سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بارالها ! صداها فرو نشست و جنبش ها آرام گرفت و هر دوستی، با محبوب خود خلوت کرد . من نیز با تو خلوت کرده ام . تو محبوب منی . پس خلوت امشب مرا با خود، [سبب] رهایی از دوزخْ قرار ده . [امام صادق علیه السلام ـ در دعایش ـ]

sport
نویسنده :  محمد جواد مرادی

بازیکنان تیم استقلال به دلیل شکست برابر ابومسلم نفری 300 هزار تومان پاداش دریافت کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم استقلال تهران روز جمعه با نتیجه دو بر صفر برابر ابومسلم در هفته بیست‌وهشتم لیگ برتر شکست خورد.
علی فتح‌ا...‌زاده مدیرعامل باشگاه استقلال پس از این باخت در رختکن تیم ضمن ابراز رضایت از عملکرد فنی بازیکنان قول داد، نفری 300 هزار تومان پاداش به هر یک از آنها پرداخت کند.
مدیرعامل استقلال معتقد است این تیم به‌دلیل بدشناسی به ابومسلم باخت و توپ‌های آنها به جای آنکه به درون دروازه راه پیدا کند، به تیر دروازه اصابت کرده است.
فتح ا...زاده روز گذشته نیز به بازیکنان تیمش وعده داد در صورت کسب عنوان قهرمانی جام حذفی به آنها نفری یک دستگاه خودرو پرشیا اهدا خواهد کرد.


شنبه 87/1/31 ساعت 8:17 عصر
نویسنده :  محمد جواد مرادی

بازیکنان تیم های فوتبال پرسپولیس تهران و استقلال اهواز فردا به کمیته انضباطی می‌روند.

به گزارش خبرگزاری فارس، حسین کعبی و مصطفی حقی پور در جریان دیدار هفته بیست و هفتم لیگ برتر با یکدیگر درگیر شده و از بازی اخراج شدند.
به منظور بررسی پرونده این دو بازیکن و بازبینی فیلم بازی پرسپولیس و استقلال اهواز، کمیته انضباطی فردا تشکیل جلسه خواهد داد.
کعبی و حقی پور باید ساعت 30/15 فردا در کمیته انضباطی حاضر شوند.


شنبه 87/1/31 ساعت 8:15 عصر
نویسنده :  محمد جواد مرادی

تمرین نوبت صبح تیم فوتبال پرسپولیس تهران امروز در زمین شرکت واحد برگزار شد.

 جلسه تمرین امروز صبح پرسپولیسی‌ها از ساعت 11 در زمین شرکت واحد برگزار شد. دویدن دور زمین و حرکات کششی زیر نظر کریم باقری برای بازیکنان ثابت که مقابل ملوان بندر انزلی به میدان رفتند و کار با توپ، پرسینگ، حمله به دفاع و سانتر از جناحین برای بازیکنان ذخیره زیر نظر قطبی، برنامه های تمرین امروز بود. تمرین ساعت 30/12 به پایان رسید.
*10 هوادار در تمرین امروز پرسپولیس حضور داشتند.
* شیث رضایی بدلیل اخراج از پرسپولیس و عباس آقایی به دلیل مشکلات شخصی غایب بودند.
* احسان خرسندی و حسین بادامکی پس از مدتی دویدن زیر نظر زرینه پزشک تیم، تمرینات خود را ادامه دادند.
*ماته دراگه چوویچ با لباس شخصی در تمرین امروز حضور یافت.
*علی نیکبخت واحدی به زارعی هشدار داد با تلاش بیشتر به فکر روزهای بهتر برای خود باشد.
* فرزاد آشوبی و محمد نصرتی نیز دقایقی درباره شعارهای روز گذشته هواداران به بحث و گفت و گو پرداختند.
*حمید استیلی نظاره گره عملکرد بازیکنان پرسپولیس بود و دخالت زیادی در تمرین نداشت.
* به منظور تبلیغ روزنامه جدید پرسپولیس به بازیکنان و هواداران یک نسخه از این روزنامه اهدا شد.
* قطبی در پایان تمرین به همراه کریم باقری به منزل رفت.
* بازیکنان پرسپولیس فردا ساعت 17 در ورزشگاه یادگار امام تمرین می‌کنند. روز دوشنبه نیز ساعت 16 در ورزشگاه واحد تمرین پیگیری خواهد شد.


