سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سینه خردمند صندوق راز اوست و گشاده‏رویى دام دوستى و بردبارى گور زشتیهاست . [ یا که فرمود : ] آشتى کردن ، نهان جاى زشتیهاست و آن که از خود خشنود بود ناخشنودان او بسیار شود . [نهج البلاغه]

sport
نویسنده :  محمد جواد مرادی
براساس تصمیم هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در پایان لیگ هشتم چهار تیم به لیگ دسته اول سقوط خواهند کرد تا لیگ نهم با 16 تیم برگزار شود.
 
دراین نشست که درمحل دفتر رئیس سازمان تربیت بدنی و با حضور مهدی تاج ، علی فتح الله زاده ، ناصرشفق و فریده شجاعی برگزار شد، ابتدا گزارشی از عملکرد فدراسیون فوتبال و تیم ملی از سوی علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال ارائه شد.

همچنین برنامه های آینده فدراسیون فوتبال در خصوص کمیته های مختلف به اطلاع رئیس سازمان تربیت بدنی بدنی رسید.

تصویب پایان لیگ در اویل خردادماه ، توجه به مسائل اخلاقی در عرصه ورزش و برخورد با هرگونه بی انضباطی بازیکنان در لیگ ،  طرح 16 تیمی شدن لیگ برتر از دو فصل آینده( لیگ نهم) و سقوط چهار تیم به دسته اول( در لیگ هش÷تم) و اختصاص جایزه ای ویژه برای سه تیم اول لیگ برتر از جمله تصمیمات نشست امروز هیئت رئیسه سازمان لیگ با رئیس سازمان تربیت بدنی بود.

سپس علی دایی سرمربی تیم ملی که به عنوان میهمان ویژه در این جلسه حضور داشت ضمن ارائه گزارشی از حضور یک ماهه خود در تیم ملی و دیدار با کویت با ابراز امیدواری نسبت به صعود تیم ملی به مرحله دوم رقابتهای جام جهانی، تصمیم اخیر فدراسیون فوتبال در برگزاری مسابقات لیگ و پایان این مسابقات تا اول خرداد ماه را ستود و این تغییر را به نفع تیم ملی و باشگاهها عنوان کرد.

درپایان این نشست مهندس علی آبادی توصیه های لازم پیرامون مدیریت فدراسیون فوتبال ارائه کردند وخواستار حمایت همه جانبه فدراسیون از برنامه های تیم ملی برای راهیابی این تیم به جام جهانی شد.


سه شنبه 87/1/27 ساعت 1:40 عصر

لیست کل یادداشت های این وبلاگ
پرسپولیس با پنج گل شیرین‌فراز را شکست داد
[عناوین آرشیوشده]
فهرست
99471 :کل بازدیدها
38 :بازدید امروز
30 :بازدید دیروز
درباره خودم
sport
لوگوی خودم
sport
لوگوی دوستان
لینک دوستان
ایحسب الانسان ان یترک سدی
سوماموس
عــــشقـــــولـــــک
esperance
رنگارنگ
.:بازی+دانلود+موبایل:.
بوی خوش ظهور
قلبی از یخ
خلوت تنهایی
انتظار
*** گر بدانی بعد از این ها چیستند ***
بوی یاس
علافی از دیار ابهر
اشتراک
 
آرشیو
نیمه دوم اسفند
نیمه اول فروردین
نیمه دوم فروردین
بهار 1387
طراح قالب