سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خداوند ـ عزّوجلّ ـ، پیشه ورِ درستکار رادوست دارد . [امام علی علیه السلام]

sport
نویسنده :  محمد جواد مرادی
مهاجم ایرانی تیم ولفسبورگ آلمان با دو گل و یک پاس گل مقابل هانوفر درخشید و بهترین بازیکن روز دوم هفته بیست و هفتم بوندس لیگا شد.
 

به گزارش کیکر، اشکان دژاگه که از ابتدای فصل جاری در تیم ولفسبورگ آلمان توپ می زند،‌ عصر روز شنبه در جریان بازی خانگی تیمش از هفته بیست و هفتم بوندس لیگا در ورزشگاه فولکس واگن آره نا مقابل 29 هزار نفر تماشاگر مشتاق دو گل زد و یک پاس گل داد تا نه فقط موفق ترین بازیکن ایرانی شاغل در بوندس لیگا در هفته جاری باشد؛ بلکه موفق ترین بازیکن بوندس لیگا در دومین روز از مسابقات هفته بیست و هفتم بوندس لیگا نام گیرد.

دژاگه در این بازی ابتدا در دقیقه 20پاس دژکو را دریافت و تبدیل به گل کرد. سپس در دقیقه 29 پاس گلی را برای مارسلینو،‌ مهاجم برزیلی ولفسبورگ آماده کرد تا این بازیکن گل دوم تیمش را به ثمر رساند.

لژیونر ایرانی در دقیقه 71 توانست باز هم از حمایت دژکو ،‌ بازیکن هم تیمی اش بهره گرفته و با پاس گل وی با استفاده از ضربه سر گل دوم خود و سوم ولفسبورگ را در این دیدار به ثمر رساند.

در نقطه مقابل تیم هانوفر که میهمان بود، تنها توسط بروگینگ 27 و اشتاینر 79 به گل رسید و در نهایت 3 بر 2 از میزبان شکست خورد.

در این بازی وحید هاشمیان،‌ مهاجم ایرانی هانوفر از دقیقه 79 به جای بالیچ به میدان آمد و تا پایان برای تیمش به بازی پرداخت


