سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بسا کس که بامدادى را دید و به شامگاهش نرسید ، و بسا کس که در آغاز شب بر او رشک بردند و در پایان آن نوحه کنانش گریستند و دریغ خوردند . [نهج البلاغه]

sport
نویسنده :  محمد جواد مرادی

                                                                          

از سوی کمیته داوران فدراسیون فوتبال، "ایتو رالده گونزالس" اسپانیایی برای قضاوت شصت و چهارمین دیدار تیم های استقلال و پرسپولیس انتخاب شد.
 
توافقات لازم ازسوی فدراسیون فوتبال کشورمان با "ادواردو ایتورالده گونزالس" داور مطرح و جوان اسپانیایی انجام شده و وی به همراه دو هموطنش "روبرتو پرز دل پالامار" و "رافائل گوئررو آلونسو" مهمترین دیدار هفته بیست و ششم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشورمان بین تیم های پرطرفدار پایتخت را قضاوت می کند.

بر پایه این گزارش، هنوز مبلغ درخواستی گروه داوری اسپانیایی که قضاوت دیدار رفت تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس ازهفته نهم رقابت های فوتبال لیگ برتر در روز21 مهرماه را برعهده داشتند، برای قبول داوری این دیدار مشخص نشده است اما آنها در دیدار رفت علاوه بر هزینه اقامت و بلیت، برای اقامت در ایران روزانه 500 دلاردستمزد دریافت کردند.

"ادواردو ایتورالده گونزالس" که متولد بیستم فوریه سال 1967 است، اولین قضاوت رسمی خود را در سوم سپتامبر سال 1995 و در دیدار اسپانیول و سالامانکا انجام داد که این دیدار با نتیجه 3 بر یک به سود اسپانیول به پایان رسید.وی در یازدهم ژوئن سال 2003 اولین دیدار بین المللی خود را در چارچوب رقابت های مقدماتی جام ملت های اروپا بین تیم های جمهوری ایرلند و گرجستان که با برتری 2 برصفر ایرلند همراه بود، قضاوت کرد.

این داور اسپانیایی در مسابقات جام جهانی زیر 20 سال جهان در سال 2003 قضاوت 4 دیدار برزیل - کانادا، پاراگوئه - آلمان، برزیل - اسلواکی و آرژانتین - آمریکا را برعهده داشته اما تاکنون در مسابقات جام جهانی قضاوت نکرده است.

"گونزالس" چندی پیش قضاوت دیدار تیم های آبردین اسکاتلند و بایرن مونیخ آلمان از مرحله یک شانزدهم نهایی جام یوفا را برعهده داشت و تنها یک بار از کارت زرد خود استفاده و به پودولسکی اخطار داد.

دربی 64، دومین قضاوت "ادواردو ایتورالده گونزالس" داور 40 ساله اسپانیایی در یک مسابقه باشگاهی در قاره آسیا محسوب می شود.

بازی تیم های پرسپولیس و استقلال ساعت 16 روز پانزدهم فروردین ماه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد.


جمعه 87/1/2 ساعت 9:47 عصر
نویسنده :  محمد جواد مرادی
فابیو کاپلو برای دیدار دوستانه هفته آینده تیم ملی فوتبال انگلستان برابر فرانسه از دیوید بکهام دعوت کرد تا فرصتی جهت انجام صدمین بازی ملی خود بدست آورد.
 

به گزارش سایت فیفا، فابیو کاپلو سرمربی تیم ملی فوتبال انگلستان برای انجام دیدار دوستانه تیمش با فرانسه که روز چهارشنبه بیست و ششم مارس (هفتم فروردین ماه) در ورزشگاه استادوفرانس برگزار می شود، دیوید بکهام را به اردوی این تیم فرا خواند.

