سفارش تبلیغ
صبا ویژن

جویای دانش میان نادانان، همچون زنده در میان مردگان است . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]

sport
نویسنده :  محمد جواد مرادی

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تهران گفت: بازیکنان ما در بازی امروز مقابل ملوان با دوندگی بالا ثابت کردند که تشنه موفقیت بوده و کم‌فروش و خائن نیستند.

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم فوتبال پرسپولیس در هفته بیست‌وهشتم لیگ برتر ایران مقابل تیم ملوان با نتیجه 2 بر صفر به برتری رسید.
در پایان مسابقه حبیب کاشانی در خصوص جریان مسابقه اظهار داشت: در این دیدار حساس بازیکنان بازی خیلی خوبی را به نمایش گذاشتند و این موفقیت را به هواداران تقدیم می‌کنم.
وی ادامه داد: ‌با توجه به شکست 4 بر یک که هفته گذشته مقابل استقلال اهواز متحمل شدیم، تماشاگران بسیار ناراحت بودند و این پیروزی می‌تواند برای آنها آرام‌بخش باشد.
مدیرعامل پرسپولیس گفت: امیدوارم خبرنگاران، القابی مانند کم‌فروشی و خائن برای بازیکنان بکار نبرند، زیرا دادن چنین القابی به آنها ظلم است. امروز بازیکنان با دوندگی زیاد نشان دادند که انگیزه زیادی برای موفقیت دارند.
مدیرعامل پرسپولیس درباره وضعیت مدافع اخراجی عنوان کرد:‌شیث رضایی از جمله بازیکنان خوب باشگاه است که تاکنون در چهار رده ملی بازی کرده است؛ اما محرومیت وی طبق حکم صادره از سوی اعضای کمیته انضباطی باشگاه است.
وی افزود: بازیکنان طبق قوانین حاکم در کمیته انضباطی در صورت ارتکاب تخلف باید به این کمیته احضار شوند و رضایی نیز با موارد قانونی احضار شده و زمان بخشیده شدن یا طولانی بودن زمان محکومیتش به تصمیم نهایی اعضای کمیته انضباطی بستگی دارد.
کاشانی گفت: اخراج شیث رضایی نمی‌تواند برای ما مانند یک شوک باشد. مقابل ملوان عامل اصلی موفقیت تیم دوندگی و جنگندگی بازیکنان بود. امیدوارم در دیدارهای باقی‌مانده بازیکنان به همین منوال پیروزی‌های خوبی را کسب کرده و با کسب قهرمانی دل هواداران را شاد کنند.
مدیرعامل پرسپولیس تأکید کرد: قطبی اول فصل قول داد که این تیم را قهرمان کند و ما نیز سعی می‌کنیم با در اختیار قرار دادن امکانات، خواسته سرمربی تیم را محقق کنیم. زیرا جام قهرمانی حق مسلم این تماشاگران است.
وی با اشاره به درخواست مسئولان باشگاه از فیفا برای بازگرداندن شش امتیاز کسر شده تصریح کرد: با ارسال نامه‌ای به فدارسیون بین‌المللی فوتبال خواستار شده‌ایم که شش امتیاز را به ما برگردانند و اکنون منتظر پاسخ نهایی آنها هستیم. هر جوابی که بدست‌ما برسد را پیش‌بینی کرده‌ایم. اگر پاسخ مثبت یا منفی باشد ما با اقتدار به کارمان ادامه خواهیم داد.
کاشانی درباره اختلاف‌نظرش با سعیدلو در خصوص مبلغ بدهی‌های باشگاه پرسپولیس عنوان کرد: رئیس هیئت مدیره باشگاه اکنون در قم بسر می‌برد و تاکنون نتوانستم با وی صحبت‌ رودرو داشته باشم، امیدوارم پس از بازگشت از مسافرت جلسه‌ای را برگزار کرده و با مشخص شدن شرایط نتیجه را اعلام کنیم.


شنبه 87/1/31 ساعت 10:53 صبح

لیست کل یادداشت های این وبلاگ
پرسپولیس با پنج گل شیرین‌فراز را شکست داد
[عناوین آرشیوشده]
فهرست
99428 :کل بازدیدها
25 :بازدید امروز
16 :بازدید دیروز
درباره خودم
sport
لوگوی خودم
sport
لوگوی دوستان
لینک دوستان
ایحسب الانسان ان یترک سدی
سوماموس
عــــشقـــــولـــــک
esperance
رنگارنگ
.:بازی+دانلود+موبایل:.
بوی خوش ظهور
قلبی از یخ
خلوت تنهایی
انتظار
*** گر بدانی بعد از این ها چیستند ***
بوی یاس
علافی از دیار ابهر
اشتراک
 
آرشیو
نیمه دوم اسفند
نیمه اول فروردین
نیمه دوم فروردین
بهار 1387
طراح قالب