سفارش تبلیغ
صبا ویژن

[ و او را گفتند اگر در خانه مردى را به رویش بندند روزى او از کجا سوى او آید ؟ فرمود : ] از آنجا که مرگش بر وى در آید . [نهج البلاغه]

sport
نویسنده :  محمد جواد مرادی

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: تیم ما فصل آینده نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، فیروز کریمی پس از پیروزی در ضربات پنالتی برابر راه آهن در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی، اظهار داشت: مطمن باشید با قهرمانی در جام حذفی، به اینرقابت‌ها راه خواهیم یافت. البته علاوه بر قهرمانی در این دیدارها، قول قهرمانی در نیم فصل دوم لیگ برتر را هم داده بودم.
وی درباره جریان حاکم بر بازی گفت: می‌دانستیم جدال دشواری را در پیش داریم. خودم 2 سال در راه‌اهن فعالیت کرده بودم. میثاقیان هم در فصل نقل و انتقالات بازیکنانی را از دست نداده بود و چندی را هم اضافه کرده بود و تیم آماده ای داشتند. مهابادی هم مدت‌ها شاگردم بوده است.
سرمربی تیم استقلال عنوان کرد: بازیکنان ما در جریان بازی بسیار دونده و تاکتیکی ظاهر شدند. وحید طالب لو در ضربات پنالتی عالی کرد و فرصتی نشد تا بازیکنان ما نشان دهند که چه تبحری در زدن این ضربات دارند.
کریمی با پیشنهاد حضور طالب لو در تیم ملی به دایی، اظهار داشت: تعویض فرهاد مجیدی در واکنش به مصدومیت یوسفی و اجباری نبود. می‌خواستیم او را در دقیقه 12 جایگزین بیات کنیم که مصدومیت یوسفی مانع از این اتفاق شد.
وی با اشاره به تکل‌های پیاپی و خطاهای متعدد بازیکنان استقلال، گفت: پیش از دیدار متذکر شدیم که مرتکب چنین اشتباهی نشوند. البته محسن قهرمانی هم می‌خواست کارت ندهد؛ اما تکل‌های بی‌موردی که فقط مختص فوتبال ایران است، مانع از آن شد.
سرمربی استقلال که باید در مرحله بعدی جام حذفی برابر فولاد خوزستان قرار گیرد، گفت: خبر اخراجم صحت ندارد چرا که 2 روز قبل آقای نفریه از من برنامه فصل آینده را خواستند؛ حتی عنوان شد که برگه قراردادم آماده است؛ اما آن را موکول به پایان این دیدارها کردم.
وی از اظهار نظر در مورد پیشنهادهایی از تیم‌های لیگ برتری برای فصل آینده خودداری کرد.


سه شنبه 87/2/3 ساعت 9:52 عصر

لیست کل یادداشت های این وبلاگ
پرسپولیس با پنج گل شیرین‌فراز را شکست داد
[عناوین آرشیوشده]
فهرست
98992 :کل بازدیدها
9 :بازدید امروز
12 :بازدید دیروز
درباره خودم
sport
لوگوی خودم
sport
لوگوی دوستان
لینک دوستان
ایحسب الانسان ان یترک سدی
سوماموس
عــــشقـــــولـــــک
esperance
رنگارنگ
.:بازی+دانلود+موبایل:.
بوی خوش ظهور
قلبی از یخ
خلوت تنهایی
انتظار
*** گر بدانی بعد از این ها چیستند ***
بوی یاس
علافی از دیار ابهر
اشتراک
 
آرشیو
نیمه دوم اسفند
نیمه اول فروردین
نیمه دوم فروردین
بهار 1387
طراح قالب