سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مَثَل دانشمندان بدکردار، مانند تخته سنگی بردهانه نهر است که نه آب می نوشد و نه آب را وا می نهد تا به کشتزاررسد . [عیسی علیه السلام]

sport
نویسنده :  محمد جواد مرادی

باشگاه فولاد مبارکه سپاهان حضور نماینده دیگری از کنفدراسیون فوتبال آسیا برای بازدید از امکانات ورزشگاه فولاد شهر را خواستار شد.

 

مدیر عامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در گفت و گو با ایسنا، درباره درخواست AFC مبنی بر انتقال میزبانی سپاهان از ورزشگاه فولاد شهر به ورزشگاه آزادی اظهار کرد: امروز از طریق فدراسیون فوتبال ایران مکاتباتی را با کنفدراسیون فوتبال آسیا انجام دادیم و به AFC اعلام کردیم که تا به حال چهار دوره از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه فولاد شهر برگزار شده. ضمن آنکه ایجاد بخشی از امکاناتی که کنفدراسیون فوتبال آسیا خواسته در کوتاه مدت امکان پذیر نیست.

ساکت افزود: به کنفدراسیون اعلام کردیم که اضافه شدن بخش‌هایی مانند سالن کنفرانس مطبوعاتی، Mixed zone و صندلی دار شدن جایگاه تماشاگران جز وظایف باشگاه نیست و در همه جای دنیا دولت‌ها چنین امکاناتی را در اختیار باشگاه‌ها قرار می‌دهند. هر چند که از آماده نشدن چنین بخش‌هایی در ورزشگاه متاسفیم اما اعتقاد داریم که نماینده‌ای که از سوی‌ AFC به ایران آمده کمی اغراق کرده و بر اساس همین اعتقاد از کنفدراسیون خواستیم که نماینده دیگری را برای بازدید از ورزشگاه فولاد شهر به اصفهان بفرستد.

وی در پایان گفت: تا زمانی که کنفدراسیون فوتبال آسیا پاسخ نامه ما را نداده بازی‌های سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا همچنان در ورزشگاه فولاد شهر برگزار می‌شود.


یکشنبه 87/1/4 ساعت 7:52 عصر
نویسنده :  محمد جواد مرادی

" روبرتو دونادونی " سرمربی تیم ملی فوتبال ایتالیا ، اسامی ???? بازیکن این تیم را برای دیدار با تیم اسپانیا اعلام کرد.

به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری فرانسه از رم ، این دیدار دوستانه روز چهارشنبه هفته جاری در شهر الچه اسپانیا برگزار خواهدشد.

اسامی دعوت‌شدگان به اردوی آمادگی تیم ملی فوتبال ایتالیا به شرح زیر است :
دروازه‌بانان : مارکو آملیا ، جیانلوییجی بوفون .

مدافعان : آندره‌آ بارزاگلی ، فابیو کاناوارو ، فابیو گروسو ، مارکو ماتارزی ، ماسیمو اودو ، کریستیان پانوچی ، جیانلوکا زامبروتا .

بازیکنان میانی : ماسیمو آمبروسینی ، گنارو گتاسو ، آندری پیرول ، آلبرتو آکویلانی ، دانیل دی روسی ، سیمون پروتا ، مائورو کامورانسی .

مهاجمان : مارکو برویلو ، آنتونیو دی ناتال ، فابیو کواگلیارلا ، ویسنزو یاکوئینتا ، لوکا تونی .


 


یکشنبه 87/1/4 ساعت 7:51 عصر
نویسنده :  محمد جواد مرادی

حسن روشن:سرعت تیمی ایران کم بود/ مجید جلالی: هماهنگ نبودیم/ جلال چراغپور: گل زدن مهاجمان آرزو شده است/ محمد پنجعلی: تیم ها حرفی برای گفتن نداشتند
باخت تیم ملی ایران برابر تیم ملی بحرین و بازی بدون برنامه و ناهماهنگی بازیکنان تیم ملی باعث شده است نگاه کارشناسان فوتبال نسب به این تیم با بدبینی همراه باشد.

