سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اگر از خدا چنانکه باید می ترسیدید، به دانشی بی نادانی دست می یافتید و اگر خدا را چنانکه باید می شناختید، با دعایتان کوهها از میان می رفتند . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]

sport
نویسنده :  محمد جواد مرادی

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پایان مسابقه از سرمربی تیم ملوان به دلیل پیروزی 2 بر صفر مقابل این تیم عذرخواهی کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، افشین قطبی پس از پیروزی 2 بر صفر پرسپولیس مقابل ملوان و در حالی که در سالن نشست مطبوعاتی برای مصاحبه حضور داشت، با دیدن احمدزاده از وی عذرخواهی کرد و گفت: مرا ببخشید؛ اما در این دیدار حساس باید ملوان را شکست می‌دادیم.
* حبیب کاشانی، مدیرعامل پرسپولیس پس از پیروزی تیمش به رختکن داوران رفت و با همه آنها روبوسی کرد.
* مسعود عنایت، رئیس کمیته داوران با حبیب کاشانی صبحت‌ کرده و از رفتار مدیرعامل پرسپولیس تشکر کرد.
* نزدیک به 3 هزار تماشاگر پرسپولیس با وجود تمام شدن مسابقه، ورزشگاه آزادی را ترک نکرده بودند و به‌طور مداوم بازیکنان و کادر فنی را تشویق می‌کردند. تماشاگران ملوان انزلی که در حدود 500 نفر بودند در دقیقه 80 و پیش از به‌صدا درآمدن سوت پایان مسابقه ورزشگاه را ترک کردند.
*افشین قطبی سرمربی پرسپولیس به شدت از سوی هواداران مورد تشویق و حمایت قرار گرفت و بار دیگر تماشاگران به وی لقب امپراطور دادند.
*پرتاب یک نارنجک دست ساز پس از به‌ ثمر رسیدن گل دوم پرسپولیس به کناره زمین چمن آزادی و صدای مهیب آن، ترس رسول فروغی داور دوم مسابقه را در پی داشت.
* کریم باقری، کاپیتان تیم پرسپولیس از سوی تماشاگران به عنوان سمبل تعصب یاد شد و تا پایان مسابقه حتی هنگام تعویض به‌شدت مورد تشویق قرار گرفت.
* تساوی تیم‌های فوتبال سپاهان و صباباتری مقابل حریفان خود باعث افزایش روحیه هواداران پرسپولیس شد، زیرا تیم‌های اول و دوم جدول در هفته بیست‌وهشتم با نتیجه تساوی برابر تیم‌های مس کرمان و شیرین‌فراز متوقف شدند.
* دو دستگی در پاره‌ای از اوقات میان تماشاگران پرسپولیس به چشم می‌خورد. عده‌ای از هواداران با سر دادن شعارهایی خواستار کنار گذاشتن بازیکنان بی تعصب شدند و در مقابل عده‌ای با در دست داشتن پوستر شیث رضایی به حمایت از وی پرداختند.


شنبه 87/1/31 ساعت 10:53 صبح

لیست کل یادداشت های این وبلاگ
پرسپولیس با پنج گل شیرین‌فراز را شکست داد
[عناوین آرشیوشده]
فهرست
99128 :کل بازدیدها
18 :بازدید امروز
25 :بازدید دیروز
درباره خودم
sport
لوگوی خودم
sport
لوگوی دوستان
لینک دوستان
ایحسب الانسان ان یترک سدی
سوماموس
عــــشقـــــولـــــک
esperance
رنگارنگ
.:بازی+دانلود+موبایل:.
بوی خوش ظهور
قلبی از یخ
خلوت تنهایی
انتظار
*** گر بدانی بعد از این ها چیستند ***
بوی یاس
علافی از دیار ابهر
اشتراک
 
آرشیو
نیمه دوم اسفند
نیمه اول فروردین
نیمه دوم فروردین
بهار 1387
طراح قالب