سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کمیل کسان خود را بگو تا پسین روز پى ورزیدن بزرگیها شوند و شب پى برآوردن نیاز خفته‏ها . چه ، بدان کس که گوش او بانگها را فرا گیرد ، هیچ کس دلى را شاد نکند جز که خدا از آن شادمانى براى وى لطفى آفریند ، و چون بدو مصیبتى رسد آن لطف همانند آبى که سرازیر شود روى به وى نهد ، تا آن مصیبت را از او دور گرداند چنانکه شتر غریبه را از چراگاه دور سازند . [نهج البلاغه]

sport
نویسنده :  محمد جواد مرادی

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: برای رسیدن به هدفم تا آخرین نفس در تیم می‌جنگم و میدان را برای سودجویان خالی نمی‌کنم.

افشین قطبی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس، اظهار داشت: دلم برای خودم نمی‌سوزد، بلکه به فکر هوادارانی هستم که مربیان و تمام بازیکنان را با حمایت هایشان، بزرگ می‌کنند.
وی افزود: از شکست مقابل استقلال اهواز از صمیم قلب ناراحتم و حتی بعد از بازی در دلم برای این باخت گریه کردم؛ اما برای رسیدن به هدفی که برایش به ایران آمدم تا آخرین نفس در پرسپولیس می‌جنگم و میدان را خالی نمی‌کنم تا بعضی‌ها سود جویی کنند.
قطبی ادامه داد: هرگز فکر نمی کردیم در اهواز چهار گل دریافت کنیم. در دقایق ابتدایی بازی با در اختیار گرفتن زمین و چند فرصت خوب که یکی از آنها توسط خرسندی هدر داده شد، می‌توانستیم برتری خود را در نیمه اول رقم بزنیم؛ اما با بی‌تجربگی و از دست دادن تمرکز، گل‌ها را یکی پس از دیگری به استقلال اهواز هدیه دادیم.
وی با اشاره به جو ورزشگاه تختی اهواز تصریح کرد: به خیلی از شهرهای ایران سفر کرده‌ و بازی در ورزشگاه ها و رویارویی با هواداران مختلف را تجربه کرده ام؛ اما در اهواز همه چیز متفاوت بود. حتی فحش خودرم ولی مثل بعضی از مربیان از روی نیمکت فرار نکردم و تا دقیقه 90 سر جایم نشستم.
قطبی درباره شایعه کم کاری عمدی برخی بازیکنان در برابر استقلال اهواز نیز گفت: معتقدم بازیکنان با تمام وجود در اهواز بازی نکردنند، به همین دلیل قصد دارم در بازی تغییراتی در ترکیب اعمال کرده و به جوان ترهای تیم اعتماد کنم.
وی درباره شایعات اخیر مبنی بر حضور کریم باقری در کادر فنی پرسپولیس و استعفای استیلی تاکید کرد: باقری فقط کاپیتان تیم من است و امکان ندارد به کادر فنی بپیوندد. برخلاف شایعات استیلیم نیز استعفا نداده و همچنان به دنبال یک هدف مشترک که قهرمانی پرسپولیس است، هستیم.
قطبی با تکذیب خبر درگیری اش با آقایی و خلیلی یاد آور شد: با هر دو بازیکن صحبت کرده‌ام. با آنها هیچ مشکلی ندارم و فکر می‌کنم آنها نیز با توجه به اینکه یکی از بهترین سال‌های بازی کردن را با حضور در تیم‌ ملی سپری می‌کنند با من هم عقیده باشند.
وی در پایان گفت: امیدوارم با کمک تمام رسانه ها از حواشی فاصله بگیریم و به فکر کسب موفقیت در دیدارهای آینده باشیم، چون هنوز برای پرسپولیس همه چیز تمام نشده است


دوشنبه 87/1/26 ساعت 10:35 صبح

لیست کل یادداشت های این وبلاگ
پرسپولیس با پنج گل شیرین‌فراز را شکست داد
[عناوین آرشیوشده]
فهرست
99472 :کل بازدیدها
39 :بازدید امروز
30 :بازدید دیروز
درباره خودم
sport
لوگوی خودم
sport
لوگوی دوستان
لینک دوستان
ایحسب الانسان ان یترک سدی
سوماموس
عــــشقـــــولـــــک
esperance
رنگارنگ
.:بازی+دانلود+موبایل:.
بوی خوش ظهور
قلبی از یخ
خلوت تنهایی
انتظار
*** گر بدانی بعد از این ها چیستند ***
بوی یاس
علافی از دیار ابهر
اشتراک
 
آرشیو
نیمه دوم اسفند
نیمه اول فروردین
نیمه دوم فروردین
بهار 1387
طراح قالب