دوشنبه 87/1/19 ساعت 11:38 صبح
نویسنده :  محمد جواد مرادی

عضو کمیته اجرایی کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت: فوتبال آسیا نیاز مبرمی به آموزش مدیران در سطح بالا دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت AFC، محسن صفایی فراهانی کمبود نیروی انسانی مطلع را مهم‌ترین مشکل توسعه فوتبال در آسیا دانست و اظهار داشت: اگر کنفدراسیون تدبیری برای آموزش و بالا بردن سطح آگاهی مدیران نداشت، امیدی به پیشرفت در فوتبال قاره بوجود نمی آمد.
صفایی که برای حضور در جلسات به مقر AFC در کوالالامپورآمده بود به سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت: دو اقدام مهم انجام شده در آسیا برنامه توسعه ویژن آسیا و حرفه ای کردن لیگ باشگاه هاست. ما طی سال ها بازی فوتبال در قاره آسیا توانسته ایم داور، مربی و بازیکن زیادی تربیت کنیم که بعضی از آنها در سطوح بین المللی هم درخشیده اند؛ اما فقدان حرفه ای گری در مدیریت باشگاهی و فدراسیون ها، فرصت رشد مدیران و متخصصان اداره حرفه ای در فوتبال را از ما گرفته است.
وی ادامه داد: اغلب دبیران کل فدراسیون و مدیران باشگاه های آسیا صاحب اطلاعات مناسب نیستند و در حد ایده آل ظاهر نمی شوند و در رده‌های تخصصی دیگر نیز چنین شرایطی حاکم است.
صفایی فراهانی که عضو کمیته لیگ حرفه ای در آسیا نیز است، درباره تاثیر راه اندازی لیگ جدید که با قوانین تازه تدوین شده ای همراه خواهد بود، گفت: لیگ حرفه ای توجه مدیران را بالاتر برد. جداول و استانداردهای خواسته شده تلنگری جدی بود تا مدیران را دوباره به آئین نامه ها و حداقل های باشگاه داری حرفه ای معطوف کند. لیگ حرفه ای آسیا افکار مدیران باشگاهی در ایران را به حرکت انداخته و تحمیل برخی نیازهای اولیه می تواند ظرف سه سال آینده رشد قابل توجهی در فوتبال بوجود کشور آورد. این بزرگترین دستاورد راه اندازی لیگ حرفه ای آسیاست که تصمیم قابل تقدیر کنفدراسیون در سال های اخیر است.
وی با تاکید بر آموزش بیشتر به عنوان عنصر کلیدی توسعه خاطر نشان کرد: در کنار پروژه ویژن آسیا در استان ها و شهرهای مختلف آسیایی کلاس های آموزشی برگزار می شود. برگزاری سمینارها در کنار لیگ حرفه ای اقدام موثر دیگری است که مصوب شد؛ اما معتقدم این آموزش ها باید با دادن مجوز و کارنامه به افراد توام شود. یعنی افراد مجبور به فراگیری شوند و برای موفقیت تلاش کنند. آنگاه می توانیم در آینده افراد شناخته شده و دارای مجوز برای مدیریت باشگاهی و فدراسیون ها،بازاریابی، روابط عمومی و مسابقات داشته باشیم و استاندارد کار را تحت کنترل بگیریم. چیزی شبیه به دوره های داوری یا مربیگری که البته هزینه ها را با کمک حامیان مالی یا خود سازمان ها تامین می کنیم.
صفایی که از سال 1997 تا 2002 ریاست فدراسیون فوتبال ایران را برعهده داشت و در همان زمان فدراسیون لیگ حرفه ای ایران را آغاز کرد تاکید داشت : " ما 7 سال پیش لیگ حرفه ای ایران را راه انداختیم. واقعیت این است که در این مدت بدلیل منظم تر شدن مسابقات سطح بازیکنان یا فوتبال کمی بالاتر آمد؛ اما وضعیت مدیریت تغییری نکرد. همان موقع دنبال تاسیس آکادمی بودم و هنوز اعتقاد دارم بدون آدم آگاه در باشگاه اتفاق مهمی نخواهد افتاد. این مدیران هستند که آینده واقعی باشگاه را می سازند نه چند فوتبالیست.
عضو سابق کمیته انتقالی فدراسیون فوتبال تاکید کرد: بعد از دیدار پایانی لیگ قهرمانان 1999 وقتی بایرن مونیخ در روندی غیر معمولی ناگهان به منچستر باخت بکن باوئر گفت این مدیریت باشگاه منچستر یوناتد بود که ما را شکست داد. ما در زمین نباختیم این کادر مدیریت باشگاه بود. حالا 9 سال از آن زمان گذشته است و شما ببینید وضعیت دو باشگاه چگونه است؟
هیئت نمایندگی لیگ حرفه ای که متشکل از تائوکی سوزوکی معاون گروه و ساتوشی سایتو خواهد بود در هشتمین مقصد خود وارد روز 24 فروردین وارد تهران می شوند تا با دبیر کل فدراسیون و مسئول ارشد لیگ ایران ملاقات کنند.
بعد از اتمام ملاقات با نمایندگان همه 16 فدراسیون ها کمیته موقت لیگ حرفه ای کنفدراسیون فوتبال آسیا در تاریخ 20 می - 30 اردیبهشت در کوالالامپور تشکیل جلسه خواهد داد تا نام کشورها و تعداد نهایی باشگاه های انتخاب شده را برای حضور در لیگ حرفه ای سال 2009 تصویب کند.


دوشنبه 87/1/19 ساعت 11:37 صبح
نویسنده :  محمد جواد مرادی

نمایندگان باشگاه های هلند، فرانسه و بلژیک که شصت و چهارمین دربی پایتخت را از نزدیک تماشا کردند، عملکرد هشت بازیکن این دو تیم را تایید کردند.
 
