سفارش تبلیغ
صبا ویژن

گفتار حکیمان اگر درست باشد درمان است ، و اگر نادرست بود درد تن و جان . [نهج البلاغه]

sport
نویسنده :  محمد جواد مرادی

برناردینو گونزالس وازکوئز"، داور اسپانیایی شصت و چهارمین دیدار سنتی تیم های استقلال و پرسپولیس همراه دو کمک داور هموطنش برای قضاوت این بازی بامداد امروز وارد تهران شدند.
 
این داوران اسپانیایی ساعت 1:40 بامداد دیروز از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) وارد تهران شدند و در یکی از هتلهای این شهر استقرار یافتند.

"برناردینو گونزالس وازکوئز" به همراه "پدرو بارسیا فرناندز" و "خوزه مانوئل فرناندز میراندا" مادرید را به مقصد فرانکفورت ترک کردند و از این شهر به تهران آمدند.

داوران اسپانیایی پس از قضاوت دیدار تیم های پرسپولیس و استقلال در هفته بیست و ششم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور، فردا تهران را به مقصد کشورشان ترک می کنند.

بر اساس اعلام کمیته داوران فدراسیون فوتبال "برناردینو گونزالس وازکوئز" و کمکهایش برای قضاوت شصت و چهارمین دربی شهر تهران بر اساس تعرفه فدراسیون جهانی فوتبال حق الزحمه خود را دریافت می کنند. بر این اساس وازکوئز به عنوان داور وسط جهت قضاوت این دیدار و اقامت و سفر به کشورمان روزانه 500 دلار دریافت خواهد کرد و کمک هایش نیز مبلغ 350 دلار برای هر روز از فدراسیون فوتبال کشورمان دریافت می کنند.

با توجه به اینکه سفر تیم داوری اسپانیایی دربی به تهران و بازگشت شان به این کشور حدود 4 روز به طول می انجامد، فدراسیون فوتبال مبلغ چهار هزار و 800 دلار به آنها پرداخت خواهد کرد.


پنج شنبه 87/1/15 ساعت 11:35 صبح

لیست کل یادداشت های این وبلاگ
پرسپولیس با پنج گل شیرین‌فراز را شکست داد
[عناوین آرشیوشده]
فهرست
99380 :کل بازدیدها
46 :بازدید امروز
39 :بازدید دیروز
درباره خودم
sport
لوگوی خودم
sport
لوگوی دوستان
لینک دوستان
ایحسب الانسان ان یترک سدی
سوماموس
عــــشقـــــولـــــک
esperance
رنگارنگ
.:بازی+دانلود+موبایل:.
بوی خوش ظهور
قلبی از یخ
خلوت تنهایی
انتظار
*** گر بدانی بعد از این ها چیستند ***
بوی یاس
علافی از دیار ابهر
اشتراک
 
آرشیو
نیمه دوم اسفند
نیمه اول فروردین
نیمه دوم فروردین
بهار 1387
طراح قالب