سفارش تبلیغ
صبا ویژن

[ و روایت شده است که دو مرد را نزد او آوردند که از مال خدا دزدى کرده بودند : یکى از آن دو بنده بود از بیت المال مسلمانان ، و دیگرى در ملک مردمان . فرمود : ] امّا آن یکى از مال خداست و حدّى بر او نیست چه مال خدا برخى از مال خدا را خورده ، و امّا دیگرى بر او حدّ جارى است و دست او را برید . [نهج البلاغه]

sport
نویسنده :  محمد جواد مرادی

خبرگزاری فارس: مدافع تیم فوتبال استقلال تهران گفت: خبر قهر من از تیم به خاطر نیمکت نشینی در دربی شایعه است.

پیروز قربانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس، در خصوص اینکه گفته می‌شود به دلیل ناراحتی از نیمکت‌نشینی در دربی، قهر کرده است، اظهار داشت: مدت هاست که نیمکت‌نشین هستم و اگر قرار بود دنبال قهر باشم از خیلی وقت پیش این کار را می‌کردم.
وی که دیروز بدون اطلاع قبلی در تمرین استقلال شرکت نکرد، در این باره اذعان داشت: به دلیل مشکل شخصی که به طور ناگهانی برایم پیش آمد، نتوانستم در تمرین شرکت کنم و موفق هم نشدم کسی را در جریان قرار دهم. فردا در تمرین شرکت می‌کنم تا این شایعه هم تمام شود.
مدافع نیمکت‌نشین استقلال تاکید کرد: مشکلی با فیروز کریمی نداشته و با سایر بازیکنان هم رابطه بسیار خوبی دارم.


شنبه 87/1/17 ساعت 3:59 عصر
نویسنده :  محمد جواد مرادی

رییس سازمان لیگ برتر فوتبال گفت: ضعف کنفدراسیون آسیا در برنامه‌ریزی‌ ما را برای برنامه‌ریزی در فصل آینده رقابت‌های لیگ با مشکل روبرو کرده است.

 

عزیز محمدی اظهار کرد: در حالی که تمام مراحل رقابت‌های اروپایی از سوی یوفا برنامه‌ریزی شده و این برنامه‌ها در اختیار کشورهای مختلف قرار گرفته، کنفدراسیون فوتبال آسیا هنوز زمان رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در فصل قبل را به پایان نرسانده و ا ین ضعف در برنامه‌ریزی ما را در برنامه‌ریزی برای رقابت‌های فصل بعد لیگ برتر دچار مشکل کرده است.

وی به برنامه فدراسیون فوتبال برای بازنگری آیین نامه و اساسنامه لیگ حرفه‌ای اشاره کرد و گفت: ضعف‌هایی در آیین نامه‌ و اساسنامه وجود دارد که ما بر این اساس تصمیم‌ گرفتیم بازنگری را به وجود بیاوریم و از باشگاه‌ها خواسته‌ایم که نظرات کارشناسی خود را درباره آیین نامه و اساس‌نامه به ما ارایه بدهند و از کارشناسان هم می‌خواهیم که نظرات را ارایه کنند.

محمدی درباره برنامه‌ریزی رقابت‌های لیگ برتر گفت: برای برنامه‌ریزی لیگ نیاز داریم که برنامه بازی‌های دوستانه و رسمی تیم ملی و همچنین برنامه رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا را در اختیار داشته باشیم که برنامه بازی‌های تیم ملی را از کمیته تیم‌های ملی خواسته‌ایم و همچنان منتظر برنامه رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا هستیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا امکان افزایش یا کاهش تیم‌های لیگ برتر وجود دارد، گفت: هر تغییری در تعداد تیم‌های حاضر در لیگ برتر نیاز به تصویب در مجمع فدراسیون فوتبال دارد. ضمن آن که دیگر امکان افزایش تعداد تیم‌های لیگ برتری وجود ندارد و فدراسیون برای کاهش تعداد تیم‌های لیگی فعلا برنامه‌ریزی ندارد.

رییس سازمان لیگ برتر زمان حضور نمایندگان AFC در ایران برای بازدید از امکانات باشگاه‌ها را 25 فروردین اعلام کرد و به ایسنا گفت: هنوز معلوم نیست که این آخرین مرحله از بازدید نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیاست یا خیر اما فوتبال ایران برای کسب سهمیه کامل برای رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا مشکلاتی نظیر حق پخش تلویزیون و امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری در باشگاه‌ها دارد.

وی افزود: AFC معتقد است که باید باشگاه‌ها حق پخش تلویزیونی را تمام و کمال دریافت کند. ضمن آن که باید تراز مالی باشگاه‌ها و هزینه کردهای‌شان هم مشخص باشد. ما این اطلاعات را به باشگاه‌ها داده‌ایم و منتظریم که گزارش باشگاه‌ها را دریافت کنیم که فکر می‌کنم در دو جلسه آینده ما با باشگاه‌ها که اواخر فروردین برگزار می‌شود این گزارش‌ها را دریافت کنیم.


شنبه 87/1/17 ساعت 3:58 عصر
نویسنده :  محمد جواد مرادی

هافبک تهاجمی بارسلونا در جریان تمرین روز گذشته آسیب دید و برای حداقل شش هفته خانه نشین شد.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از آس اسپانیا، رونالدینیو گائوچو که طی چند هفته گذشته مدام در حال مذاکره با مشتریان کوچک و بزرگش به سر می برد، در تمرینات روز گذشته از ناحیه کشاله پای راست به شدت آسیب دید و در آستانه جراحی سطحی قرار گرفت.
این در حالی بود که برادر و وکیل وی طی 3 هفته اخیر میهمان باشگاه های آ.ث میلان، یوونتوس و رئال مادرید بود و این مسئله در آستانه بازی های حساس لیگ قهرمانان اروپا و لالیگا خشم هواداران بارسلونا را بر انگیخت.


