سفارش تبلیغ
صبا ویژن

هرکس که در آسمان و زمین است ـ حتی ماهیان دریا ـ برای جویای دانش آمرزش می طلبند . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]

sport
نویسنده :  محمد جواد مرادی

هافبک تیم استقلال تهران گفت : این تیم با تساوی مقابل پرسپولیس تهران؟ امیدهای خود را برای نزدیک شدن به صدر جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران از دست داد.

دیدار تیم‌های پرسپولیس و استقلال تهران در هفته بیست و ششم رقابت‌های فوتبال قهرمانی باشگاه‌های برتر ایران عصر پنجشنبه با نتیجه تساوی یک بر یک خاتمه یافت.

امید روانخواه در پایان این دیدار در گفت وگو با خبرنگاران افزود : شکست برابرسپاهان و تساوی مقابل تیم پرسپولیس؟ شرایط تیم استقلال تهران را برای قرار گرفتن در کورس قهرمانی لیگ برتر سخت تر کرد به طوریکه این تیم راه دشواری را برای صعود به صدر جدول دارد.

وی اظهار داشت : خوشبختانه تیم استقلال تهران؟ هنوز شانس قهرمانی در جام حذفی باشگاه‌های ایران و راهیابی به لیگ قهرمانان آسیا را دارد که امیدواریم این تیم بتواند در این رقابت‌ها موفق عمل کند.

روانخواه با بیان اینکه دیدار برگشت تیم‌های استقلال و پرسپولیس تهران هیجان انگیزتر از دور رفت برگزار شد؟ گفت : تیم استقلال تهران باز هم نتوانست از گل زده خود به خوبی دفاع کند تا بار دیگر این بازی با نتیجه تساوی یک بر یک خاتمه یابد.

هافبک جوان تیم استقلال تهران خاطر نشان کرد : این تیم شروع خوبی در دیدار مقابل تیم پرسپولیس تهران داشت اما نتوانست پس از گل زودهنگام خود؟ بازی را اداره کند.

وی ضد حمله را حربه تیم استقلال تهران در نیمه دوم اعلام کرد و گفت : این تیم با این تاکتیک توانست دو موقعیت ایده آل را در این نیمه بدست آورد اما محسن یوسفی و آرش برهانی نتوانستند از این فرصت‌ها استفاده کنند.

روانخواه با تاکید بر این نکته که هنوز شش تیم بالای جدول رده بندی شانس قهرمانی در لیگ برتر را دارند؟ افزود : واقعیت این است که در هفته‌های اخیر تمامی نتایج به سود سپاهان اصفهان رقم خورد اما بدون شک در هفته‌های اخیر تغییراتی در صدر جدول ایجاد خواهد شد


پنج شنبه 87/1/15 ساعت 8:58 عصر

لیست کل یادداشت های این وبلاگ
پرسپولیس با پنج گل شیرین‌فراز را شکست داد
[عناوین آرشیوشده]
فهرست
99047 :کل بازدیدها
32 :بازدید امروز
11 :بازدید دیروز
درباره خودم
sport
لوگوی خودم
sport
لوگوی دوستان
لینک دوستان
ایحسب الانسان ان یترک سدی
سوماموس
عــــشقـــــولـــــک
esperance
رنگارنگ
.:بازی+دانلود+موبایل:.
بوی خوش ظهور
قلبی از یخ
خلوت تنهایی
انتظار
*** گر بدانی بعد از این ها چیستند ***
بوی یاس
علافی از دیار ابهر
اشتراک
 
آرشیو
نیمه دوم اسفند
نیمه اول فروردین
نیمه دوم فروردین
بهار 1387
طراح قالب