نمایندگان باشگاه های پاریسن ژرمن فرانسه، آژاکس هلند و اندرلشت و گنتس بلژیک که روز پنجشنبه هفته گذشته برای تماشای بازی شیث رضایی و آرش برهانی در دربی سرخابی ها در ورزشگاه آزادی حضور یافته بودند، در پایان آن دیدار از رضایت خود نسبت به عملکرد شش بازیکن دیگر این دو تیم خبر دادند.

"آلبرت ماتن" مدیر استعدادیابی و ترانسفر باشگاه اندرلشت به همراه "هویی مگی" مدیر استعدادیابی و ترانسفر باشگاه های پاریسن ژرمن فرانسه، آژاکس هلند و گنتس بلژیک در پایان آن دیدار اعلام کردند که عملکرد حسن رودباریان، حسین بادامکی و محسن خلیلی از تیم پرسپولیس و وحید طالب لو، امیدرضا روانخواه و محسن یوسفی از تیم استقلال هم رضایت بخش بوده است.

البته آنها پس از حضور در ورزشگاه آزادی از تعدادی هتل های تهران و زمین های فوتبال بازدید کردند که درصورت اعلام رضایت از این اماکن، شرایط حضور این چهار باشگاه اروپایی در ایران برای برگزاری اردوهای آماده سازی پیش از فصل و نیم فصل و انجام دو دیدار دوستانه با تیم ملی و یا دو باشگاه استقلال و پرسپولیس فراهم خواهد شد.

ضمن اینکه پس از هماهنگی با مسئولان دو باشگاه پرسپولیس و استقلال قرار است نمایندگان این باشگاه های اروپایی بازی های پایانی این دو تیم را هم زیر نظر گرفته تا در صورت رضایت کامل از این بازیکنان، در پایان فصل جاری لیگ برتر و جام حذفی، زمینه های ترانسفر آنها را به تیم های باشگاهی خود فراهم کنند که این موضوع با استقبال مدیران این دو باشگاه همراه شد.

تنها نکته ای که باعث نارضایتی "آلبرت ماتن" و "هویی مگی" شده بود، حرکات غیر حرفه ای نفرات دو تیم در جریان بازی بود زیرا آنها اعتقاد داشتند بازیکنان حرفه ای نباید به تصمیمات داور اعتراض کند. همچنین با انجام حرکات غیر ورزشی به اتلاف وقت پرداخته و یا به اعتراض هواداران واکنش نشان دهند.


دوشنبه 87/1/19 ساعت 10:10 صبح
نویسنده :  محمد جواد مرادی

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: علی دایی در مورد بدنسازی بازیکنان تیم ما اشتباه می‌کند.

به گزارش خبرگزاری فارس، افشین قطبی در پایان جلسه تمرینی در باره اظهارات سرمربی تیم ملی ایران مبنی بر نامناسب بودن شرایط بدنی بازیکنان پرسپولیس، عنوان کرد: گر نیکبخت بازیکن 35 دقیقه‌ای است، چرا علی دایی مقابل کویت 70 دقیقه وی را در زمین نگه داشت و مهاجم پرسپولیس تا لحظات آخر برای تیم ملی بازی کرد؟
سرمربی پرسپولیس به شرایط پرسپولیس در لیگ برتر اشاره کرد و گفت: تا پایان مسابقات، 8 مسابقه دیگر باقیمانده است. امیدوارم با کمک حمید استیلی و علیرضا مرزبان بتوانیم امتیازهای لازم را به دست آوریم.
وی با اشاره به دربی 64 خاطر نشان ساخت: آمار نشان داد که پرسپولیس به مراتب بهتر از استقلال بازی کرد. فقط در ضربات آخر به دلیل بی‌دقتی فرصت‌ها از دست رفتند. علاوه بر این، داور اسپانیایی 2 پنالتی را به سود ما اعلام نکرد.
دستیار سابق پیم وربیک راجع به مصاحبه‌های انتقاد‌آمیز برخی بازیکنان، تصریح کرد: باتوجه به شرایط حساس تیم در لیگ برتر، از بازیکنان خواسته‌ایم که کمتر با روزنامه‌ها مصاحبه کنند؛ اگرچه معتقدم خود بازیکنان در این زمینه مقصر هستند. قبل از انجام هر مصاحبه باید به خوبی به گفته‌هایشان توجه داشته باشند و به جای انجام مصاحبه بهتر است که به تلاش خود بیفزایند.
وی در حمایت از مهاجم پرسپولیس گفت: علیرضا نیکبخت واحدی بازیکن توانایی است؛ اما معتقدم مربی برابر استقلال می‌توانست عملکرد بهتری داشته باشد. بارها با جا گذاشتن مدافعان حریف، به دروازه استقلال نزدیک شد. به نظرم نیکبخت بازیکن موثری در لیگ برتر، پرسپولیس و تیم ملی است.
قطبی درباره توجه‌ بیش از حد برخی بازیکنان به حرکات انفرادی، اظهار داشت: ترجیح می‌دهم در شرایط فعلی اظهاری در این زمینه نداشته باشم چرا که دوست ندارم پرسپولیس وارد حاشیه شود. من و اعضای کادر فنی مسابقات تیم و بازیکنان را آنالیز می‌کنیم.
سرمربی پرسپولیس در باره قولش مبنی بر قهرمانی با 75 امتیاز گفت: همیشه دوست دارم که بالاترین اهداف را در نظر بگیرم. در اوایل فصل می‌دانستم پرسپولیس می‌تواند با 60 تا 70 امتیاز امتیاز قهرمان شود؛ اما امتیاز 75 را انتخاب کردم تا بازیکنان خواسته‌های بزرگ‌تری را دنبال کنند. هنوز هم به قهرمانی در لیگ برتر امیدوارم و معتقدم تیم ما با حداکثر امتیاز، قهرمانی را تصاحب خواهد کرد.


