سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دوستِ انسان، نشانه عقل اوست . [امام علی علیه السلام]

sport
نویسنده :  محمد جواد مرادی

یدالله سلیمانی تاکید کرد: با توجه به تعطیلات نوروزی و فرصت اندکی که تازمان برگزاری دربی تهران باقی مانده بود، ناچار به انتخاب "گونزالس" برای قضاوت این بازی شدیم.
 

نایب رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال افزود: از زمانی که سازمان لیگ زمان برگزاری دربی شصت و چهارم تهران را اعلام کرد، کمیته داوران فدراسیون فوتبال در خصوص تعیین داور این بازی اقدامات لازم را انجام داد که در همین راستا مذاکرات با دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال اسپانیا آغاز شد. 

وی ادامه داد: در نامه ای به فدراسیون فوتبال اسپانیا خواهان حضوری داوری از این کشور برای قضاوت بازی استقلال و پرسپولیس شدیم و تاکید کردیم که ترجیحا داور مورد نظر برای داوری این بازی تکراری نباشد. پس از درخواست ما مسئول دپارتمان داوری اسپانیا مهلت خواست تا داوری واجد شرایط را برای قضاوت بازی استقلال - پرسپولیس انتخاب و به فدراسیون فوتبال ایران معرفی کند.

یدالله سلیمانی خاطر نشان کرد: سه روز پس از درخواست ما فدراسیون فوتبال اسپانیا اعلام کرد داوران این کشور طی روزهای سیزدهم تا پانزدهم فروردین ماه درگیر قضاوت در مسابقات اروپایی بوده و با توجه به درخواست کمیته داوران فدراسیون فوتبال ایران داوری برای قضاوت بازی یاد شده ندارند. مسئول دپارتمان داوری اسپانیا همچنین تاکید کرد در تاریخ مورد نظر ما تنها "ادواردو ایتورالده گونزالز" که بازی رفت دو تیم استقلال و پرسپولیس را قضاوت کرده بود می تواند به تهران سفر کند.

وی افزود: با توجه به اعلام دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال اسپانیا رایزنی با فدراسیون فوتبال آلمان را آغاز کردیم تا داوری از این کشور برای قضاوت دربی به تهران بیاید. در عین حال داوران ایتالیایی را هم مدنظر داشتیم اما با توجه به فرارسیدن تعطیلات نوروزی و فرصت اندکی که تا زمان دربی پیش رو بود مجبور شدیم گزینه مورد نظر فدراسیون فوتبال اسپانیا را قبول کنیم.


جمعه 87/1/2 ساعت 9:48 عصر

لیست کل یادداشت های این وبلاگ
پرسپولیس با پنج گل شیرین‌فراز را شکست داد
[عناوین آرشیوشده]
فهرست
99338 :کل بازدیدها
4 :بازدید امروز
39 :بازدید دیروز
درباره خودم
sport
لوگوی خودم
sport
لوگوی دوستان
لینک دوستان
ایحسب الانسان ان یترک سدی
سوماموس
عــــشقـــــولـــــک
esperance
رنگارنگ
.:بازی+دانلود+موبایل:.
بوی خوش ظهور
قلبی از یخ
خلوت تنهایی
انتظار
*** گر بدانی بعد از این ها چیستند ***
بوی یاس
علافی از دیار ابهر
اشتراک
 
آرشیو
نیمه دوم اسفند
نیمه اول فروردین
نیمه دوم فروردین
بهار 1387
طراح قالب