شنبه 87/1/31 ساعت 8:15 عصر
نویسنده :  محمد جواد مرادی

تیم فوتبال نیروی هوایی عراق در شهر قم اردوی تدارکاتی خود را برپا کرده است.

این تیم روز پنج شنبه وارد ایران شد و اردوی تدارکاتی خود را در شهر قم برپا کرده است. با توجه به حضور زود هنگام این تیم در ایران، هزینه این اردو برعهده مسئولان باشگاه عراقی است و سایپا از روز دوشنبه میزبانی نیرو هوایی را برعهده دارد.
دیدار رفت این دو تیم در کویت با پیروزی یک بر صفر سایپا به پایان رسید.
سایپا در لیگ قهرمانان آسیا با الکویت، الوصل امارات و نیروی هوایی عراق همگروه است که در دور رفت، سایپا با 7 امتیاز صدرنشین است.


شنبه 87/1/31 ساعت 8:14 عصر
نویسنده :  محمد جواد مرادی

مهاجم تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: فاصله امتیازمان با پرسپولیس برای رسیدن به قهرمانی زیاد است.

سیدمهدی سیدصالحی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس، در باره تساوی در هفته بیست و هشتم لیگ برتر اظهار داشت: چند بازیکن کلیدیمان را در دیدار برابر مس کرمان در اختیار نداشتیم. به همین دلیل، بازی پایاپایی را برگزار کردیم.
وی ادامه داد: در نیمه اول چند موقعیت را در اختیار داشتیم؛ اما در نیمه دوم و با توجه به مصدومیت محمود کریمی، بازیکنان مس کنترل بازی را در اختیار گرفتند. معتقدم تساوی یک بر یک عادلانه بود.
مهاجم سپاهان تاکید کرد: با حضور امیر قلعه‌نویی، مس متحول شده و بازی مقابل این تیم دشوار شده است؛ اما در دقیقه 80 گلزنی کردیم و روی غفلت گل تساوی را دریافت کردیم.
وی با اشاره به حساسیت دیدار چهارم سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا، خاطر نشان ساخت: مسابقه با الاتحاد حکم مرگ و زندگی را دارد؛ اما امیدوارم با برتری در جده بتوانیم دل مردم را شاد کرده و به خوبی از حیثیت فوتبال ایران دفاع کنیم.
سیدصالحی در باره بخت قهرمانی در لیگ برتر گفت: نمی‌توان از حالا قهرمان را معرفی کرد؛ اما فاصله امتیاز ما با پرسپولیس زیاد است. بدون شک هفته آینده پرسپولیس در کرمان بازی سختی را مقابل مس پیش رو دارد؛ اما در فوتبال کنونی پیش‌بینی نتایج راحت نیست؛ اگرچه امید زیادی به قهرمانی داریم.
سپاهان در چهارمین مسابقه از لیگ قهرمانان آسیا چهارم اردیبهشت ماه با الاتحاد عربستان در جده دیدار می‌کند.


شنبه 87/1/31 ساعت 8:13 عصر
نویسنده :  محمد جواد مرادی

بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس با نظر افشین قطبی تا انتهای فصل بدون تعطیلی تمرین می‌کنند.