برپایه این گزارش، "فرانکو بالدینی" دستیار اول کاپلو هفته گذشته به آمریکا سفر کرد تا دیدار دوستانه گالکسی را در دالاس از نزدیک تماشا کند. عملکرد بکهام در این بازی به قدری متقاعد کننده بود که کاپلو را به دعوت از این بازیکن ترغیب کرد تا کاپیتان پیشین تیم ملی انگلستان این فرصت را بدست آورد تا برای صدمین بار پیراهن تیم کشورش را بر تن کند.

دعوت از بکهام به معنی کنار گذاشته شدن "آرون کنون" بازیکن تاتنهام است که برخلاف انتظارها، جایی در فهرست بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی انگلستان از سوی کاپلو ندارد.

همچنین کاپلو، "تئو والکات" بازیکن جوان آرسنال را بار دیگر به اردوی تیم ملی انگلستان فرا خواند. این بازیکن نخستین و تنها بازی ملی خود را برابر مجارستان در مرحله مقدماتی جام جهانی 2006 انجام داد. وی در آن بازی عنوان جوانترین بازیکن ملی پوش تاریخ فوتبال کشورش را با 17 سال سن به خود اختصاص داد.

در این فهرست سی نفره نام جان تری و فرانک لمپارد هم دیده می شود، بازیکنانی که در اردوی گذشته این تیم برای دیدار تدارکاتی با سوئیس دعوت نشده بود، البته حذف نام بن فوستر دروازه بان جوان منچستر که پس از مدتها مصدومیت در دیدار گذشته این تیم برابر دربی کانتی عملکرد خوبی داشت، غیر منتظره بود.

کاپلو شنبه شب نام 7 بازیکن را از اردوی تیم فوتبال انگلستان برای دیدار با فرانسه حذف می کند، گرچه تعدادی از بازیکنان حاضر در این فهرست باید در دیدارهای حساس لیگ برتر که یکشنبه آینده و بین تیم های منچستر با لیورپول و چلسی با آرسنال انجام می شود، شرکت کنند.

از سوی دیگر هنوز معلوم نیست در این دیدار حساس و با توجه به بازگشت جان تری، همچنان جرارد کاپیتان انگلستان خواهد بود یا مجددا مدافع با تجربه چلسی که در زمان سرمربیگری مک کلارن در تیم فوتبال انگلستان همواره کاپیتان این تیم بود، بازوبند کاپیتانی را به بازو خواهد بست.

تیم فوتبال انگلستان در نخستین دیدار رسمی خود در مرحله مقدماتی جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی روز ششم سپتامبر(شانزدهم شهریورماه) با آندورا دیدار می کند.

- اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی فوتبال انگلستان به شرح زیر است:
دروازه بان ها:
دیوید جیمز(پورتسموث)، اسکات کارسون (آستون ویلا) و کریس کرکلند (ویگان)

مدافعان:
جان تری، اشلی کول و وین بریج (چلسی)، وز براون و ریو فردیناند(منچستر)، گلن جانسون (پورت موث)، جولین لسکات(اورتون)، دیوید ودر(میدلزبورو)، جاناتان وودگیت (تاتنهام) و ماتئو اوپسون (وستهام)

هافبک ها:
دیوید بکهام (گالکسی آمریکا)، فرانک لمپارد، جو کول و شوآن رایت فیلیپس (چلسی)، اوون هارگریوز(منچستر)، استیون جرارد (لیورپول)، جرمین جناس (تاتنهام)، استوارت داونینگ (میدلزبورو)، دیوید بنتلی (بلکبرن)، اشلی یونگ و گرت بری (آستون ویلا)

مهاجمان:
وین رونی (منچستر)، تئو والکات (آرسنال)، گابریل آگبن لاهور(آستون ویلا)، پیتر کرواچ (لیورپول)، مایکل اوون (نیوکاسل) و جرمین دافو (پورت موث)


جمعه 87/1/2 ساعت 9:46 عصر
نویسنده :  محمد جواد مرادی

فیفا امروز تازه‌ترین رده‌بندی برترین تیم‌های ملی فوتبال زنان جهان را اعلام کرد که در این رده بندی تیم ایران در رده 124 جهان و 20 آسیا قرار گرفته است.