حسن روشن‌، پیشکسوت فوتبال در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران در مورد این بازی گفت: تیم ملی ایران در این بازی حرف زیادی برای گفتن نداشت و بدلیل پایین بودن سرعت تیمی،  نتوانستند موقعیت خوبی روی دروازه بحرین بوجود بیاورند و اگر در موقعیت ابتدایی تیم ملی را کنار بگذاریم در تمام مسابقه بازیکنان ما نتوانستند به دروازه حریف نزدیک شوند.

وی ادامه داد: این بازی اول تیم ملی با هدایت علی دایی است و هنوز زود است در مورد این تیم قضاوت کنیم، اما ما فرصت کمی تا بازی با کویت داریم و در این مدت کوتاه باید سرعت بازی را افزایش دهیم، تا در مقایل تیم کند کویت به برتری برسیم.

مجید جلالی، سرمربی استقلال اهواز در بازی با ایران برابر حریف به خبرنگار ما گفت: تیم ملی بسیار ناهماهنگ بود و به نظر نمی رسید این تیم به پانزده جلسه تمرین کرده باشد و فقط امیدوار کننده در این بازی حضور خوب مهرزاد معدنچی در دقایق پایانی بود.

وی افزود: تیم ملی برای بازی با کویت احتیاج به هماهنگی بیشتری دارد و علی دایی باید در انتخاب نفرات دقت بیشتری کند بعضی از بازیکنان در این بازی راه می رفتند و حضورشان در زمین کمکی به ما نکرد، امیدوارم این ناهماهنگی ها در بازی با کویت کم تر شده باشد و ما باید در آن بازی به پیروزی برسیم.

بلال چراغپور، کارشناس فوتبال در مورد بازی دوستانه ایران به خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: گل زدن مهاجمان تیم ملی به آرزو تبدیل شده است، مهاجمان ما در این بازی در همان دقایق اول می توانستند دو گل بزنند، اما بدلیل نداشتن اعتماد به نفس، این موقعیت ها را از دست دادند، با این حال با وجود حضور علی دایی به عنوان سرمربی امیدواریم وی بتواند مهاجمان تیم ملی را گل زن کند و استرس را از آنها دور کند.

وی افزود: علی دایی کار بسیار سختی دارد، زیرا ما در این بازی چیزی به عنوان بازی گروهی شاهد نبودیم و بیشتر بازیکنان برای خودشان بازی می کردند، البته در این میان علی کریمی و مهرزاد معدنچی بسیار خوب ظاهر شدند که امیداوریم در بازی با کویت هم این روند خوب را ادامه دهند، ما در بازی با کویت به طور قطع به پیروزی احتیاج مبرم داریم.

محمد پنجعلی، بازیکن سابق تیم ملی کشورمان در مورد بازی دوستانه ایران و بحرین به خبرنگار ما گفت: بازی بسیار سرد و کسل کننده بود و هر دو تیم حرفی برای گفتن نداشتند و اگر تیم بحرین بازی را برد، اما نسبت به تیم ما ضعیف تر بود.

وی افزود: خوب بازی نکردیم که البته بدلیل اینکه اولین بازی تیم ملی با هدایت علی دایی بود قابل بخشش است اما در ادامه مسابقات مقدماتی جام جهانی به پیروزی احتیاج داریم


شنبه 87/1/3 ساعت 11:19 عصر
نویسنده :  محمد جواد مرادی

تیم ملی فوتبال ایران ساعت 30/13 فردا بحرین را به قصد کویت ترک خواهد کرد .
دبیر کل فدراسیون فوتبال در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر گفت : اعضای تیم ملی فوتبال ایران صبح ساعت 10 تا 12 یک تمرین بازیابی را برگزار کرد و امروز بعد از ظهر به استراحت خواهند پرداخت .

مهدی محمد نبی افزود : فردا ساعت 12 به وقت بحرین (30/13 به وقت تهران )منامه را به قصد کویت ترک خواهیم کرد .

وی ادامه داد : تیم ملی فوتبال آخرین تمرین خود را امروز در بحرین برگزار کرد و جلسه دوم تمرینی ایران برگزار نمی شود.

دبیر کل فدراسیون فوتبال دعوت از بازیکنان جدید به اردوی تیم ملی فوتبال را تکذیب و تصریح کرد : علی دایی سرمربی تیم ملی فوتبال قصد ندارد بازیکن جدیدی را به تیم ملی برای بازی مقابل کویت دعوت کند.

