سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ملایم باش ؛ زیرا هرکه ملایم باشد، همواره ازدوستی کسانش برخوردار می شود . [امام علی علیه السلام]

sport
نویسنده :  محمد جواد مرادی
                               
جمعه 86/12/17 ساعت 3:11 عصر
نویسنده :  محمد جواد مرادی

مارکوس مرک داور بین المللی المان یک بار دیگر کمک گرفتن از فن اوری تلویزیونی را برای کاهش خطای داوران در بازی فوتبال خواستار شد.
به گزارش خبرگزاری المان از فراکفورت ، مارکوس مرک روز پنجشنبه در مصاحبه با مجله "کیکر" المان با اعلام این مطلب افزود " طرحی را در دست بررسی دارد که بر اساس ان هر تیم و داور بازی در یک بازی فوتبال می توانند دو بار یعنی در مجموع شش بار به رخدادهایی که در بازی به وقوع می پیوندد اعتراض کنند."
مارکوس مرک که سه بار عنوان بهترین داور فوتبال سال جهان را از ان خود کرده است افزود " این طرح به هر تیم اجازه می دهد در ده دقیقه پایانی بازی یک بار اعتراض کند بدون اینکه زمان بازی تلف شود و بلافاصله هم باید تصمیم گیری شود که این با استفاده از فن اوریهایی که در بازی فوتبال به کار گرفته می شود امکان پذیر است."
وی اضافه کرد " داور مسئول بازبینی ،‌ می تواند ناظر بازی ،‌ یک بازیکن پیشکسوت و یا یک خبرنگار باشد."
مرک چهل و پنج ساله مدتهاست که روی این طرح کار می کند اما پس از اشتباهی که در داوری بازی روز شنبه دو تیم وردربرمن و بورسیا دورتموند مرتکب شد و گل مارکوس روزنبرگ وردربرمن را که در موقعیت افساید قرار داشت پذیرفت ، تصمیم گرفت این طرح را به صورت علنی پیشنهاد کند.
مرک به این مجله المانی گفت " باید درباره چگونگی انجام تغییرات فکر شود ، و این تغییرات تا حد امکان باید محدود باشند."
وی اضافه کرد طرحش نمی تواند همه خطاهای داوری را از بین ببرد اما تاکید کرد " باید تلاش کنیم تا فرصتی به وجود بیاید که این خطاها به دو ، سه و یا پنج خطا کاهش بیابد."
پیشنهاد مرک درباره بازبینی ویدئویی که در ورزشهای دیگر نظیر تنیس و فوتبال امریکایی نیز به کار گرفته می شود واکنشهای مختلفی را به همراه داشته است.
فدراسیون بین المللی فوتبال ( فیفا ) با همه پیشنهادها درباره بازبینی ویدئویی مخالفت کرده است در حالیکه خود را برای استفاده از توپ هوشمند که می تواند عبور توپ از خط دروازه را نشان دهد اماده می کند.


جمعه 86/12/17 ساعت 2:56 عصر
نویسنده :  محمد جواد مرادی

                                                                         

پدراگ میاتوویچ، مدیر ورزشی باشگاه رئال مادرید اسپانیا معتقد است این تیم قادر به جذب کریم بنزما ستاره باشگاه لیون نخواهد بود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از خبرگزاری تریبال فوتبال، در حالی که شایعات زیادی مبنی بر انتقال کریم بنزما مهاجم ملی پوش باشگاه لیون فرانسه به رئال مادرید به گوش می رسید، پدراگ میاتوویچ مدیر ورزشی باشگاه رئال مادرید اسپانیا در این رابطه گفت: بنزما بازیکن بزرگی است ولی تیم لیون قصد دارد قرارداد وی را تمدید کند و جذب این مهاجم غیرممکن است.