 
در تازه‌ترین رده‌بندی برترین تیم های ملی فوتبال ملی زنان جهان تیم ایران با کسب 1454 امتیاز 124 تیم دنیا و این تیم تا پیش از حضور در رقابتهای مقدماتی جام ملتهای آسیا در مکان 20 برترین تیم های آسیا قرار گرفته است.

در رده‌بندی برترین تیم‌های آسیایی کره جنوبی، ژاپن و استرالیا به ترتیب مکانهای اول تا سوم را در اختیار دارند.

این در حالیست که ویتنام اولین حریف ایران در رقابتهای مقدماتی جام ملتهای آسیا در رده 8 آسیا و 37 جهان قرار گرفته است.

گفتنی است، تیم ملی زنان ایران پنجم فروردین ماه در هوشمینه ویتنام به مصاف تیم ملی این کشور خواهد رفت.


جمعه 87/1/2 ساعت 9:44 عصر
نویسنده :  محمد جواد مرادی

در گفت و گو با فارس

قطبی: برای دربی و کریمی برنامه‌های ویژه‌ای دارم

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: برای دربی تهران و فیروز کریمی برنامه‌های ویژه‌ای دارم.

افشین قطبی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس، اظهار داشت: در تعطیلات نوروزی سفری چهار روزه به بندرعباس خواهیم داشت تا بازیکنان برای دیدارهای سخت آینده برابر ذوب‌آهن و استقلال تهران آمادگ لازم را به دست آورند.
قطبی در خصوص دربی تهران افزود: ما در وهله اول به ذوب آهن فکر می کنیم؛ اما برای دربی و کریمی برنامه ویژه‌ای دارم. پرسپولیس در سال آینده متفاوت خواهد بود.
سرمربی پرسپولیس در باره حضور شش بازیکن از این تیم تیم ملی گفت: از صمیم قلب خوشحالم که مانند اردوی قبلی، بیشترین سهمیه را در تیم ملی داریم. این امر نشان می دهد که نقش پرسپولیس در تیم ملی پراهمیت است.
وی در خصوص عدم دعوت از حیدری و نصرتی تصریح کرد: نظر دایی قابل احترام است و کسی حق اعتراضی به او را ندارد. قبول دارم به رغم حضور مدافعان طراز اول، در نیم فصل دوم در دفاع تیمی و انفرادی مشکل داشتیم، البته هیچ فردی را نمی‌توان مقصر اصلی دانست.
قطبی در خصوص حضور روز گذشته خود در اردوی تیم ملی تاکید کرد: حضور در اردوی تیم ملی را وظیفه خود ‌دانستم. برای کمک به علی دایی از هیچ کمکی دریغ نخواهم کرد و امیدوارم مقابل کویت که اولین آزمون اوست، موفق باشد.


جمعه 87/1/2 ساعت 9:36 عصر
<   <<   6   7      

لیست کل یادداشت های این وبلاگ
پرسپولیس با پنج گل شیرین‌فراز را شکست داد
[عناوین آرشیوشده]
فهرست
99325 :کل بازدیدها
30 :بازدید امروز
18 :بازدید دیروز
درباره خودم
sport
لوگوی خودم
sport
لوگوی دوستان
لینک دوستان
ایحسب الانسان ان یترک سدی
سوماموس
عــــشقـــــولـــــک
esperance
رنگارنگ
.:بازی+دانلود+موبایل:.
بوی خوش ظهور
قلبی از یخ
خلوت تنهایی
انتظار
*** گر بدانی بعد از این ها چیستند ***
بوی یاس
علافی از دیار ابهر
اشتراک
 
آرشیو
نیمه دوم اسفند
نیمه اول فروردین
نیمه دوم فروردین
بهار 1387
طراح قالب