یکشنبه 87/1/18 ساعت 10:56 عصر
نویسنده :  محمد جواد مرادی
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس خبر نگارش نامه ای دو صفحه ای به افشین قطبی و کادر فنی این تیم برای تغییر تاکتیک و تمرینات را تکذیب کرد.
 
حبیب کاشانی با اشاره به جلسه روز گذشته با کادر فنی پرسپولیس گفت: دراین جلسه کادر فنی گزارشی از وضعیت کنونی این تیم را ارائه داده است و ضمن اعلام برنامه های خود، برای 8 هفته پایانی موانع و مشکلات موجود را نیز مطرح و خواستار رفع این موانع شدند.

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس افزود: بنده نیز با تقدیر از تلاشهای کادر فنی، از آنها خواسته ام روند رو به رشدی را که در بازی با استقلال شاهد آن بودیم، ادامه دهند و بدون هیچگونه دغدغه ای و نیز بدون توجه به شایعات پیرامون کادر فنی و تیم، با قدرت و تمرکز به کار خود ادامه دهند. به کادر فنی اطمینان دادم از حمایت کامل اینجانب نیز برخوردارند و پرسپولیس می تواند با تمرکز بر روی تمرینات و دوری از حاشیه ها فصل موفقی را در کارنامه خود ثبت کند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس همچنین خبرمنتشر شده توسط یکی از خبرگزاریها مبنی بر نگارش نامه ای دو صفحه ای به کادر فنی و سرمربی این تیم را تکذیب کرد و تصمیم گیری در خصوص مسائل فنی را در حوزه اختیارات سرمربی تیم و کادر فنی دانست.

وی تاکید کرد: در این جلسه درباره دیدار با استقلال اهواز نیز صحبت شد و مقرر شد پس از هر بازی جلسه ای را با کادر فنی داشته باشیم. کاشانی نتیجه این جلسه را مثبت توصیف کرد.

صبح روز گذشته در جلسه ای با حضور کادر فنی، سرپرست و مدیرعامل، پیرامون مسائل مربوط به باشگاه و برنامه های آتی تیم فوتبال پرسپولیس برای نیل به قهرمانی در لیگ برتر بحث و تبادل نظر شد.


یکشنبه 87/1/18 ساعت 10:55 عصر
نویسنده :  محمد جواد مرادی

سخنگوی باشگاه استقلال تاکید کرد فحاشی معدود تماشاگرنماهایی که در بازی این تیم مقابل پرسپولیس به واحدی نیکبخت بی احترامی کردند به این باشگاه ارتباط ندارد.
 