وی ادامه داد: بنزما تنها 19 سال سن دارد و در فصل اول فوتبال حرفی اش عملکرد فوق العاده ای را به نمایش گذاشته و توانسته به خوبی جواب اعتماد کادر فنی لیون را بدهد و وی قصد دارد قرار تازه ای را با لیون ثبت کند و در دو تا سه سال آینده به گران قیمت ترین بازیکن در بازار نقل و انتقالات تبدیل خواهد شد./ح


جمعه 86/12/17 ساعت 10:16 صبح
نویسنده :  محمد جواد مرادی

پیتر چک، دروازه بان تیم فوتبال چلسی یک ماه حضور در مسابقات را از دست داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از خبرگزاری روسیه، پیتر چک، دروازه بان موفق چلسی در تمرینات قبل از مسابقات تیمش در مرحله یک هشتم فینال مسابقات لیگ قهرمانان به شدت مصدوم شد ولی دیدار چلسی و المپیاکوس را که با نتیجه 3 بر صفر به نفع تیمش به پایان رسید از دست داد.

بر اساس این گزارش، به گفته پزشکان وی مجبور است یک ماه استراحت کند تا به بهبودی کامل برسد./


جمعه 86/12/17 ساعت 10:12 صبح
نویسنده :  محمد جواد مرادی

تیم فوتبال رئال مورسیا اسپانیا که در انتهای جدول لیگ دسته اول این کشور قرار دارد در تلاش است تا با خاویر کلمنته برای سرمربیگری این تیم قرارداد امضا کند.
به گزارش خبرگزاری المان از مادرید ، روزنامه "مارکا " اسپانیا روز پنجشنبه با اعلام این خبر افزود " خیسوس سامپر رئیس باشگاه رئال مورسیا به زودی کلمنته را به عنوان سرمربی جدید این تیم معرفی خواهد کرد."
این درحالیست که سامپر هنوز به صورت رسمی برکناری لوکاس کاراز سرمربی کنونی مورسیا را که در شش هفته گذشته حتی یک امتیاز هم کسب نکرده و از ششم ژانویه نیز به پیروزی نرسیده است اعلام نکرده است.
مورسیا با بیست و سه امتیاز از بیست و شش بازی در رده ما قبل اخر لیگ دسته اول فوتبال اسپانیا قرار دارد.
خاویر کلمنته که از هزار و نهصد و نود و دو تا هزار و نهصد و نود و هشت سرمربی تیم ملی فوتبال اسپانیا بوده است پس از ناکامی در صعود تیم فوتبال صربستان به جام ملتهای اروپا در سال دو هزار و هشت از فوتبال دور بوده است.
کلمنته اخیرا به سرمربیگری تیم ملی ایران نزدیک شده بود اما به دلیل اصرار وی در عدم اقامت دائم در ایران مذاکراتش با ایران به شکست انجامید.


جمعه 86/12/17 ساعت 10:8 صبح
نویسنده :  محمد جواد مرادی

سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن تهران در پی شکست مقابل ابومسلم مشهد از سمت خود کناره‌گیری کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس اکبر میثاقیان که از چندی پیش زمزمه‌هایی مبنی بر جدایی وی از راه‌آهن به گوش می‌رسید امروز رسما از استعفای خود خبرداد.
وی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این خصوص اظهار داشت: به تیم راه‌آهن علاقه ویژه‌ای دارم اما شرایط فعلی ایجاب می‌کند کار را با کس دیگری بسپارم تا شاید شوکی به تیم وارد کنم.
وی ادامه داد: امروز به مدیرعامل باشگاه اعلام کردم که کنار‌گیری من به سود هر دو طرف است و از فردا در تمرینات شرکت نخواهم کرد.
وی در پایان گفت: به راه‌آهن عادت کرده بودم و شخصا علاقه‌ای به جدایی ندارم اما برای کمک به تیم مجبور به کناره‌گیری شدم. امیدوارم با رفتن من بدشانسی‌ها هم دست از سر تیم بردارد و تیم خوب راه‌آهن به جایگاه اصلی‌اش برسد.


