدیرعامل باشگاه راه آهن مربیان جدید را بصورت رسمی به بازیکنان تیم معرفی کرد.

این دو مربی برنامه تمرینات خود را تا پایان فرودین ماه به باشگاه ارائه کرده اند که پس از دیدار این تیم برابر استقلال در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی در روز دوشنبه بیست و هفتم اسفندماه در ورزشگاه آزادی، تمرینات این تیم تا سوم فرودین ماه تعطیل خواهد شد.

همچنین طبق اخبار رسیده از باشگاه راه آهن، دلیل اصلی انتخاب مهابادی و تاتار به عنوان جانشینان میثاقیان، شناخت کامل آنها از وضعیت تیم و بازیکنان است. ضمن اینکه با توجه به حمایت کامل اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه راه آهن، آنها تا پایان فصل جاری هدایت این تیم تهرانی را برعهده خواهند داشت.

از سوی دیگر تا به امروز بیش از 60 درصد حق و حقوق بازیکنان راه آهن پرداخته است، البته برخی از بازیکنان هم که مبلغ رضایت نامه آنها جزو قراردادشان بوده است هم تاکنون بیش از 80 درصد طلب خود را از باشگاه دریافت کرده اند. همچنین در حدود 80 درصد از طلب میثاقیان هم به وی پرداخت شده است.


شنبه 86/12/18 ساعت 9:41 صبح

لیست کل یادداشت های این وبلاگ
پرسپولیس با پنج گل شیرین‌فراز را شکست داد
[عناوین آرشیوشده]
فهرست
99032 :کل بازدیدها
17 :بازدید امروز
11 :بازدید دیروز
درباره خودم
sport
لوگوی خودم
sport
لوگوی دوستان
لینک دوستان
ایحسب الانسان ان یترک سدی
سوماموس
عــــشقـــــولـــــک
esperance
رنگارنگ
.:بازی+دانلود+موبایل:.
بوی خوش ظهور
قلبی از یخ
خلوت تنهایی
انتظار
*** گر بدانی بعد از این ها چیستند ***
بوی یاس
علافی از دیار ابهر
اشتراک
 
آرشیو
نیمه دوم اسفند
نیمه اول فروردین
نیمه دوم فروردین
بهار 1387
طراح قالب