نبی درباره بازی دیروز ایران مقابل بحرین تاکید کرد : سرمربی تیم ملی دیدگاههای خود را در بازی مقابل کویت مشخص کرده است و این بازی تدارکاتی قبل از بازی مقابل کویت برای تیم ملی فوتبال ایران بسیار موثر بود.

وی با اشاره از رضایت سرمربی تیم ملی فوتبال ایران از بازی دیروز خاطر نشان کرد : علی دایی پس از بازی اعلام کرد که بهتر می تواند درباره پست بازیکنان تیم ملی مقابل کویت تصمیم بگیرد.

دبیر کل فدراسیون فوتبال اعلام کرد : هیچ یک از بازیکنان تیم ملی فوتبال مصدوم نیست و همگی در بهترین شرایط به سر می برند.

نبی اضافه کرد : وضع اردوی تیم ملی فوتبال بسیار خوب است و نظم و انضباط تیمی بسیار عالی در اردو حکم فرماست .

مهدی محمد نبی درباره اردوی تیم ملی فوتبال در بحرین هم گفت : اردوی بحرین از هر جهت برای تیم ملی فوتبال ایران مناسب بود و فدراسیون فوتبال بحرین هم نهایت همکاری را با تیم ملی فوتبال ایران داشته است .

وی ادامه داد : امشب تیم ملی فوتبال در ضیافت شام سفیر ایران در بحرین شرکت خواهد کرد و میهمان سفارت ایران هستیم .

دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و کویت در چارچوب مرحله انتخابی جام جهانی 2010 ساعت 22:15 چهارشنبه این هفته در کویت برگزار خواهد شد.

شنبه 87/1/3 ساعت 11:6 عصر
نویسنده :  محمد جواد مرادی

هفته سی و یکم مسابقات فوتبال باشگاههای برتر انگلیس امروز شنبه با برگزاری هفت مسابقه اغاز شد.
به گزارش خبرگزاری رویترز از لندن در این مسابقات این نتایج بدست امد:
استون ویلا با نتیجه 1 بر صفر مقابل میمهان خود ساندرلند تن به شکست داد
بلک برن مقابل میهمان خود ویگان اتلتیک با نتیجه 3 بر 1 به پیروزی دست یافت
بولتون با تساوی بدون گل مقال میهمان خود منچستر سیتی متوقف شد
میلدلزبرو مقابل میهمان خود دربی کانتی با نتیجه 1 بر صفر به پیروزی رسید
نیوکاسل با نتیجه 2 بر صفر میهمان خود فولام را پشت سر گذاشت
ریدینگ در زمین خود با نتیجه 2 بر 1 بر بیرمنگام غلبه کرد
و تیم تاتنهام با نتیجه 2 بر صفر از سد میهمان خود بیرمنگام گذشت.
در حال حاضر تیم منچستریونایتد با کسب 70 امتیاز از سی مسابقه صدر جدول لیگ برتر انگلیس را در اختیار دارد و تیمهای ارسنال با کسب 67 امتیاز و چلسی با کسب 65 امتیاز از همین تعداد مسابقه به ترتیب در رده های دوم و سوم قرار دارند


شنبه 87/1/3 ساعت 10:59 عصر
نویسنده :  محمد جواد مرادی

هفته بیست و پنجم رقابت های فوتبال بوندسلیگای آلمان با پیروزی تیمهای بایرن مونیخ ، اشتوتگارت و ثبت 4 نتیجة مساوی پیگیری شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر ، در ادامة دیدارهای این هفته ، تیم صدرنشین بایرن مونیخ 2 بر 1 لورکوزن را شکست داد ، دیدار تیم های ولفسبورگ با هامبورگ ، دورتموند با کارلسروهه ، نورنبرگ با بوخوم و دویسبورگ با هانوفر با نتیجة مساوی 1 - 1 خاتمه یافت وحید هاشمیان هم 15 دقیقه برای هانوفر بازی کرد و در دیگر بازی هم اشتوتگارت در یک بازی پرگل با حساب 4 بر1هانزاروستوک را درهم کوبید.