هاشم ساعدی با بیان این مطلب افزود: در ابتدا باید از هواداران دو تیم استقلال و پرسپولیس تشکر کنم که باعث شدند تا در فضایی سالم و به دور از حاشیه یکی از به یادماندنی ترین دربی های شهر تهران برگزار شود. در این بین تلاش کانون هواداران دو تیم ستودنی بود که با تلاشی گسترده سعی در حفظ آرامش سکوهای ورزشگاه آزادی داشتند.

وی در خصوص بی احترامی برخی از هواداران تیم فوتبال استقلال به علیرضا واحدی نیکبخت گفت: باید پذیرفت که عده ای تماشاگرنما در بین هواداران دو تیم هستند که با رفتار خود جو ورزشگاه را آلوده می کنند و احساسات هواداران را به سمت و سویی سوق می دهند که خود تمایل دارند. باید این افراد را که در جمع هواداران هر دو تیم استقلال و پرسپولیس و سایر تیمها هستند را بیابیم و از جامعه ورزش طرد کنیم.

وی با تاکید دوباره بر خورد با این افراد افزود: اجازه نمی دهیم که عده ای به جمع هواداران استقلال نفوذ کنند و با اقدامات زشت و خودسرانه خود زحمات یک مجموعه را از بین ببرند.

ساعدی در واکنش به اظهارات شاه حسینی که تاکید بر محکومیت باشگاه استقلال تهران پس از برگزاری دربی شصت و چهارم داشته است، گفت: تلاش آقای شاه حسینی همچون تمام باشگاه های بر سالم ساختن محیط ورزش است. موردی که بدون شک تمام ورزشکاران، مدیران و حتی تماشاگران هم خواستار آن هستند.

وی ادامه داد: در این بین شایسته است که آقای شاه حسینی نکات مثبت دربی شصت و چهارم تهران را هم در کنار فحاشی اندک تماشاگران دو تیم استقلال و پرسپولیس در نظر بگیرند.


یکشنبه 87/1/18 ساعت 10:53 عصر
نویسنده :  محمد جواد مرادی

با تصمیم هیئت مدیره باشگاه پیکان تهران، علی اصغر مدیر روستا به عنوان سرمربی تیم فوتبال این باشگاه منصوب شد.
 
پس از نتایج ضعیفی که تیم پیکان در چند مسابقه گذشته خود کسب کرد، شب گذشته مدیران این باشگاه تصمیم گرفتند علی اصغر مدیر روستا را به عنوان سرمربی جدید این تیم معرفی کنند.

بر پایه این گزارش، همچنین ساموئل دارابینیان سرمربی پیشین این تیم، به عنوان مدیرفنی به همکاری خود با تیم فوتبال پیکان ادامه خواهد داد. ضمن اینکه شهرزاد کیانی هم به عنوان جانشین خوش نظر، سرپرست این تیم شد.

مراسم معارفه سرمربی و اعضای جدید کادرفنی تیم فوتبال پیکان از ساعت 10:30 صبح امروز در سالن اجتماعات این باشگاه در کارخانه ایرانخودرو در حال برگزاری است.


یکشنبه 87/1/18 ساعت 10:15 عصر
نویسنده :  محمد جواد مرادی

مراسم قرعه‌کشی مسابقه‌های فوتبال قهرمانی زیر ? ???سال آسیا عصر یکشنبه برگزار شد که تیم ایران در گروه مرگ با تیم‌های عربستان سعودی ، ژاپن و یمن همگروه شد.


به گزارش ایرنا ، در مراسم قرعه‌کشی این مسابقه‌ها که عصر امروز در هتل شرایتون شهر دمام عربستان سعودی برگزار شد ، ? ???تیم شرکت‌کننده با حریفان خود آشنا شدند.

گروه‌بندی این رقابتها به شرح زیر است :
.........................................

گروه اول : ایران ، عربستان سعودی ، ژاپن و یمن.

گروه دوم : کره جنوبی ، عراق ، امارات عربی متحده و سوریه.

