سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بزودی فتنه هایی می آید که انسان، صبح با ایمان برمی خیزد و شب بی ایمان می گردد؛ جز آنکه خداوند او را با دانش زنده کرده است . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]

sport
نویسنده :  محمد جواد مرادی

هافبک تیم فوتبال راه آهن گفت: به دلیل احترام به هواداران استقلال نمی خواهم مقابل این تیم بازی کنم؛ اما به دلیل قرارداد با راه آهن مجبورم.

میثم بائو در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس، درباره شرایط فعلی راه آهن در آستانه بازی با استقلال اظهار داشت: شرایط بهتر از این نمی‌شود. قبلا هم گفته بودم هیچ تیمی در ایران مثل راه آهن مهره ندارد.
وی افزود: در حال حاضر شرایطی در تیم هست که سرمربی برای انتخاب بازیکن به مشکل می‌خورد و در هر بازی به دو بازیکن خوب تیم استراحت می‌دهد.
بازیکن فصل گذشته استقلال در مورد شرایط تیم سابق خود عنوان کرد: متاسفانه آنها در شرایط بحرانی قرار دارند و ظاهرا این مشکل، آنها را رها نمی‌کنند. با همه این شرایط استقلال همیشه تیم بزرگی است و قطعا فردا مقابل ما بازی دیگری از خود نشان می‌دهد.
بائو ادامه داد: هر تیمی بازی فردا را ببرد تا فینال مسابقات پیش خواهد رفت. به نتایج این تیم در لیگ نمی‌توانیم اکتفا کنیم. در بازی‌های تک حذفی تیمی برنده است که در جریان‌ بازی غفلت نکند.
وی در مورد رویارویی با تیم سابق خود اذعان داشت: دوست نداشتم مقابل استقلال بازی کنم؛ اما با راه آهن قرارداد دارم و باید برای تیم به میدان بروم. مطمئنا نتیجه بازی هر چه باشد خوشحالی نمی‌کنم. حتی اگر هم موفق شوم گل بزنم، شادی نمی‌کنم.


دوشنبه 87/2/2 ساعت 9:39 عصر

لیست کل یادداشت های این وبلاگ
پرسپولیس با پنج گل شیرین‌فراز را شکست داد
[عناوین آرشیوشده]
فهرست
98987 :کل بازدیدها
4 :بازدید امروز
12 :بازدید دیروز
درباره خودم
sport
لوگوی خودم
sport
لوگوی دوستان
لینک دوستان
ایحسب الانسان ان یترک سدی
سوماموس
عــــشقـــــولـــــک
esperance
رنگارنگ
.:بازی+دانلود+موبایل:.
بوی خوش ظهور
قلبی از یخ
خلوت تنهایی
انتظار
*** گر بدانی بعد از این ها چیستند ***
بوی یاس
علافی از دیار ابهر
اشتراک
 
آرشیو
نیمه دوم اسفند
نیمه اول فروردین
نیمه دوم فروردین
بهار 1387
طراح قالب