سفارش تبلیغ
صبا ویژن

در دانش دروغ پردازان، خیری نیست . [امام علی علیه السلام]

sport
نویسنده :  محمد جواد مرادی

عضو هیئت مدیره استقلال گفت: در این باشگاه تیم‌های پایه و امید داریم که حجازی می‌تواند در این زمینه‌ها به ما کمک کند.

سعید نفریه در گفت‌ و گو با فارس، در خصوص تصمیم شب گذشته هیئت مدیره مبنی بر اعطای اختیار تام به فیروز کریمی برای تصمیم‌گیری در امور فنی، اظهار داشت: تصمیم خاصی اتخاذ نکردیم؛ فقط مسئولیت فنی تیم را تماما به دست فیروز کریمی سپردیم. اینطور دو نفر پاسخگو نیستند.
وی افزود: در سابق آقای حجازی بر کار کریمی نظارت می‌کرد؛ اما حالا خود کریمی بدون اینکه از کسی مشورت بگیرد، در اجرای تصمیماتش آزاد است.
نفریه در مورد تصمیم ناگهانی هیوت مدیره، تصریح کرد: مصاحبه‌های آقای حجازی پس از باخت که گفته بودند تذکر لازم را به کادر فنی داده بودم؛ اما گوش نکردند، باعث شد چنین تصمیمی گرفته شود. چنین حرف‌هایی تاثیر خود را بر روند تیم می‌گذارد.
وی در پاسخ به اینکه آیا سمت شغلی حجازی مشاور مدیرعامل است، ‌گفت: او مشاور آقای فتح‌ا...زاده نیست؛ بلکه همان سمت مدیر فنی را دارد؛‌اما نه در بحث تیم بزرگسالان. استقلال تیم‌های پایه و امید دارد. باید روی این تیم‌ها برنامه‌ریزی خوبی داشته باشیم. حجازی می‌تواند در این زمینه به ما کمک کند.
عضو هیئت مدیره استقلال با بیان اینکه منع دخالت حجازی در امور تیم بزرگسالان به پیشنهاد فتح‌ا...زاده صورت گرفت، اظهار داشت: پیش از این مدیرعامل پیشنهاد داد که دو نفر با هم کار کنند و قبول کردیم. حالا هم پیشنهاد منع دخالت حجازی در امور فنی را داد و پس از بررسی و اعتقاد به این تصمیم، آن را مصوب کردیم.
نفریه درباره اینکه از حالا ممکن است حجازی علیه این تصمیم موضع‌گیری کند، عنوان کرد: مطمئنیم با اقتدار آقای فتح‌ا...زاده، کسی در باشگاه نمی‌تواند کارشکنی کند. حق انتقاد برای آقایان باز است و به مصاحبه‌های فوتبالی عادت داریم.
وی افزود: تیمی که این چنین شکست را پذیرا می‌شود، باید تبعاتی هم دهد. خودم 30 سال هوادار استقلال بودم و تا به حال یادم نمی‌آید در تهران با 4 گل از یک تیم پایین جدولی شکست خورده باشد.
قائم مقام شرکت توسعه و تجهیزات اماکن ورزشی در خصوص حمایت از فیروز کریمی تاکید کرد: از او مقامی درخور نام استقلال در لیگ می‌خواهیم. قهرمانی در جام حذفی برایمان اهمیت فراوانی دارد. فشاری روی کادر فنی سر این موضوع نمی‌آوریم چون جام حذفی تک بازی است و در فوتبال اتفاقات غیرقابل پیش‌بینی زیاد رخ می‌دهد.


چهارشنبه 87/1/28 ساعت 8:24 عصر

لیست کل یادداشت های این وبلاگ
پرسپولیس با پنج گل شیرین‌فراز را شکست داد
[عناوین آرشیوشده]
فهرست
99464 :کل بازدیدها
31 :بازدید امروز
30 :بازدید دیروز
درباره خودم
sport
لوگوی خودم
sport
لوگوی دوستان
لینک دوستان
ایحسب الانسان ان یترک سدی
سوماموس
عــــشقـــــولـــــک
esperance
رنگارنگ
.:بازی+دانلود+موبایل:.
بوی خوش ظهور
قلبی از یخ
خلوت تنهایی
انتظار
*** گر بدانی بعد از این ها چیستند ***
بوی یاس
علافی از دیار ابهر
اشتراک
 
آرشیو
نیمه دوم اسفند
نیمه اول فروردین
نیمه دوم فروردین
بهار 1387
طراح قالب