سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دانش یاری می رساند، حکمت ره می نماید . [امام علی علیه السلام]

sport
نویسنده :  محمد جواد مرادی

کنفدراسیون فوتبال آسیا از باشگاه سپاهان خواست که بازیهای باقیمانده اش در لیگ قهرمانان آسیا را در ورزشگاه آزادی تهران میزبانی کند.
 
 کنفدراسیون فوتبال آسیا این تصمیم را پس از آن گرفت که باشگاه سپاهان  با وجود راهنمایی های قبلی تعمیرات مربوطه در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان را که قرار بود تا بازی اول برابر الاتحاد سوریه به پایان برساند انجام نداد.

AFC پس از بازدید نمایندگان کنفدراسیون از این ورزشگاه که پیش از لیگ قهرمانان انجام شد، از باشگاه سپاهان خواسته بود که رختکن ها، امکانات پزشکی و فضای کار رسانه ای را در استادیوم فولاد شهر تعمیر یا فراهم کند. همچنین از باشگاه سپاهان خواسته شده بود که محل جداگانه ای برای رفت و آمد عکاسان به کنار زمین در نظر بگیرد که دور از محل عبور مقامات و تیم ها باشد.

باشگاه سپاهان متعهد شده بود که این اصلاحات را تا قبل از بازی اول خود در لیگ قهرمانان آسیا انجام می دهد در غیر آن صورت AFC مجاز خواهد بود که محل میزبانی را به استادیوم آزادی تهران تغییر دهد.

سپاهان که در گروه A لیگ قهرمانان در بازی با الاتحاد 2 برصفر شکست خورد در بازی با کوروچی نیز با همین نتیجه مغلوب شد تا در بازی دوم خانگی در روز 9 آوریل – 20 فروردین میزبان الاتحاد عربستان سعودی باشد. الاتحاد دوبار در سال های اخیر به عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا رسیده است.

 


جمعه 87/1/2 ساعت 9:50 عصر

لیست کل یادداشت های این وبلاگ
پرسپولیس با پنج گل شیرین‌فراز را شکست داد
[عناوین آرشیوشده]
فهرست
99304 :کل بازدیدها
9 :بازدید امروز
18 :بازدید دیروز
درباره خودم
sport
لوگوی خودم
sport
لوگوی دوستان
لینک دوستان
ایحسب الانسان ان یترک سدی
سوماموس
عــــشقـــــولـــــک
esperance
رنگارنگ
.:بازی+دانلود+موبایل:.
بوی خوش ظهور
قلبی از یخ
خلوت تنهایی
انتظار
*** گر بدانی بعد از این ها چیستند ***
بوی یاس
علافی از دیار ابهر
اشتراک
 
آرشیو
نیمه دوم اسفند
نیمه اول فروردین
نیمه دوم فروردین
بهار 1387
طراح قالب