سفارش تبلیغ
صبا ویژن

جان ها چون با یکدیگر سازگار باشند، الفت خواهند گرفت . [امام علی علیه السلام]

sport
نویسنده :  محمد جواد مرادی

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت:‌ مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا باید با کارشکنی‌های عربستانی ها به درستی برخورد کند.

ژوران ویرا در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس، درباره تخلف مسئولان عربستان برای صدور روادید برخی اعضای سپاهان گفت:‌ متاسفانه رفتار و عربستانی ها در فوتبال حرفه‌ای اصلا طبیعی نیست. آنها باید 20 روز قبل از شروع مسابقه روادید بازیکنان و کادر فنی را صادر می‌کردند اما اکنون با وجود تاخیر در پروازمان هنوز این مشکل برطرف نشده است.
وی افزود: باید مسئولان AFC این مشکل را برطرف کرده و جوسازی عربستانی‌ها را خنثی کنند. با توجه به شرایط جدول الاتحاد عربستان در اندیشه یک تساوی است و به نظرم آنها می‌خواهند با حاشیه‌سازی، به اهداف خود برسند.
ویرا تاکید کرد: در لیگ قهرمانان آسیا با الاتحاد بازی می‌کنیم، بنابراین اگر آنها نتیجه بازی را می‌خواهند باید در میدان مبارزه کنند. جوسازی خارج از زمین خنده‌آور است.
سرمربی برزیلی خاطرنشان کرد: انتظار برای دریافت روادید یک ساعت قبل از پرواز واقعا مضحک است و مسئولان AFC باید به درستی این مسایل را پیگیری کنند.
قوانین و مقررات کنفدراسیون فوتبال آسیا و FIFA کاملا شفاف است، بنابراین هر کسی که از آن تخطی می‌کند باید با برخورد جدی مواجه شود.
وی در خصوص وضعیت تیم عنوان کرد: خوشبختانه بازیکنان سپاهان برای رویارویی با الاتحاد تمرینات خوبی را برگزار کرده‌اند. اعتماد زیادی به بازیکنانم دارم. پیش‌بینی نتیجه مسابقه و اظهارنظر دقیق در مورد شرایط بازیکنان در وضعیت فعلی که پیش آمده برایم بسیار دشوار است؛ اما برای مسابقه آمادگی کامل داریم.
ویرا گفت: برای کسب سه امتیاز بهترین تلاش خود را انجام خواهیم داد، زیرا نیاز مبرمی به پیروزی داریم و برای رسیدگی به هدف نهایی فقط به مسابقه تمرکز داریم.
تیم‌های الاتحاد عربستان و سپاهان ایران چهارم اردیبهشت در چهارمین مسابقه از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا با یکدیگر مصاف می‌کنند.


یکشنبه 87/2/1 ساعت 3:42 عصر

لیست کل یادداشت های این وبلاگ
پرسپولیس با پنج گل شیرین‌فراز را شکست داد
[عناوین آرشیوشده]
فهرست
99017 :کل بازدیدها
2 :بازدید امروز
11 :بازدید دیروز
درباره خودم
sport
لوگوی خودم
sport
لوگوی دوستان
لینک دوستان
ایحسب الانسان ان یترک سدی
سوماموس
عــــشقـــــولـــــک
esperance
رنگارنگ
.:بازی+دانلود+موبایل:.
بوی خوش ظهور
قلبی از یخ
خلوت تنهایی
انتظار
*** گر بدانی بعد از این ها چیستند ***
بوی یاس
علافی از دیار ابهر
اشتراک
 
آرشیو
نیمه دوم اسفند
نیمه اول فروردین
نیمه دوم فروردین
بهار 1387
طراح قالب