سفارش تبلیغ
صبا ویژن

هرکس چیزی از سحر بیاموزد، پایان کارش با پروردگارش است . [امام علی علیه السلام]

sport
نویسنده :  محمد جواد مرادی

افشین قطبی گفت: عکس العمل بازیکنان ما نسبت به گل استقلال محشر بود و آنها توانستند با بدست گرفتن تمرکز بازی نمایش فوق العاده ای را در نیمه اول از خود ارائه دهند.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، افشین قطبی در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی در جمع خبرنگاران گفت: نه ما و نه هواداران پرسپولیس از نتیجه بازی راضی نیستیم اما به نظر من این بازی نسبت به داربی گذشته بهتر بود. هر چند خصوصیات خاص داربی اجازه اجرای کامل تاکتیک ها را به تیم‎ها نمی‎دهد.

افشین قطبی در خصوص صحنه پنالتی بر روی حسین کعبی گفت: هر چند باید این صحنه را یک بار دیگر دید اما به نظر من خطا روی کعبی صد در صد پنالتی بود و ما دیدیم که اشتباه داور در این صحنه موجب شد تا در برگشت همان توپ کریم باقری از بازی اخراج شود.

وی گفت: در کره جنوبی نیز وضعیت به همین شکل بود و وقتی تیمهای سامسونگ و ال جی با یکدیگر بازی داشتند، از داور خارجی استفاده می کردند اما من با احترام به داوران خارجی، مطمئن هستم داوران ایرانی کیفیت مطلوب تری را در این بازیها خواهند داشت و قضاوت مناسبتری را دارند.

افشین قطبی در خصوص علت تعویض کردن خلیلی و نگه داشتن نیکبخت در زمین گفت: خلیلی در نیمه اول ضربه بسیار بدی خورد و به شدت مصدوم شد. ما دوست داشتیم از حضور او در زمین استفاده کنیم اما این امکان وجود نداشت. ما در دفاع با سیستم 1-3-2-4 و در حمله 2-4-4 بازی کردیم و شما حتماً می دانید که بازیکنانی مثل خلیلی و نیکبخت ممکن است 89 دقیقه بازیشان به نظر نیاید ولی در یک دقیقه کار را تمام می کنند.

افشین قطبی در پاسخ به سوال خبرنگاری که از وی پرسید با وجود فاصله ای که بین پرسپولیس و سپاهان افتاده است، آیا هنوز هم به قهرمانی امیدوارید؟ گفت: هنوز هشت بازی تا پایان لیگ باقی مانده است و می توان به راحتی و با تمرکز بیشتر بهترین استفاده را از بازیهای باقی مانده کرد و قهرمان لیگ شد. در لیگ ایران فاصله تیمها آنقدر نیست که بشود از هفته های قبل تکلیف قهرمانی را یکسره کرد اما ما مصمم به قهرمانی در لیگ هستیم.

سرمربی تیم پرسپولیس در پاسخ به سوالی که چطور می شود 90 دقیقه بازی بین المللی از پرسپولیس دید، تاکید کرد: اگر می خواهید 90 دقیقه بازی بین المللی را شاهد باشید باید امکانات بین المللی و بازیکنان بین المللی داشته باشید. برای اینکه بازیکنان نیز به بازیکنان بین المللی تبدیل شوند باید روی تمرکز آنها کار کرد و این مسئله، موضوع فوق العاده مهمی است. در ایران وقتی تیمها نتیجه نمی گیرند همه درباره بدنسازی و بدن بازیکنان صحبت می کنند در حالی که سازماندهی و تمرکز مسئله ای بسیار مهم است که در فوتبال ایران باید روی آن کار شود.

شما ببینید، ما چقدر موقعیت داشتیم که با یک بازی تک ضرب و تنها یک پاس می توانست تبدیل به یک موقعیت صد در صد گل بشود اما بازیکنان فرصتها را به راحتی از دست می دادند و خودشان اقدام به شوتزنی می کردند.

افشین قطبی در پایان گفت: تمام بازیکنان، کادر فنی و اجرایی باشگاه همدل با یکدیگر برای قهرمانی پرسپولیس می جنگیم و لحظه ای از تلاش برای موفقیت دست بر نمی داریم


پنج شنبه 87/1/15 ساعت 8:27 عصر

لیست کل یادداشت های این وبلاگ
پرسپولیس با پنج گل شیرین‌فراز را شکست داد
[عناوین آرشیوشده]
فهرست
99028 :کل بازدیدها
13 :بازدید امروز
11 :بازدید دیروز
درباره خودم
sport
لوگوی خودم
sport
لوگوی دوستان
لینک دوستان
ایحسب الانسان ان یترک سدی
سوماموس
عــــشقـــــولـــــک
esperance
رنگارنگ
.:بازی+دانلود+موبایل:.
بوی خوش ظهور
قلبی از یخ
خلوت تنهایی
انتظار
*** گر بدانی بعد از این ها چیستند ***
بوی یاس
علافی از دیار ابهر
اشتراک
 
آرشیو
نیمه دوم اسفند
نیمه اول فروردین
نیمه دوم فروردین
بهار 1387
طراح قالب