سفارش تبلیغ
صبا ویژن

از دست دادن فرصت اندوهى گلوگیر است . [نهج البلاغه]

sport
نویسنده :  محمد جواد مرادی

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: برای خارج شدن از بحران و فراموش کردن حاشیه های اخیر، ملوان بندرانزلی را شکست می‌دهیم.

افشین قطبی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس اظهار داشت: از صمیم قلب خوشحال شدم که بازی‌های لیگ برتر بدون وقفه پیگیری می‌شود، چون معتقدم با توجه به شرایط تیم‌های لیگ برتر، تعطیلی 45 روزه به لیگ ضربه می‌زد و باعث افت تیم‌ها و تیم‌ ملی می‌شد.
وی درباره جلسه با حضور مدیر عامل و بازیکنان پرسپولیس افزود: جلسه بسیار خوبی بود. این قول داده شد که به فکر بازی‌های سخت آینده باشم و حاشیه‌ها را فراموش کنیم. این امر مورد استقبال همه قرار گرفت تا برای هفت بازی آینده، پرسپولیس متفاوتی باشیم.
قطبی درباره بازی روز جمعه برابر ملوان تصریح کرد: برای خارج شدن از بحران و حاشیه باید با انگیزه بالا ملوان جوان و با انگیزه را در تهران شکست دهیم تا فاصله را با تیم صدر جدول کم کرده و به صباباتری اجازه خود نمایی ندهیم.
وی ادامه داد: خوشبختانه تمرینات بسیار خوبی را پشت سر گذاشته ایم. با توجه به سیستم تیم ملوان امکان تغییرات در ترکیب اصلی وجود دارد، به همین منظور با استیلی و عزیزیان مشورت می‌کنم تا بهترین های تمرین را به زمین بازی بفرستم.
سرمربی پرسپولیس افزود: امیدوارم هواداران پرسپولیس روز جمعه ما را تنها نگذارند و نشان دهند به عشق تیم تا دقیقه 90 یار و یاور بازیکنان هستند.
قطبی در خصوص افزایش فاصله با سپاهان در صدر جدول تاکید کرد: فعلا به رقیب اصفهانی فکر نمی‌کنم؛ اما معتقدم این تیم در دیدارهای دشوار آینده امتیاز از دست می دهد و فرصت برای صدرنشینی مجدد ما فراهم می شود.
سرمربی پرسپولیس درباره اخراج شیث رضایی تصریح کرد: درباره این موضوع اظهار نظری نمی‌کنم، چون تصمیم کمیته انضباطی باشگاه است. این امر نشان دهنده توجه آنها به تمام مسائل کوچک و بزرگ در تیم است اما این مسئله نباید رضایی را کم انگیزه و بدون تمرکز کند.


چهارشنبه 87/1/28 ساعت 8:25 عصر

لیست کل یادداشت های این وبلاگ
پرسپولیس با پنج گل شیرین‌فراز را شکست داد
[عناوین آرشیوشده]
فهرست
99470 :کل بازدیدها
37 :بازدید امروز
30 :بازدید دیروز
درباره خودم
sport
لوگوی خودم
sport
لوگوی دوستان
لینک دوستان
ایحسب الانسان ان یترک سدی
سوماموس
عــــشقـــــولـــــک
esperance
رنگارنگ
.:بازی+دانلود+موبایل:.
بوی خوش ظهور
قلبی از یخ
خلوت تنهایی
انتظار
*** گر بدانی بعد از این ها چیستند ***
بوی یاس
علافی از دیار ابهر
اشتراک
 
آرشیو
نیمه دوم اسفند
نیمه اول فروردین
نیمه دوم فروردین
بهار 1387
طراح قالب