سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پرگویی، حکیم را می لغزاند و بردبار را ملول می کند، پس پرگویی مکن که به ستوه آوری و کوتاهی مکن که خوار گردی . [امام علی علیه السلام]

sport
نویسنده :  محمد جواد مرادی

سرمربی برزیلی تیم ملی فوتبال افریقای جنوبی از سمت خود کناره‌گیری می کند.

 به نقل از نویه زورخر سایتونگ،‌ لیلا پریرا،‌ همسر ایرانی- کویتی کارلوس آلبرتو پریرا گفت: همسرم تصمیم خود را برای آینده اتخاذ کرده و قصد کناره گیری از مقامش را دارد. وی افزود: از مدت‌ها قبل به این موضوع فکر می کرد و عاقبت تصمیم خود را گرفت. ابتدای ماه آینده اقدام به ترک افریقای جنوبی می کند و مایل است بعد از این در برزیل به کار بپردازد.
همسر این مربی 65 ساله و پرسابقه در خصوص علل اتخاذ چنین تصمیمی توضیح نداد؛ اما منابع خبری گزارش می‌دهند، دوری او از فرزندان و نوه هایش که در برزیل اقامت دارند و عدم تحقق وعده های فدراسیون افریقای جنوبی از جمله علل اتخاذ این تصمیم بوده است.
پس از اینکه پریرا تصمیم جدید خود را آشکار ساخت،‌ فدراسیون فوتبال آفریقای جنوبی فهرستی از 12 مربی نام آشنا را تهیه کرد تا از این میان نفرات مذکور،‌ مربی واجدالشرایط را برای جانشینی مربی برزیلی برگزیند.
پریرا که سابقه تیم های ملی کویت،‌ امارات، عربستان و برزیل را دارد و با تیم کشورش حتی به مقام قهرمانی جام جهانی 1994 رسید، از ابتدای سال 2007 عهده دار مسئولیت تیم ملی آفریقای جنوبی بود و‌ با فدارسیون فوتبال این کشور که میزبان جام جهانی 2010 است، قرارداد همکاری منعقد ساخت تا مربیگری این تیم را در بزرگترین رویداد جهانی برعهده داشته باشد؛ اما در نهایت تصمیم به جدایی گرفت.


یکشنبه 87/2/1 ساعت 3:40 عصر

لیست کل یادداشت های این وبلاگ
پرسپولیس با پنج گل شیرین‌فراز را شکست داد
[عناوین آرشیوشده]
فهرست
99021 :کل بازدیدها
6 :بازدید امروز
11 :بازدید دیروز
درباره خودم
sport
لوگوی خودم
sport
لوگوی دوستان
لینک دوستان
ایحسب الانسان ان یترک سدی
سوماموس
عــــشقـــــولـــــک
esperance
رنگارنگ
.:بازی+دانلود+موبایل:.
بوی خوش ظهور
قلبی از یخ
خلوت تنهایی
انتظار
*** گر بدانی بعد از این ها چیستند ***
بوی یاس
علافی از دیار ابهر
اشتراک
 
آرشیو
نیمه دوم اسفند
نیمه اول فروردین
نیمه دوم فروردین
بهار 1387
طراح قالب