سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آنکه در دین خدا تفقّه کند، خداوند همّ و غمش را کفایت می کند و از آنجاکه به حساب نمی آورد، روزیش دهد . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]

sport
نویسنده :  محمد جواد مرادی

                                                                                                        

اقامت تیم ملی فوتبال کشورمان در کویت که برای دیدار با تیم ملی فوتبال این کشور در چارچوب رقابت های مرحله مقدماتی جام جهانی 2010 صورت گرفته، حاشیه های مختلفی داشته است.
 

هتل "کروان پلازا" محل اقامت کاروان ورزشی ایران در یکی از مناطق دور افتاده و در نزدیکی فرودگاه بین المللی کویت واقع شده است.

حضور نیروهای نظامی امریکایی در هتل محل اقامت اعضای تیم ملی کشورمان باعث شده است تدابیر شدید امنیتی به خاطر حضور این نیروها در اطراف و داخل هتل وضع شود.
همچنین تقسیم اعضای تیم ملی در هفت طبقه و در دو ساختمان مجزا کنترل و هماهنگی تیم را کاملا سخت کرده است.

امکان تماس نداشتن اتاق به اتاق به صورت مستقیم یکی دیگر از موانع برای هماهنگی کادر فنی و اداری تیم ملی کشورمان در هتل محل اقامت است و تماس اتاق به اتاق تنها از راه هماهنگی با اپراتور هتل صورت می گیرد.

در حالیکه مشخص بودن زمین تمرین مناسب جزو مسایل بدیهی است، زمین های تمرین تیم ملی فوتبال کشورمان مشخص نیست و با پیگیریهای فراوان تمرین تیم ملی شب نخست در ورزشگاه النصر برگزار شد و شب دوم در ورزشگاه الجهرا برگزار می شود که این دو ورزشگاه هم در مناطق دور افتاده کویت هستند.

مسئولان کویتی علت اختصاص ندادن زمین تمرین در داخل شهررا اشغال زمین های شماره یک همه باشگاهها عنوان می کنند و این در حالی است که تیم های باشگاهی هم اکنون در تعطیلات به سر می برند.


سه شنبه 87/1/6 ساعت 10:16 صبح
نویسنده :  محمد جواد مرادی

تیم ملی فوتبال ایران ساعاتی پیش و در فاصله 48 ساعت مانده به بازی با کویت یک جلسه تمرینی در این کشور برگزار کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر ، ملی پوشان در این تمرین زیر نظر کادر فنی به مرور کارهای تاکتیکی برای رفع نقاط ضعف و هماهنگی بیشتر پرداختند.

در پایان این جلسه تمرینی پر فشار بازیکنان به دو گروه تقسیم شدند و یک بازی دست گرمی برگزار کردند.

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان در گفتگویی از آمادگی کامل بازیکنان برای بازی با تیم کویت خبر داد و ابراز امیدواری کرد : با ارایه یک بازی خوب و منسجم و جبران کاستی های دیدارهای قبلی بتوانیم با دست پر از کویت بازگردیم.

علی دایی اضافه کرد : باتوجه به تمریناتی که داشتیم ، بازیکنان هم اکنون درآمادگی کامل و مطلوبی برای این دیدار بسر می برند.

دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و کویت در چارچوب مسابقات انتخابی جام جهانی 2010 پس فردا ساعت 21 و 15 دقیقه به وقت تهران به میزبانی کویت برگزار خواهد شد.

دوشنبه 87/1/5 ساعت 9:21 عصر
نویسنده :  محمد جواد مرادی

تیم ملی فوتبال ژاپن بدون ستارگان خود که در لیگ‌های اروپایی بازی می‌کنند به مصاف تیم بحرین می‌رود.

 

دیدار تیم‌های ملی فوتبال ژاپن و بحرین در چارچوب مسابقات فوتبال مقدماتی جام جهانی ? ?????افریقای جنوبی در قاره آسیا روز چهارشنبه هفته جاری در منامه برگزار خواهد شد.

شونسکه ناکامورا که در تیم سلتیک گلاسکو اسکاتلند عضویت دارد و جونیچی ایناموتو بازیکن ژاپنی تیم اینتراخت فرانکفورت آلمان که مصدوم است در دیدار تیم ژاپن مقابل بحرین حضور ندارند.

اوکادا سرمربی تیم ملی فوتبال ژاپن از کیجی تامادا بازیکن تیم ناگویا گرامپوس برای حضور در این تیم دعوت کرده است.


