سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دانش خود را نادانى میانگارید ، و یقین خویش را گمان مپندارید ، و چون دانستید دست به کار آرید ، و چون یقین کردید پاى پیش گذارید . [نهج البلاغه]

sport
نویسنده :  محمد جواد مرادی

مهاجم تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: فاصله امتیازمان با پرسپولیس برای رسیدن به قهرمانی زیاد است.

سیدمهدی سیدصالحی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس، در باره تساوی در هفته بیست و هشتم لیگ برتر اظهار داشت: چند بازیکن کلیدیمان را در دیدار برابر مس کرمان در اختیار نداشتیم. به همین دلیل، بازی پایاپایی را برگزار کردیم.
وی ادامه داد: در نیمه اول چند موقعیت را در اختیار داشتیم؛ اما در نیمه دوم و با توجه به مصدومیت محمود کریمی، بازیکنان مس کنترل بازی را در اختیار گرفتند. معتقدم تساوی یک بر یک عادلانه بود.
مهاجم سپاهان تاکید کرد: با حضور امیر قلعه‌نویی، مس متحول شده و بازی مقابل این تیم دشوار شده است؛ اما در دقیقه 80 گلزنی کردیم و روی غفلت گل تساوی را دریافت کردیم.
وی با اشاره به حساسیت دیدار چهارم سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا، خاطر نشان ساخت: مسابقه با الاتحاد حکم مرگ و زندگی را دارد؛ اما امیدوارم با برتری در جده بتوانیم دل مردم را شاد کرده و به خوبی از حیثیت فوتبال ایران دفاع کنیم.
سیدصالحی در باره بخت قهرمانی در لیگ برتر گفت: نمی‌توان از حالا قهرمان را معرفی کرد؛ اما فاصله امتیاز ما با پرسپولیس زیاد است. بدون شک هفته آینده پرسپولیس در کرمان بازی سختی را مقابل مس پیش رو دارد؛ اما در فوتبال کنونی پیش‌بینی نتایج راحت نیست؛ اگرچه امید زیادی به قهرمانی داریم.
سپاهان در چهارمین مسابقه از لیگ قهرمانان آسیا چهارم اردیبهشت ماه با الاتحاد عربستان در جده دیدار می‌کند.


شنبه 87/1/31 ساعت 8:13 عصر

لیست کل یادداشت های این وبلاگ
پرسپولیس با پنج گل شیرین‌فراز را شکست داد
[عناوین آرشیوشده]
فهرست
99132 :کل بازدیدها
22 :بازدید امروز
25 :بازدید دیروز
درباره خودم
sport
لوگوی خودم
sport
لوگوی دوستان
لینک دوستان
ایحسب الانسان ان یترک سدی
سوماموس
عــــشقـــــولـــــک
esperance
رنگارنگ
.:بازی+دانلود+موبایل:.
بوی خوش ظهور
قلبی از یخ
خلوت تنهایی
انتظار
*** گر بدانی بعد از این ها چیستند ***
بوی یاس
علافی از دیار ابهر
اشتراک
 
آرشیو
نیمه دوم اسفند
نیمه اول فروردین
نیمه دوم فروردین
بهار 1387
طراح قالب