سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ای انس! بر شمار دوستان بیفزا، که آنان شفیع یکدیگرند . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]

sport
نویسنده :  محمد جواد مرادی

ضیافت شام تیم پرسپولیس تهران شب قبل از دیدار مقابل ملوان با مراسم ویژه ای در هتل لاله برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از پایگاه خبری باشگاه پرسپولیس، کادر فنی به همراه بازیکنان پس از پایان آخرین تمرین قبل از رویارویی با تیم ملوان بندر انزلی از ساعت 30/20 در مراسم ویژه ای در هتل لاله شرکت کردند.
در ابتدای مراسم غلامرضا احمدی مدیر روابط عمومی باشگاه گفت: با تلاش بی وقفه مدیر عامل باشگاه پس از کمتر از هشت ماه مجوز انتشار روزنامه «پرسپولیس» صادر شد و این روزنامه هدیه ای برای هواداران و محلی برای درد دل بازیکنان و کادر فنی با دوستداران تیم است.
برنامه بعدی این مراسم، نمایش کلیپی تحت عنوان حاشیه های دیدار تیم‌های پرسپولیس و استقلال بود که به هوادارانی که از شهرستان‌ها و راههای دور برای دیدن این مسابقه پشت درهای ورزشگاه آزادی شب را به صبح رسانده بودند، اختصاص داشت.
حضور مداح اهل بیت، محسن طاهری در مراسم ضیافت سرخپوشان جالب توجه بود که با اصرار مدیر روابط عمومی باشگاه، به مداحی پرداخت.
پس از مداحی، مدیر عامل باشگاه پرسپولیس پشت تریبون قرار گرفت و با خوشامدگویی و تبریک انتشار روزنامه «پرسپولیس»، به ایراد بیانیه چاپ شده در روزنامه خطاب به هواداران پرداخت.
کاشانی در مورد انتشار روزنامه «پرسپولیس» گفت: آرزوی هر باشگاهی است که یک روزنامه داشته باشد تا بتواند اخبار صحیح را به اطلاع هواداران خود برساند. پیش شماره روزنامه «پرسپولیس» در دیدار مقابل ملوان بین هواداران توزیع می شود و هفته آینده نیز این نشریه ورزشی با تیراژ مطلوب در اختیار هواداران قرار خواهد گرفت.
وی ادامه داد: هدف ما در این روزنامه رساندن مهمترین و صحیح ترین مطالب از وضعیت تیم، بازیکنان و شرایط موجود خواهد بود.
مدیر عامل باشگاه در خصوص وضعیت شیث رضایی گفت: شیث جزو خانواده ماست، اتفاقات موجود باعث شد و لازم بود برای پیشرفت تیم، وی تا مدتی از کنار تیم دور باشد و در این مورد با او صحبت کردم. با تمام وجود از شیث در دادگاه و هر جا که لازم باشد دفاع خواهیم کرد.
مدیرعامل باشگاه خطاب به بازیکنان گفت: اگر سوالی در هر مورد دارید، راحت بیایید و بپرسید. به حاشیه دامن نزنید که فلان بازیکن دو ساله بسته است و مبلغ قراردادش بیشتر است و...
کاشانی در مورد سفر به امریکا و کانادا اظهار داشت: هفته آینده قرارداد نهایی می شود و در آن فهرستی از 33 بازیکن و 13 همراه ارائه خواهیم داد که وضعیت این قرارداد هفته آینده در پایگاه خبری باشگاه مشخص می شود.
وی در ادامه افزود: سرنوشت همه ما در هفت دیدار آینده خلاصه می شود. هفته سختی را پشت سر گذاشتیم. نظرسنجی از مردم که اختلاف حمید استیلی و افشین قطبی و مسائل دیگر را مورد تائید قرار داده بودند خیلی ناراحتم کرد که به بازیکن انگ کم کاری و کم فروشی بسته شود.
آخرین بخش مراسم ضیافت پرسپولیس، صرف شام بود.
این تیم امروز در هفته بیستو هشتم لیگ برتر میزبان ملوان بندرانزلی است.


جمعه 87/1/30 ساعت 12:56 عصر

لیست کل یادداشت های این وبلاگ
پرسپولیس با پنج گل شیرین‌فراز را شکست داد
[عناوین آرشیوشده]
فهرست
99426 :کل بازدیدها
23 :بازدید امروز
16 :بازدید دیروز
درباره خودم
sport
لوگوی خودم
sport
لوگوی دوستان
لینک دوستان
ایحسب الانسان ان یترک سدی
سوماموس
عــــشقـــــولـــــک
esperance
رنگارنگ
.:بازی+دانلود+موبایل:.
بوی خوش ظهور
قلبی از یخ
خلوت تنهایی
انتظار
*** گر بدانی بعد از این ها چیستند ***
بوی یاس
علافی از دیار ابهر
اشتراک
 
آرشیو
نیمه دوم اسفند
نیمه اول فروردین
نیمه دوم فروردین
بهار 1387
طراح قالب