سفارش تبلیغ
صبا ویژن

به مردم بیاموز و دانش دیگران را فراگیر، تا دانش خود را استوار کرده [امام حسن علیه السلام]

sport
نویسنده :  محمد جواد مرادی

خبرگزاری فارس: رئیس فدراسیون فوتبال ایران گفت: در دیدار دوستانه برابر تیم ملی فوتبال بحرین بازیکنان ایران هماهنگی خوبی داشتند.

علی کفاشیان در گفت و گو با خبرگزاری فارس درباره شرایط تیم ملی ایران اظهار داشت: خوشبختانه تیم ملی در بهترین شرایط قرار دارد و بازیکنان برای رویارویی با تیم ملی کویت در آمادگی مطلوبی به سر می برند. بنا بر اطلاعات رسیده از کویت همه نفرات در شرایط روحی خوبی قرار دارند و برای کسب پیروزی خارج از خانه آماده هستند.
وی راجع به شکست تیم ملی در دیدار دوستانه مقابل بحرین گفت: علی دایی مدت کوتاهی است که مسئولیت تیم ملی را بر عهده گرفته و معتقدم مقابل بحرین بازیکنان هماهنگی خوبی داشتند.اولین مسابقه با هدایت دایی برای ما امیدوار کننده بود و به نظرم در روزهای آینده شرایط بهتر از وضعیت فعلی خواهد شد.
رئیس فدراسیون فوتبال تاکید کرد: مشکلی خاصی برای موفقیت تیم ملی وجود ندارد و ما به صعود ایران به جام جهانی 2010 بسیار خوشبین هستیم.
وی درباره نحوه جذب دستیاران خارجی برای تیم ملی عنوان کرد: طبق هماهنگی های انجام شده روته مولر اواخر اردیبهشت ماه سال جاری با سفر به تهران مراحل عقد قرارداد را با وی نهایی خواهیم کرد و انگین فیرات نیز با کادر فنی و مسئولان به توافق رسیده و بعد از بازگشت به تهران قرادادش ثبت می شود.قرارداد فیرات با فدراسیون فوتبال یک ساله است و در صورت رضایت از عملکردش قرارداد وی را تمدید خواهیم کرد.
کفاشیان راجع به دیدارهای دوستانه تیم ملی تاکید کرد: مذاکرات با مسئولان اتحادیه فوتبال اسکاتلند همچنان ادامه دارد ، اما هنوز انجام این دیدار دوستانه قطعی نشده و در این مورد باید با علی دایی صحبت های نهایی را انجام دهیم اگر چه اعضا روابط بین الملل فدراسیون با جدیت این موضوع را پیگیری می کنند.
تیم ملی ایران فردا در دومین مسابقه از مرحله مقدماتی جام جهانی 2010 با تیم ملی کویت دیدار حساسی را برگزار خواهد کرد.


سه شنبه 87/1/6 ساعت 9:30 عصر

لیست کل یادداشت های این وبلاگ
پرسپولیس با پنج گل شیرین‌فراز را شکست داد
[عناوین آرشیوشده]
فهرست
99329 :کل بازدیدها
34 :بازدید امروز
18 :بازدید دیروز
درباره خودم
sport
لوگوی خودم
sport
لوگوی دوستان
لینک دوستان
ایحسب الانسان ان یترک سدی
سوماموس
عــــشقـــــولـــــک
esperance
رنگارنگ
.:بازی+دانلود+موبایل:.
بوی خوش ظهور
قلبی از یخ
خلوت تنهایی
انتظار
*** گر بدانی بعد از این ها چیستند ***
بوی یاس
علافی از دیار ابهر
اشتراک
 
آرشیو
نیمه دوم اسفند
نیمه اول فروردین
نیمه دوم فروردین
بهار 1387
طراح قالب