گروه سوم : کره شمالی ، چین ، تاجیکستان و لبنان.

گروه چهارم : اردن ، استرالیا ، ازبکستان و تایلند.

این مسابقه‌ها ، آبان ماه امسال در عربستان سعودی برگزار خواهد شد

 


یکشنبه 87/1/18 ساعت 10:11 عصر
نویسنده :  محمد جواد مرادی

خبرگزاری فارس: مدیر حقوقی پرسپولیس تهران گفت: با موافقت رسمی مدیرعامل استقلال، دربی تهران در کانادا و امریکا برگزار می‌شود.

مصطفی شکری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس، اظهار داشت: جلسات متعددی بین مدیران باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس و نماینده شرکت آلفا برای برگزاری چند بازی دوستانه در خارج از کشور برگزار شد.
وی افزود: با موافقت رسمی مدیرعامل استقلال و پرسپولیس و گرفتن مجوز سفر از سازمان تربیت بدنی، برگزاری یک بازی میان استقلال و پرسپولیس در کانادا و دو بازی در امریکا در صورتی که قرارداد نهایی پس از مراحل اداری هیئت مدیره هیئت مدیره استقلال با شرکت آلفا امضا شود، قطعیت دارد.
وی درباره وضعیت مالیاتی ساها و مصدومیت الونگ گفت: بارها پیغام داده‌ایم که برای تسویه حساب کامل مجددا به باشگاه مراجعه کند؛ اما جوابی دریافت نکرده‌ایم. البته الونگ با توجه به تعصب به پرسپولیس، خیلی دوست دارد دوباره به میدان برود؛ ولی خواستار سلامتی او برای آینده هستیم.
مدیر حقوقی پرسپولیس درباره وضعیت شکایت علیزاده خاطر نشان ساخت: فدراسیون اعلام کرد که علیزاده باید در جلسه‌ایی با مسئولان باشگاه، جوابگوی سؤالات باشد چون طلب ایشان را توسط چک پرداخت کرده‌ایم.


شنبه 87/1/17 ساعت 4:2 عصر
نویسنده :  محمد جواد مرادی

خبرگزاری فارس: مسئولان سفارت عربستان برای برگزاری دیدار برگشت در جده برای 20 نفر از اعضای کاوران نماینده ایران روادید صادر نکردند.

به گزارش خبرگزاری فارس، مسئولان باشگاه سپاهان اصفهان قبل از انجام دیدار رفت مقابل الاتحاد عربستان، برای دیدار برگشت در جده اقدامات لازم برای سفر را آغاز کردند؛ اما سفارت عربستان برای برای 20 نفر روادید صادر نکرده است.
عربستانی ها فقط برای بازیکنان و کادر فنی روادید صادر کرده و به خبرنگاران، همراهان و گزارشگر تلویزیونی ایران روادید نداده اند.
با توجه به شرایط موجود، مسئولان روابط بین الملل فدراسیون فوتبال برای حل این مشکل رایزنی ها را با مقامات عربستان آغاز کرده اند، زیرا علاوه بر همراهان و اصحاب رسانه ها، ‌برای تعدادی از نمایندگان سازمان تربیت بدنی و اعضای هیئت رئیسه نیز روادید صادر نشده است.


شنبه 87/1/17 ساعت 4:1 عصر
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ
پرسپولیس با پنج گل شیرین‌فراز را شکست داد
[عناوین آرشیوشده]
فهرست
99468 :کل بازدیدها
35 :بازدید امروز
30 :بازدید دیروز
درباره خودم
sport
لوگوی خودم
sport
لوگوی دوستان
لینک دوستان
ایحسب الانسان ان یترک سدی
سوماموس
عــــشقـــــولـــــک
esperance
رنگارنگ
.:بازی+دانلود+موبایل:.
بوی خوش ظهور
قلبی از یخ
خلوت تنهایی
انتظار
*** گر بدانی بعد از این ها چیستند ***
بوی یاس
علافی از دیار ابهر
اشتراک
 
آرشیو
نیمه دوم اسفند
نیمه اول فروردین
نیمه دوم فروردین
بهار 1387
طراح قالب