سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نشانه دوستی خدا، دوست داشتن یاد خداستو نشانه دشمنی با خدا، دشمنی با یاد کردن خداست . [.رسول خدا صلی الله علیه و آله]

sport
نویسنده :  محمد جواد مرادی

حسن روشن:سرعت تیمی ایران کم بود/ مجید جلالی: هماهنگ نبودیم/ جلال چراغپور: گل زدن مهاجمان آرزو شده است/ محمد پنجعلی: تیم ها حرفی برای گفتن نداشتند
باخت تیم ملی ایران برابر تیم ملی بحرین و بازی بدون برنامه و ناهماهنگی بازیکنان تیم ملی باعث شده است نگاه کارشناسان فوتبال نسب به این تیم با بدبینی همراه باشد.

حسن روشن‌، پیشکسوت فوتبال در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران در مورد این بازی گفت: تیم ملی ایران در این بازی حرف زیادی برای گفتن نداشت و بدلیل پایین بودن سرعت تیمی،  نتوانستند موقعیت خوبی روی دروازه بحرین بوجود بیاورند و اگر در موقعیت ابتدایی تیم ملی را کنار بگذاریم در تمام مسابقه بازیکنان ما نتوانستند به دروازه حریف نزدیک شوند.

وی ادامه داد: این بازی اول تیم ملی با هدایت علی دایی است و هنوز زود است در مورد این تیم قضاوت کنیم، اما ما فرصت کمی تا بازی با کویت داریم و در این مدت کوتاه باید سرعت بازی را افزایش دهیم، تا در مقایل تیم کند کویت به برتری برسیم.

مجید جلالی، سرمربی استقلال اهواز در بازی با ایران برابر حریف به خبرنگار ما گفت: تیم ملی بسیار ناهماهنگ بود و به نظر نمی رسید این تیم به پانزده جلسه تمرین کرده باشد و فقط امیدوار کننده در این بازی حضور خوب مهرزاد معدنچی در دقایق پایانی بود.

وی افزود: تیم ملی برای بازی با کویت احتیاج به هماهنگی بیشتری دارد و علی دایی باید در انتخاب نفرات دقت بیشتری کند بعضی از بازیکنان در این بازی راه می رفتند و حضورشان در زمین کمکی به ما نکرد، امیدوارم این ناهماهنگی ها در بازی با کویت کم تر شده باشد و ما باید در آن بازی به پیروزی برسیم.

بلال چراغپور، کارشناس فوتبال در مورد بازی دوستانه ایران به خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: گل زدن مهاجمان تیم ملی به آرزو تبدیل شده است، مهاجمان ما در این بازی در همان دقایق اول می توانستند دو گل بزنند، اما بدلیل نداشتن اعتماد به نفس، این موقعیت ها را از دست دادند، با این حال با وجود حضور علی دایی به عنوان سرمربی امیدواریم وی بتواند مهاجمان تیم ملی را گل زن کند و استرس را از آنها دور کند.

وی افزود: علی دایی کار بسیار سختی دارد، زیرا ما در این بازی چیزی به عنوان بازی گروهی شاهد نبودیم و بیشتر بازیکنان برای خودشان بازی می کردند، البته در این میان علی کریمی و مهرزاد معدنچی بسیار خوب ظاهر شدند که امیداوریم در بازی با کویت هم این روند خوب را ادامه دهند، ما در بازی با کویت به طور قطع به پیروزی احتیاج مبرم داریم.

محمد پنجعلی، بازیکن سابق تیم ملی کشورمان در مورد بازی دوستانه ایران و بحرین به خبرنگار ما گفت: بازی بسیار سرد و کسل کننده بود و هر دو تیم حرفی برای گفتن نداشتند و اگر تیم بحرین بازی را برد، اما نسبت به تیم ما ضعیف تر بود.

وی افزود: خوب بازی نکردیم که البته بدلیل اینکه اولین بازی تیم ملی با هدایت علی دایی بود قابل بخشش است اما در ادامه مسابقات مقدماتی جام جهانی به پیروزی احتیاج داریم


شنبه 87/1/3 ساعت 11:19 عصر

لیست کل یادداشت های این وبلاگ
پرسپولیس با پنج گل شیرین‌فراز را شکست داد
[عناوین آرشیوشده]
فهرست
99299 :کل بازدیدها
4 :بازدید امروز
18 :بازدید دیروز
درباره خودم
sport
لوگوی خودم
sport
لوگوی دوستان
لینک دوستان
ایحسب الانسان ان یترک سدی
سوماموس
عــــشقـــــولـــــک
esperance
رنگارنگ
.:بازی+دانلود+موبایل:.
بوی خوش ظهور
قلبی از یخ
خلوت تنهایی
انتظار
*** گر بدانی بعد از این ها چیستند ***
بوی یاس
علافی از دیار ابهر
اشتراک
 
آرشیو
نیمه دوم اسفند
نیمه اول فروردین
نیمه دوم فروردین
بهار 1387
طراح قالب