دوشنبه 87/1/5 ساعت 9:18 عصر
نویسنده :  محمد جواد مرادی

در هفته بیست و نهم رقابتهای فوتبال دسته یک اسپانیا تیم رئال مادرید مقابل حریف خود مغلوب شد
به گزارش پایگاه اینترنتی الکره نتایج کامل این رقابتها به شرح زیر است :
شنبه
رئال مایورکا یک- دیپورتیو لاکرونا صفر
سه ویا یک -اتلتیکو مادرید دو
یکشنبه
راسینگ سانتاندر دو- رکره تیو هوئلوا صفر
رئال ساراگوسا یک -آلمریا یک
لوانته یک -ویا رئال دو
اوساسونا صفر-رئال بتیس یک
رئال مورسیا چهار- اسپانیول صفر
بارسلونا چهار -والادولید یک
رئال مادرید دو- والنسیا سه
اتلتیکو بیلبائو یک- ختافه صفر
در جدول رده بندی تیم رئال مادرید با شصت و دو امتیاز صدرنشین است و تیمهای بارسلونا و و یارئال با پنجاه وهشت و پنجاه و شش امتیاز در رده دوم و سوم قرار دارند و تیمهای لوانته با نوزده امتیاز در قعر جدول جای دارد


دوشنبه 87/1/5 ساعت 9:12 عصر
نویسنده :  محمد جواد مرادی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر ، افشین قطبی با بیان این مطلب گفت : کسب شش امتیاز دیدار با تیم های ذوب آهن و استقلال تهران برای تیم پرسپولیس از اهمیت بسیاری برخوردار است ، چرا که زمینه ساز قهرمانی این تیم خواهد بود .

قطبی با اشاره به بازی جمعه این تیم مقابل تیم ذوب آهن در اصفهان گفت : این بازی برای ما از اهمیت بسیاری برخوردار است و به همین خاطر تمرینات منظمی را در چند روزگذشته در بندرعباس برگزار کرده ایم .

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران درباره چگونگی تشکیل اردوی این تیم در بندرعباس اظهار داشت : تشکیل نشدن اردوی این تیم در امارات سبب شد در بندرعباس اردو بزنیم .

وی اظهارداشت :تیم پرسپولیس فردا در آخرین روز از این اردو در بندرعباس در یک دیدار دوستانه به مصاف تیمی از این شهرخواهد رفت .

دوشنبه 87/1/5 ساعت 9:10 عصر
نویسنده :  محمد جواد مرادی
سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: با شناختی که از ملی پوشان پیدا کرده ام مطمئنم در بازی با تیم ملی کویت سربلند از زمین مسابقه خارج می شویم.
 

علی دایی در گفتگو با خبرنگار واحد مرکزی خبر افزود: کادرفنی در مسابقه با بحرین شناختی کافی از بازیکنان وکارگروهی تیم پیدا کرد و با شناخت خوبی هم که ازتیم کویت داریم انشاء... این تیم را در خانه اش شکست می دهیم.

دایی گفت در بازی با کویت برخلاف دیدار تدارکاتی با بحرین تنها هدفمان کسب سه امتیاز است.

سرمربی تیم ملی ایران درخصوص بازی تدارکاتی با بحرین نیز اظهارداشت: به نظرمن و کادرفنی، تیم ملی برابر بحرین بازی خوبی برگزارکرد و ما توانستیم به هدفمان که شناخت کافی از بازیکنان بود برسیم ودر این دیدار ملی پوشان محک خوبی خوردند.

دایی افزود: به نظر اکثر کارشناسان ما دراین مسابقه بسیار برتر از تیم بحرین بودیم موقعیتهای زیادی خلق کردیم اما متاسفانه در یک ضریه ایستگاهی گل خوردیم و دقایق پایانی نیز تیموریان اخراج شد با این حال بازیکنان ما درکل بر توپ و میدان حاکم بودند و خوشبختانه ما به ان چیزهایی که می خواستیم دست پیدا کردیم.


یکشنبه 87/1/4 ساعت 8:14 عصر
نویسنده :  محمد جواد مرادی

                                                                                                                

کویتی‌ها خود را برای دیدار با تیم ملی فوتبال ایران در چارچوب مسابقات فوتبال مقدماتی جام جهانی ? ?????اماده می‌کنند.


به همین منظور تیم ملی فوتبال کویت در دیداری دوستانه به مصاف تیم عراق رفت که این دیدار بدون گل به پایان رسید.

کویتی‌ها پس از این دیدار تمرینات خود را پی گرفتند تا روز چهارشنبه در زمین خود مقابل تیم ایران به میدان بروند.