شنبه 87/1/17 ساعت 3:57 عصر
نویسنده :  محمد جواد مرادی

                                                                                                               

آلکس فرگوسنسرمربی باشگاه منچستریونایتد انگلیس به باشگاه آاس رم هشدار داد هرگز موفق نخواهند شد کریستیانو رونالدورا از فوتبال منحرف کنند.

فرگوسن معتقد است:عشق و انگیزه رونالدو نسبت به فوتبال چنان بزرگ است که هیچ حریفی نمی‌تواند وی را از موفقیت در این رشته باز دارد.

به گزارش ایرنا به نقل از سایت گل، رونالدو پرتغالی از سال گذشته به یک چهره نامحبوب در رم تبدیل شده و روز سه شنبه هفته گذشته نیز با به ثمررساندن اولین گل از پیروزی ? ??بر صفر شیاطین سرخبرابر آاس رم، تنفر رقیب را افزایش داد.

رقابت و رجزخوانی میان دو تیم چنان بالا گرفته که چندین بازیکن باشگاه رم قصد دارند از رونالدو به خاطر تلاش برای تحقیر آنان انتقام بگیرند.

فرگوسن به حریف ایتالیایی هشدار داد نمی‌توانند رونالدو را از دیدار برگشت در چهارشنبه شب هفته جاری بترسانند. وی گفت:مهمترین پیامی که رونالدو دارد این است که بازیکن بزرگی است و ترسی از گرفتن توپ و زدن رقیب ندارد.

به گفته وی رونالدو در جوانب مختلف توانمند است و باشگاه این روحیه را در همه بازیکنانش تقویت می‌کند.مردم برای تماشای چنین فوتبالی هزینه می کنند. شاید شیوه او حریفان را آزار دهد اما او آماده است.

منچستر پیش از دیدار چهارشنبه با رم، مقابل میدلزبورو به میدان می‌رود تا برای تحکیم صدرنشینی خود در لیگ برتر باشگاههای انگلیس تلاش کند.


شنبه 87/1/17 ساعت 3:55 عصر
نویسنده :  محمد جواد مرادی
شبکه سوم سیما طی هفته پیش رو مهمترین مسابقات فوتبال که در نقاط مختلف جهان برگزار می شود را بصورت زنده پخش خواهد کرد.
 

 برنامه پخش زنده مسابقات فوتبال از شبکه سوم سیما به شرح زیر است :

شنبه - 17/1/87 

* آرسنال - لیورپول، ساعت 16:15 (لیگ برتر انگلستان) 
* آ اس رم - جنوا، ساعت 20:20 (سری آ باشگاه های ایتالیا)
* آث میلان - کالیاری، ساعت 23 (سری آ باشگاه های ایتالیا)

یکشنبه - 18/1/87

* مایورکا - رئال مادرید، ساعت 00:30 (لالیگا اسپانیا) 
* میدلزبورو - منچستریونایتد، ساعت 17 (لیگ برتر انگلستان)
* سه ویا - ویارئال، ساعت 21:30 (لالیگا اسپانیا)
* بارسلونا - ختافه، ساعت 23:30 (لالیگا اسپانیا)

سه شنبه - 20/1/87

* لیورپول انگلستان - آرسنال انگلستان، ساعت 23:15 (لیگ قهرمانان باشگاه های اروپا) 

چهارشنبه - 21/1/87

* چلسی انگلستان - فنر باغچه ترکیه، ساعت یک بامداد (لیگ قهرمانان باشگاه های اروپا) پخش با تاخیر
* سپاهان ایران - الاتحاد عربستان، ساعت 16 (لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا) 
* نیروی هوایی عراق - سایپا ایران، ساعت 20:45 (لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا)
* منچستریونایتد انگلستان - آ اس رم ایتالیا، ساعت 23:15 (لیگ قهرمانان باشگاه های اروپا) 

پنجشنبه - 22/1/87

* بارسلونا اسپانیا - شالکه آلمان، ساعت یک بامداد (لیگ قهرمانان باشگاه های اروپا) پخش با تاخیر
* ختافه اسپانیا - بایرن مونیخ آلمان، ساعت 23:15 (جام یوفا) 

جمعه - 23/1/87 

* استقلال تهران - پگاه گیلان، ساعت 15:30 (لیگ برتر ایران)
*  استقلال اهواز- پرسپولیس، ساعت 17:45 (لیگ برتر ایران)


شنبه 87/1/17 ساعت 9:38 صبح
<   <<   11      

لیست کل یادداشت های این وبلاگ
پرسپولیس با پنج گل شیرین‌فراز را شکست داد
[عناوین آرشیوشده]
فهرست
99458 :کل بازدیدها
25 :بازدید امروز
30 :بازدید دیروز
درباره خودم
sport
لوگوی خودم
sport
لوگوی دوستان
لینک دوستان
ایحسب الانسان ان یترک سدی
سوماموس
عــــشقـــــولـــــک
esperance
رنگارنگ
.:بازی+دانلود+موبایل:.
بوی خوش ظهور
قلبی از یخ
خلوت تنهایی
انتظار
*** گر بدانی بعد از این ها چیستند ***
بوی یاس
علافی از دیار ابهر
اشتراک
 
آرشیو
نیمه دوم اسفند
نیمه اول فروردین
نیمه دوم فروردین
بهار 1387
طراح قالب