جمعه 86/12/17 ساعت 9:49 صبح
نویسنده :  محمد جواد مرادی
10 گل
لئوناردو پیمنتا (نفت)، میلاد مى داودى (استقلال اهواز)، محسن خلیلى (پرسپولیس)، ابراهیم توره (پیکان)
8 گل
هادى اصغرى (راه آهن)، روح الله بیگدلى (استقلال اهواز)
7 گل
عباس  آقایى (پرسپولیس)، محمود کریمى(سپاهان)، فریدون فضلى (صباباترى)، سید محمد حسینى (ابومسلم)، صابرمیرقربانى (نفت) ،علیرضا نیکبخت (پرسپولیس)
6 گل
وحید امرایى (ذوب آهن)، بهمن طهماسبى (مقاومت)، ایوان پتروویچ (ابومسلم)، پائولوزالترون (مس)

جمعه 86/12/17 ساعت 9:48 صبح
نویسنده :  محمد جواد مرادی

تیم‌های صبا باتری و استقلال تهران عصر چهارشنبه در هفته بیست و چهارم رقابت‌های فوتبال قهرمانی باشگاه‌های برتر ایران به نتیجه تساوی دست یافتند. در این دیدار که در حضور بیش از ? ???هزار تماشاگر ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد، دو تیم با ارائه یک بازی کم افت و اخیر به نتیجه تساوی بدون گل رسیدند. در دیگر دیدار مهم ، تیم سپاهان اصفهان در ورزشگاه فولاد شهر با نتیجه تساوی ? ??بر ? ??مقابل همشهری خود تیم ذوب آهن متوقف شد و نتوانست به صدر جدول رده بندی صعود کند.

در دیگر دیدار امروز ، تیم بحران زده ملوان بندر انزلی با نتیجه ? ??بر یک مغلوب تیم سایپا تهران شد تا محمد احمد زاده سرمربی این تیم از سمت خود کناره‌گیری کند.

همچنین تیم ابومسلم خراسان در ورزشگاه ثامن الائمه این شهر با یک گل از سد راه آهن تهران گذشت و به رده چهارم جدول رده بندی صعود کرد. 

 


جمعه 86/12/17 ساعت 9:42 صبح
نویسنده :  محمد جواد مرادی
سایت فدراسیون بین‌المللی فوتبال (فیفا) بعد از انتخاب شوکه‌کننده "علی دایی" به عنوان سرمربی جدید تیم ملی فوتبال ایران نوشت: فدراسیون فوتبال ایران با انتخاب وی به ماه‌ها جست وجو برای پست هدایت یکی از تیم‌های قدرتمند آسیا پایان داد. بهترین گلزن تاریخ مسابقات ملی فوتبال جهان ماه گذشته به عنوان یکی از گزینه‌های مربیگری تیم ملی برای مسابقات جام جهانی ? ?????مطرح شده بود اما همه توجه‌ها روی مربی ایرانی آمریکایی تیم پرسپولیس یعنی "افشین قطبی" بود.

"علی کفاشیان" رییس فدراسیون فوتبال ایران پس از اعلام خبر انتخاب دایی گفت: بعد از بررسی برنامه‌های دایی او را انتخاب کردیم.

فدراسیون فوتبال ایران ماه‌ها برای انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال تلاش کرد و در این مدت نام تعدادی از مربیان صاحب نام خارجی مطرح شد، دو مربی نیز ظاهرا انتخاب شدند اما بعد این خبرها با اظهارات ضد و نقیضی تکذیب شد.

تیم ملی فوتبال ایران با تساوی بدون گل مقابل تیم نه چندان قدرتمند سوریه و نمایش عملکردی که نشان‌دهنده تاثیرات نداشتن سرمربی بود، مسابقات مقدماتی جام جهانی ? ?????را خوب شروع نکرده است.