در جدول رده بندی بایرن مونیخ با 53 امتیاز در صدر قرار دارد ، تیمهای هامبورگ با 46 و لورکوزن با 44 امتیاز دوم و سوم هستند و تیمهای وردربرمن با 43 و شالکه با 41 و همچنین یک بازی کمتر رده های چهارم و پنجم را د اختیار دارند.

در ادامه این هفته از بازی ها فردا بیلفلد با وردربرمن و هرتابرلین با شالکه دیدار خواهند کرد

شنبه 87/1/3 ساعت 10:56 عصر
نویسنده :  محمد جواد مرادی

هفته سی ام مسابقات فوتبال قهرمانی باشگاههای دسته اول ایتالیا امروز شنبه با برگزاری نه مسابقه اغاز شد.
به گزارش خبرگزاری المان از رم در این مسابقات این نتایج بدست امد:
ا اس رم با نتیجه 2 بر 1 مقابل میمهان خود امپولی به پیروزی رسید
اتلانتا مقابل میهمان خود کاتانیا به تساوی بدون رسید
فیورنتینا در زمین خود با یک گل بر لاتزیو غلبه کرد
پالرمو مقابل میهمان خود جنوا با نتیجه پر گل 3 بر 2 تن به شکست داد
رجینا در زمین خود مقابل ناپولی به تساوی 1 بر 1 رضایت داد
سمپدوریا به همین نتیجه مقابل کالیاری دست یافتسیه نا با نتیجه 2 بر صفر از سد میهمان خود پارما گذشت
تورینو با نتیجه 1 بر صفر بازی را به میهمان خود اث میلان واگذار کرد
و تیم اودینزه با نتیجه 2 بر صفر از سد میهمان خود لیورنو گذشت.
در حال حاضر تیم اینترمیلان با کسب 68 امتیاز از بیست و نه مسابقه صدر جدول کالچیو را در اختیار دارد و تیمهای ا اس رم با کسب 64 امتیاز از سی مسابقه و یوونتوس با کسب 55 امتیاز از بیست و نه مسابقه به ترتیب در رده های دوم و سوم قرار دارند.


شنبه 87/1/3 ساعت 10:55 عصر
نویسنده :  محمد جواد مرادی

                                                                                                             

تیم ملی ایران که خود را برای دیدار با کویت آماده می کند در یک بازی دوستانه در منامه در مقابل تیم ملی بحرین تن به شکست یک بر صفر داد .

این دیدار که اولین تجربه سرمربیگری علی دایی آقای گل جهان در تیم ملی ایران بود باز هم برای ایران گلی در بر نداشت تا همگان حسرت وجود علی دایی را در پیشانی تیم ایران بخورند در این دیدار که ساعتی قبل به پایان رسید تیم ایران در همان نیمه نخست می توانست روی پاسهای زیبای علی کریمی به گل برسد اما ابتدا شجاعی و سپس خلیلی دو موقعیت تک به تک را از دست دادند . ولی در نیمه دوم  بر روی یک ضربه کرنر دروازه تیم ایران گشوده شد تا اولین شکست دایی با تیم ملی رقم بخورد این در حالی است که روند ناکامی های تیم ملی ادامه دارد  


جمعه 87/1/2 ساعت 10:4 عصر
نویسنده :  محمد جواد مرادی

کنفدراسیون فوتبال آسیا از باشگاه سپاهان خواست که بازیهای باقیمانده اش در لیگ قهرمانان آسیا را در ورزشگاه آزادی تهران میزبانی کند.
 
 کنفدراسیون فوتبال آسیا این تصمیم را پس از آن گرفت که باشگاه سپاهان  با وجود راهنمایی های قبلی تعمیرات مربوطه در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان را که قرار بود تا بازی اول برابر الاتحاد سوریه به پایان برساند انجام نداد.

AFC پس از بازدید نمایندگان کنفدراسیون از این ورزشگاه که پیش از لیگ قهرمانان انجام شد، از باشگاه سپاهان خواسته بود که رختکن ها، امکانات پزشکی و فضای کار رسانه ای را در استادیوم فولاد شهر تعمیر یا فراهم کند. همچنین از باشگاه سپاهان خواسته شده بود که محل جداگانه ای برای رفت و آمد عکاسان به کنار زمین در نظر بگیرد که دور از محل عبور مقامات و تیم ها باشد.