عراق نیز در این چارچوب روز چهارشنبه به مصاف تیم قطر می‌رود.



یکشنبه 87/1/4 ساعت 8:13 عصر
نویسنده :  محمد جواد مرادی

                                                                                                     

کنفدراسیون فوتبال آسیا نوشت اولین بازی تیم ملی فوتبال ایران با مربیگری "علی دایی" با شکست روبه‌رو بود و این تیم در دیداری دوستانه با نتیجه یک بر صفر مغلوب تیم بحرین شد.

در این بازی که برای آمادگی هر دو تیم برای شرکت در رقابت‌های فوتبال مقدماتی جام جهانی ? ?????افریقای جنوبی برگزار شد ، تیم بحرین با گل محمدحسین حریف خود را شکست داد.

این سایت می‌نویسد مهرزاد معدنچی یکبار در دقیقه ? ???مهمترین خطر ایران را بوجود آورد اما توپ را به دیرک عمودی دروازه بحرین کوبید تا نتیجه بدون تغییر بماند.

تیم ایران چهارشنبه شب هفته جاری در کویت به مصاف این تیم می‌رود و بحرین به مصاف ژاپن خواهد رفت.


 


یکشنبه 87/1/4 ساعت 8:0 عصر
نویسنده :  محمد جواد مرادی

تیم فوتبال پرسپولیس جهت آمادگی بیشتر برای حضور در مسابقات لیگ برتر اردوی پنج روزه‌ی خود را در بندرعباس آغاز کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، تیم پرسپولیس جهت آمادگی بیشتر جهت حضور در بازی‌های باقی مانده در لیگ برتر به مدت پنج روز در بندرعباس اردو زد.

تمرینات این تیم صبح‌ها ساعت 6:30 دقیقه‌ها کنار دریا و 10 و 30 دقیقه استادیوم تختی بندرعباس و عصرها ساعت17 برگزار می‌شود.

اعضای تیم پرسپولیس بعد از پایان اردو مستقیا از بندرعباس برای انجام دیدار خود از سری مسابقات لیگ برتر در مقابل ذوب آهن به اصفهان خواهد رفت.

انتهای پیام


یکشنبه 87/1/4 ساعت 7:57 عصر
نویسنده :  محمد جواد مرادی

مسعود مرادی داور بین المللی فوتبال کشورمان با قضاوت در لیگ قهرمانان آسیا بار دیگر به صحنه داوری آسیا باز می گردد.
 
مرادی پس از موفقیت در آزمون های داوری FIFA و AFC که در دو کشور اسپانیا و مالزی برگزار شد، از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا برای قضاوت دیدارتیم های پاختاکور ازبکستان و اربیل عراق انتخاب شده است . به همین منظور وی برای قضاوت این دیدار روز 19 فروردین عازم تاشکند ازبکستان خواهد شد.

دیدارتیم های پاختاکورازبکستان و اربیل عراق از دور سوم مرحله مقدماتی مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان آسیا و ازگروه D این رقابت ها، روز چهارشنبه 21 فروردین ماه جاری درشهر تاشکند ازبکستان برگزارخواهد شد . مرادی را در امر قضاوت این دیدار دو داور دیگر آسیایی همراهی خواهند کرد.

مسعود مرادی به همراه 7 داور برتر آسیایی، از شانس های قضاوت درجام جهانی محسوب می شوند که عملکرد یکسال آینده این داوران در رقابت های قاره ای و کسب امتیازات لازم درمسابقاتی که زیرنظر فیفا برگزارمی شود، ملاک گزینش برای جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی خواهد بود. 


یکشنبه 87/1/4 ساعت 7:54 عصر
<      1   2   3   4   5   >>   >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ
پرسپولیس با پنج گل شیرین‌فراز را شکست داد
[عناوین آرشیوشده]
فهرست
99038 :کل بازدیدها
23 :بازدید امروز
11 :بازدید دیروز
درباره خودم
sport
لوگوی خودم
sport
لوگوی دوستان
لینک دوستان
ایحسب الانسان ان یترک سدی
سوماموس
عــــشقـــــولـــــک
esperance
رنگارنگ
.:بازی+دانلود+موبایل:.
بوی خوش ظهور
قلبی از یخ
خلوت تنهایی
انتظار
*** گر بدانی بعد از این ها چیستند ***
بوی یاس
علافی از دیار ابهر
اشتراک
 
آرشیو
نیمه دوم اسفند
نیمه اول فروردین
نیمه دوم فروردین
بهار 1387
طراح قالب