دایی اکنون مسوولیت دارد تیم ملی را برای مسابقه بعدی مقابل کویت که روز ? ???مارس (? ??فروردین) است، آماده کند.

کفاشیان اظهار داشت: او تمامی برنامه‌های خود را برای تیم ملی ارایه خواهد داد و همانند روزهایی که جزو بهترین بازیکنان جهان بود، نهایت تلاش خود را به عنوان سرمربی انجام می‌دهد.

وی افزود: او از امروز کار خود را با اختیارات کامل شروع می‌کند.

برنامه اصلی او بردن ایران به جام جهانی است.

دایی که سابقه بازی در بایرن مونیخ و هرتابرلین آلمان را دارد بدون تردید مشهورترین بازیکن تاریخ فوتبال ایران است و همچنان رکورد بیشتری گل ملی جهان را نیز در اختیار دارد.

او ? ????گل در ? ????مسابقه ملی خود زد و رکورد بزرگانی مانند "په‌له" و "فرانس پوشکاش" را پشت سر گذاشت اگرچه بیشتر این گل‌ها در مقابل تیم‌های ضعیف بوده است.

وی در جریان پیروزی ? ??بر یک ایران مقابل آمریکا در جام جهانی ?????? فرانسه هم بازی کرد و یکبار نیز عنوان بهترین بازیکن سال آسیا را به خود اختصاص داد.

دایی سال گذشته از دنیای بازیگری خداحافظی کرد و از آن زمان به بعد هدایت تیم سایپا را بر عهده گرفت و این تیم را به قهرمانی رساند.


جمعه 86/12/17 ساعت 9:39 صبح
نویسنده :  محمد جواد مرادی

تیم فوتبال شیرین فراز کرمانشاه مقابل مس کرمان به میدان میرود.

 


به گزارش روابط عمومی باشگاه شیرین فراز،فرمان کریمی مدیر عامل باشگاه شیرین فراز دقایقی پیش در گفتگویی با پایگاه اطلاع رسانی باشگاه شیرین فراز با بیان این مطلب گفت:علیرغم حل نشدن مشکلات شیرین فراز و دغدغه های این باشگاه برای حضور در ادامه پیکارهای لیگ برتر این باشگاه به دنبال تماسهای مکرر مردم و هواداران و ابراز نگرانی آنها تصمیم گرفته ایم در 2 بازی آینده تا پایان سال 86 مقابل مس کرمان و صنعت نفت آبادان به میدان رود.
وی افزود:مردم شریف کرمانشاه همواره تیم خود لطف داشته اند و علیرغم مشکلات زیاد نتوانستم این محبتها را فراموش کنم.
کریمی افزود:امیدوارم در سالی که به نام اتحاد ملی و انسجام اسلامی نامگذاری شده است،روز یکشنبه شاهد حضور گسترده مردم در ورزشگاه آزادی برای حمایت از شیرین فراز باشیم ت این تیم در ادامه لیگ بتواند نتایج لازم را کسب نماید

پنج شنبه 86/12/16 ساعت 10:35 عصر
<      1   2      

لیست کل یادداشت های این وبلاگ
پرسپولیس با پنج گل شیرین‌فراز را شکست داد
[عناوین آرشیوشده]
فهرست
99042 :کل بازدیدها
27 :بازدید امروز
11 :بازدید دیروز
درباره خودم
sport
لوگوی خودم
sport
لوگوی دوستان
لینک دوستان
ایحسب الانسان ان یترک سدی
سوماموس
عــــشقـــــولـــــک
esperance
رنگارنگ
.:بازی+دانلود+موبایل:.
بوی خوش ظهور
قلبی از یخ
خلوت تنهایی
انتظار
*** گر بدانی بعد از این ها چیستند ***
بوی یاس
علافی از دیار ابهر
اشتراک
 
آرشیو
نیمه دوم اسفند
نیمه اول فروردین
نیمه دوم فروردین
بهار 1387
طراح قالب