باشگاه سپاهان متعهد شده بود که این اصلاحات را تا قبل از بازی اول خود در لیگ قهرمانان آسیا انجام می دهد در غیر آن صورت AFC مجاز خواهد بود که محل میزبانی را به استادیوم آزادی تهران تغییر دهد.

سپاهان که در گروه A لیگ قهرمانان در بازی با الاتحاد 2 برصفر شکست خورد در بازی با کوروچی نیز با همین نتیجه مغلوب شد تا در بازی دوم خانگی در روز 9 آوریل – 20 فروردین میزبان الاتحاد عربستان سعودی باشد. الاتحاد دوبار در سال های اخیر به عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا رسیده است.

 


جمعه 87/1/2 ساعت 9:50 عصر
نویسنده :  محمد جواد مرادی

یدالله سلیمانی تاکید کرد: با توجه به تعطیلات نوروزی و فرصت اندکی که تازمان برگزاری دربی تهران باقی مانده بود، ناچار به انتخاب "گونزالس" برای قضاوت این بازی شدیم.
 

نایب رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال افزود: از زمانی که سازمان لیگ زمان برگزاری دربی شصت و چهارم تهران را اعلام کرد، کمیته داوران فدراسیون فوتبال در خصوص تعیین داور این بازی اقدامات لازم را انجام داد که در همین راستا مذاکرات با دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال اسپانیا آغاز شد. 

وی ادامه داد: در نامه ای به فدراسیون فوتبال اسپانیا خواهان حضوری داوری از این کشور برای قضاوت بازی استقلال و پرسپولیس شدیم و تاکید کردیم که ترجیحا داور مورد نظر برای داوری این بازی تکراری نباشد. پس از درخواست ما مسئول دپارتمان داوری اسپانیا مهلت خواست تا داوری واجد شرایط را برای قضاوت بازی استقلال - پرسپولیس انتخاب و به فدراسیون فوتبال ایران معرفی کند.

یدالله سلیمانی خاطر نشان کرد: سه روز پس از درخواست ما فدراسیون فوتبال اسپانیا اعلام کرد داوران این کشور طی روزهای سیزدهم تا پانزدهم فروردین ماه درگیر قضاوت در مسابقات اروپایی بوده و با توجه به درخواست کمیته داوران فدراسیون فوتبال ایران داوری برای قضاوت بازی یاد شده ندارند. مسئول دپارتمان داوری اسپانیا همچنین تاکید کرد در تاریخ مورد نظر ما تنها "ادواردو ایتورالده گونزالز" که بازی رفت دو تیم استقلال و پرسپولیس را قضاوت کرده بود می تواند به تهران سفر کند.

وی افزود: با توجه به اعلام دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال اسپانیا رایزنی با فدراسیون فوتبال آلمان را آغاز کردیم تا داوری از این کشور برای قضاوت دربی به تهران بیاید. در عین حال داوران ایتالیایی را هم مدنظر داشتیم اما با توجه به فرارسیدن تعطیلات نوروزی و فرصت اندکی که تا زمان دربی پیش رو بود مجبور شدیم گزینه مورد نظر فدراسیون فوتبال اسپانیا را قبول کنیم.


جمعه 87/1/2 ساعت 9:48 عصر
<   <<   6   7      >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ
پرسپولیس با پنج گل شیرین‌فراز را شکست داد
[عناوین آرشیوشده]
فهرست
99030 :کل بازدیدها
15 :بازدید امروز
11 :بازدید دیروز
درباره خودم
sport
لوگوی خودم
sport
لوگوی دوستان
لینک دوستان
ایحسب الانسان ان یترک سدی
سوماموس
عــــشقـــــولـــــک
esperance
رنگارنگ
.:بازی+دانلود+موبایل:.
بوی خوش ظهور
قلبی از یخ
خلوت تنهایی
انتظار
*** گر بدانی بعد از این ها چیستند ***
بوی یاس
علافی از دیار ابهر
اشتراک
 
آرشیو
نیمه دوم اسفند
نیمه اول فروردین
نیمه دوم فروردین
بهار 1387
طراح قالب