 پس از جلسه شب گذشته کادر فنی تصمیم گرفته شد با پرسپولیسی‌ها برای آمادگی هرچه مطلوب‌تر برای دیدارهای آینده، تمام تعطیلاتشان تا انتهای فصل لغو شود. این مورد شب گذشته به اطلاع بازیکنان هم رسیده شد.
پرسپولیس امروز یک نوبت و فردا در دو نوبت به تمرینات خود ادامه می‌دهد.
این تیم در دیدار روز گذشته برابر ملوان بندر انزلی در ورزشگاه آزادی تهران با نتیجه 2 بر صفر به پیروزی رسید


شنبه 87/1/31 ساعت 8:13 عصر
نویسنده :  محمد جواد مرادی

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت:‌ با توجه به رابطه خوبم با خلیلی امیدوارم دیگر به شایعه درگیری‌ ما دامن نزنند.

علیرضا نیکبخت واحدی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس اظهار داشت: شکست مقابل استقلال اهواز باعث شد تا به پیروزی مقابل ملوان نیاز مبرمی پیدا کنیم تا بار دیگر هواداران را امیدوار کرده و به صف مدعیان بپیوندیم.
وی افزود: در نیمه اول کمی احساسی بازی کردیم؛ اما در نیمه دوم می‌دانستیم با توجه به نتایج در ورزشگاه‌های دیگر باید پیروز میدان باشیم. این برد را از صمیم قلب به هواداران، مدیریت و شخص افشین قطبی تبریک می‌گویم.
نیکبخت در باره اتفاقات دو هفته گذشته در پرسپولیس گفت:‌ هیچگونه تحولی در باشگاه صورت نگرفت. فقط با توجه به اینکه باخت بدی مقابل استقلال اهواز داشتیم، به بازیکنان تهمت‌ تبانی و کم‌کاری زدند که با درایت مدیران و کادر فنی، خلاف آن ثابت شد.
وی در پایان خاطرنشان ساخت: با توجه به رابطه‌ خوبم با محسن خلیلی امیدوارم دیگر به شایعه درگیری من با وی دامن نزده و تیم را به حاشیه نبرند، چراکه ارتباط بسیار دوستانه ای داشته و هیچ مشکلی با هم نداریم.


شنبه 87/1/31 ساعت 12:46 عصر
نویسنده :  محمد جواد مرادی

ناظر عربستانی داوری AFC گفت: داور دیدار پرسپولیس و ملوان با دوندگی زیاد به خوبی بازی را مدیریت کرد.

علی الطریفی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس اظهار داشت:‌ خوشحالم که داوری در فوتبال ایران بسیار رشد کرده است تا شاهد داوران بیشتر از فوتبال ایران درسطح آسیا باشیم.
وی که برای بررسی عملکرد سعید مظفری زاده در بازی روز گذشته پرسپولیس تهران و ملوان بندرانزلی در ورزشگاه آزادی حضور داشت، تصریح کرد: مظفری‌زاده با دوندگی زیاد و استفاده خوب از نیروی جوانی بسیار باهوش و خوب بازی را مدیریت کرد. به خوبی از کارت های زرد برای کنترل بازی استفاده و در مواقعی با تذکر بازی را اداره کرد.
الطریفی ادامه داد: در صحنه پنالتی بسیار با دقت سوت زد، چون قصد داشت در صورتی‌که توپ به بازیکن قرمزپوش برسد بازی را ادامه دهد.
نماینده داوری کنفدراسیون فوتبال آسیا خاطرنشان ساخت: از عملکرد این داور راضی هستم. میل زیاد قضاوت را در ایشان دیدم و به همین دلیل روزهای خوبی را برایش تصور می‌کنم.
وی افزود: فوتبال ایران به همراه داورانش در فوتبال آسیا شناخته شده است و آینده روشنی در انتظار آنها خواهد بود.


شنبه 87/1/31 ساعت 12:45 عصر
نویسنده :  محمد جواد مرادی

هواداران تیم فوتبال پرسپولیس شب گذشته با تجمع مقابل محل برپایی اردوی این تیم، پیروزی مقابل ملوان را جشن گرفتند.

هواداران پرسپولیس که از برتری این تیم مقابل ملوان بسیار شادمان بودند، شب گذشته به مدت دو ساعت مقابل هتل لاله تجمع کرده و به شادی پرداختند.
پرسپولیس روز گذشته در ورزشگاه آزادی با نتیجه دو بر صفر مقابل ملوان به برتری دست یافت.
با توجه به تساوی سپاهان و صباباتری، پرسپولیس بار دیگر به جمع مدعیان قهرمانی بازگشته است.


