سفارش تبلیغ
صبا ویژن

هرگاه خداوند بنده ای را دوست بدارد، او رابه بلایی بزرگ مبتلا می کند . پس اگر آن بنده راضی گشت، بهره اش نزد خداوند، رضایت است و اگر ناخشنود گشت، بهره اش نزد خداوند، ناخشنودی است [.رسول خدا صلی الله علیه و آله]

sport
نویسنده :  محمد جواد مرادی

تیم فوتبال استقلال تهران با درخشش وحید طالب لو در ضربات پنالتی راه آهن را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی جام حذفی صعود کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، تلاش 120 دقیقه تیم‌های استقلال و راه آهن با برتری تیم آبی پوش به پایان رسید.
در این دیدار که از ساعت 30/16 در ورزشگاه آزادی و با حضور بیش از 12 هزار تماشاگر برگزار شد، احمد تقوی در دقیقه 13 برای راه آهن گلزنی کرد، سپس در دقیقه 25 فرهاد مجیدی گل تساوی آبی‌پوشان را به ثمر رساند.
در نیمه دوم بار دیگر راه آهن از حریف خود پیش افتاد و مجید نورمحمدی در دقیقه 51 گل دوم این تیم را به ثمر رساند؛ اما فرهاد مجیدی بار دیگر ناجی تیمش شد و در دقیقه 66 گل دوم خود و استقلال را وارد دروازه کاسپاروف کرد تا بازی در وقت قانونی با تساوی دو بر دو خاتمه یابد.
تلاش دو تیم در وقت اضافی 15 دقیقه ای نیز بی ثمر بود تا تکلیف تیم صعود کننده، در ضربات پنالتی مشخص شود.
در ضربات پنالتی برای تیم استقلال محمد نوازی، مجتبی جباری و امیر حسین صادقی گلزنی کردند؛ اما در تیم راه آهن پس از این که هاملت میخیتاریان پنالتی اول را گل کرد، رضا نور محمدی، ابوذر رحیمی و احمد جمشیدان نتوانستند ضربه‌های خود را وارد دروازه کنند و وحید طالب لو هر سه ضربه را مهار کرد تا استقلال در مجموع با نتیجه پنج بر سه به برتری دست یافته و راهی مرحله نیمه نهایی شود.
محسن ترکی قضاوت این بازی را برعهده داشت و به احمد تقوی، ابراهیم کریمی، علیرضا نورمحمدی و کاسپاروف از راه آهن و فرهاد مجیدی، مهرداد پولادی و مهدی امیرآبادی از استقلال اخطار داد.
استقلال در مرحله نیمه نهایی در اهواز به مصاف فولاد خوزستان خواهد رفت.


سه شنبه 87/2/3 ساعت 9:50 عصر

لیست کل یادداشت های این وبلاگ
پرسپولیس با پنج گل شیرین‌فراز را شکست داد
[عناوین آرشیوشده]
فهرست
99001 :کل بازدیدها
18 :بازدید امروز
12 :بازدید دیروز
درباره خودم
sport
لوگوی خودم
sport
لوگوی دوستان
لینک دوستان
ایحسب الانسان ان یترک سدی
سوماموس
عــــشقـــــولـــــک
esperance
رنگارنگ
.:بازی+دانلود+موبایل:.
بوی خوش ظهور
قلبی از یخ
خلوت تنهایی
انتظار
*** گر بدانی بعد از این ها چیستند ***
بوی یاس
علافی از دیار ابهر
اشتراک
 
آرشیو
نیمه دوم اسفند
نیمه اول فروردین
نیمه دوم فروردین
بهار 1387
طراح قالب