سفارش تبلیغ
صبا ویژن

در انتظار فرج باشید و از رحمت خدا نومید مشوید که محبوب ترینِ کارها نزد خداوند ـ عزّوجلّ ـ ، انتظارفرج است، تا وقتی که بنده مؤمن، بر آن مداومت ورزد . [امام علی علیه السلام]

sport
نویسنده :  محمد جواد مرادی

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: هواداران و مسئولان باشگاه نباید پنج سال تلاشم در تیم را به خاطر یک دقیقه اشتباه، فراموش کنند.

شیث رضایی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس اظهار داشت: می خواستم با حضور در ورزشگاه آزادی دیدار پرسپولیس مقابل ملوان را نظاره کنم؛ اما برای جلوگیری از بروز حاشیه در خانه ماندم.
وی ادامه داد: بازی بسیاری خوبی بود و خوشبختانه پرسپولیس با این پیروزی و نتایج مدعیان، بار دیگر در کورس قهرمانی قرار گرفت.
وی درباره شعار برخی هواداران علیه وی و واکنش گروه دیگر در حمایت از وی، تصریح کرد: خوشحالم که بعضی از هواداران معرفت را به معنای واقعی فراموش نکرده‌اند و با در دست داشتن عکس من که فقط خادم پرسپولیس بودم، انگیزه‌ام را دو برابر کردند. آنها می‌دانند که رضایی بی‌غیرت نیست و با تعصب بازی می‌کند.
وی افزود: هواداران و مسئولان باشگاه پرسپولیس نباید پنج سال مشقت و زحمتم برای تیم را به خاطر یک دقیقه اشتباه و واکنش هنگام تعویض برابر استقلال اهواز عوض کرده و فراموش کنند.
رضایی با بیان این مطلب که در مورد اظهارات کاشانی نظر نمی‌دهم، تاکید کرد: مدیرعامل باشگاه به گردن من حق دارد. سکوت می کنم و زیر نظر بزرگانی چون پرویز کماسی و احمدرضا عابدزاده روزانه دو نوبت تمرین می کنم تا از آمادگی دور نشوم.
مدافع پرسپولیس در خصوص احتمال انتقالش به تیم استقلال تهران، اذعان داشت: ‌در این خصوص نظری نمی دهم. من هنوز هم پیراهن پرسپولیس را بر تن خود می بینم.


یکشنبه 87/2/1 ساعت 3:39 عصر

لیست کل یادداشت های این وبلاگ
پرسپولیس با پنج گل شیرین‌فراز را شکست داد
[عناوین آرشیوشده]
فهرست
99011 :کل بازدیدها
7 :بازدید امروز
21 :بازدید دیروز
درباره خودم
sport
لوگوی خودم
sport
لوگوی دوستان
لینک دوستان
ایحسب الانسان ان یترک سدی
سوماموس
عــــشقـــــولـــــک
esperance
رنگارنگ
.:بازی+دانلود+موبایل:.
بوی خوش ظهور
قلبی از یخ
خلوت تنهایی
انتظار
*** گر بدانی بعد از این ها چیستند ***
بوی یاس
علافی از دیار ابهر
اشتراک
 
آرشیو
نیمه دوم اسفند
نیمه اول فروردین
نیمه دوم فروردین
بهار 1387
طراح قالب