شنبه 87/1/31 ساعت 12:44 عصر
نویسنده :  محمد جواد مرادی

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پایان مسابقه از سرمربی تیم ملوان به دلیل پیروزی 2 بر صفر مقابل این تیم عذرخواهی کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، افشین قطبی پس از پیروزی 2 بر صفر پرسپولیس مقابل ملوان و در حالی که در سالن نشست مطبوعاتی برای مصاحبه حضور داشت، با دیدن احمدزاده از وی عذرخواهی کرد و گفت: مرا ببخشید؛ اما در این دیدار حساس باید ملوان را شکست می‌دادیم.
* حبیب کاشانی، مدیرعامل پرسپولیس پس از پیروزی تیمش به رختکن داوران رفت و با همه آنها روبوسی کرد.
* مسعود عنایت، رئیس کمیته داوران با حبیب کاشانی صبحت‌ کرده و از رفتار مدیرعامل پرسپولیس تشکر کرد.
* نزدیک به 3 هزار تماشاگر پرسپولیس با وجود تمام شدن مسابقه، ورزشگاه آزادی را ترک نکرده بودند و به‌طور مداوم بازیکنان و کادر فنی را تشویق می‌کردند. تماشاگران ملوان انزلی که در حدود 500 نفر بودند در دقیقه 80 و پیش از به‌صدا درآمدن سوت پایان مسابقه ورزشگاه را ترک کردند.
*افشین قطبی سرمربی پرسپولیس به شدت از سوی هواداران مورد تشویق و حمایت قرار گرفت و بار دیگر تماشاگران به وی لقب امپراطور دادند.
*پرتاب یک نارنجک دست ساز پس از به‌ ثمر رسیدن گل دوم پرسپولیس به کناره زمین چمن آزادی و صدای مهیب آن، ترس رسول فروغی داور دوم مسابقه را در پی داشت.
* کریم باقری، کاپیتان تیم پرسپولیس از سوی تماشاگران به عنوان سمبل تعصب یاد شد و تا پایان مسابقه حتی هنگام تعویض به‌شدت مورد تشویق قرار گرفت.
* تساوی تیم‌های فوتبال سپاهان و صباباتری مقابل حریفان خود باعث افزایش روحیه هواداران پرسپولیس شد، زیرا تیم‌های اول و دوم جدول در هفته بیست‌وهشتم با نتیجه تساوی برابر تیم‌های مس کرمان و شیرین‌فراز متوقف شدند.
* دو دستگی در پاره‌ای از اوقات میان تماشاگران پرسپولیس به چشم می‌خورد. عده‌ای از هواداران با سر دادن شعارهایی خواستار کنار گذاشتن بازیکنان بی تعصب شدند و در مقابل عده‌ای با در دست داشتن پوستر شیث رضایی به حمایت از وی پرداختند.


شنبه 87/1/31 ساعت 10:53 صبح
   1   2   3   4   5   >>   >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ
پرسپولیس با پنج گل شیرین‌فراز را شکست داد
[عناوین آرشیوشده]
فهرست
98977 :کل بازدیدها
6 :بازدید امروز
26 :بازدید دیروز
درباره خودم
sport
لوگوی خودم
sport
لوگوی دوستان
لینک دوستان
ایحسب الانسان ان یترک سدی
سوماموس
عــــشقـــــولـــــک
esperance
رنگارنگ
.:بازی+دانلود+موبایل:.
بوی خوش ظهور
قلبی از یخ
خلوت تنهایی
انتظار
*** گر بدانی بعد از این ها چیستند ***
بوی یاس
علافی از دیار ابهر
اشتراک
 
آرشیو
نیمه دوم اسفند
نیمه اول فروردین
نیمه دوم فروردین
بهار 1387
طراح قالب