سفارش تبلیغ
صبا ویژن

هیچ کس به لاغ نپرداخت جز که اندکى از خرد خود بپرداخت . [نهج البلاغه]

sport
نویسنده :  محمد جواد مرادی

قرمز و آبی پوشان فوتبال پایتخت (استقلال و پرسپولیس ) فردا پنجشنبه در شصت و چهارمین دیدار رودر روی خود، یکی برای صدرنشینی و دیگری برای ماندن در کورس قهرمانی به مصاف هم می‌روند.

در مهمترین مسابقه از رقابت‌های هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال باشگاههای ایران، فردا دو تیم پرسپولیس و استقلال تهران به مصاف هم می روند تا این بازی سنتی را بار دیگر در برابر هزاران تماشاگر مشتاق به نمایش بگذارند.

تیم پرسپولیس که در هفته گذشته با شکست از ذوب آهن اصفهان صدر نشینی را از دست داد و در حال حاضر سپاهان زرد پوش را بالای سر خود می‌بیند، دوست ندارد در این هفته مقهور آبی پوشان استقلال شود و تیم حریف را در یک قدمی خود در صدر جدول نظاره گر باشد.

از طرفی دیگر استقلال تهران نیز در هفته گذشته مقهور قدرت نمایی دیگر تیم اصفهانی شد و در زمین خود ورزشگاه آزادی تهران، بازی را به این حریف قدر و سر سخت واگذار نمود.

در هفته گذشته دو تیم قرمز و آبی در برابر دو تیم اصفهانی در شرایطی شکست را پذیرا شدند که با برنامه ریزی در قبل از این دربی ، دوست داشتند هم سال نو را با پیروزی آغاز نمایند و به هواداران خود عیدی بدهند و هم برای حریف خود شاخ و شانه بکشند، که نتوانستند این تاکتیک روانی را پیاده کنند.

در این دیدار پرسپولیس اگر می‌خواهد پیروز از میدان خارج شده و به جام قهرمانی نزدیک تر شود باید از همان ابتدای دیدار قدرت خود را در میانه میدان به حریف دیکته کند و با بازیسازی بازیکنان میانی مهاجمین خود را که در چند هفته اخیر پایشان به گلزنی باز نشده است تغذیه کرده و محسن خلیلی و علیرضا نیک بخت واحدی را مجبور به گلزنی بنمایند.

در این دیدار اگر خلیلی پایش به گل باز شود خود را از گروه مدعیان آقای گلی خارج کرده و یکه تازی جدیدی را دوباره در لیگ برتر آغاز می‌نماید.

نیک بخت واحدی دیگر مهاجم تیم پرسپولیس نیز اگر دروازه تیم سابق خود را باز کند شرایطی را در ورزشگاه ایجاد خواهد کرد تا شاید بازیکنان سابق تیم پرسپولیس هم در استقلال، خود را برای گلزدن به تیم قرمز به آب و آتش بزنند..

منصور قطبی سرمربی قرمزها که حالا هم سکوی تیم ملی فوتبال را از دست داده و هم صدر نشینی را به سپاهان تقدیم کرده است دوست ندارد در این مسابقه بازنده باشد و طی مصاحبه‌هایی که انجام داده همواره از برد سخن گفته و حتی مساوی را یک باخت برای تیم خود توصیف کرده است .

در اردوگاه آب پوشان هم فیروز کریمی در هفته گذشته تا توانسته نقاط ضعف تیم حریف را برملا کرده و در مصاحبه‌های خود با رسانه‌ها گوشزد نموده که از همین نقاط ضعف به تیم پرسپولیس ضربه وارد خواهد کرد.

استقلال تهران اگر این مسابقه را به سود خود به پایان رساند قطعا روزهای پایانی لیگ را محکم تر ادامه می‌دهد و جنگ قهرمانی را به روزهای آخر خواهد کشانید.

بازیکنان این تیم مصمم هستند تا حریف دیرینه خود را مقهور نمایش خود نمایند و بار دیگر دور افتخار را با پرچم آبی به دور ورزشگاه آزادی تهران بزنند.

در حالت سوم این سپاهان است که خوشحال می‌شود و از همین الان دورخیزی برای بالا بردن جام قهرمانی برای دومین بار بر خواهد داشت و در این مسیر استقلال اهواز و مجید جلالی دیگر مدعی جام را از پیش رو برخواهد داشت .

تیم زرد پوش سپاهان لحظه شماری می‌کند که سوت پایان بازی دو تیم آبی و قرمز برنده نداشته باشد تا آنان خود برنده این دیدار شوند.

تماشاگران بیشماری هم به مانند همیشه از این مسابقه دیدن خواهند کرد و امیدواریم که روز بیادماندنی دیگری در فوتبال ایران رقم بخورد و دو تیم به دور از هیاهوی کاذب، یک بازی دیدنی را به نمایش گذاشته و تماشاگران و هواداران هم در محیطی کاملا سالم تنها تیم محبوبشان را تشویق نمایند.

هم اکنون تیم پرسپولیس با ? ???امتیاز در رده دوم جدول و تیم استقلال هم با کسب ? ???امتیاز در جایگاه پنجم لیگ حرفه‌ای قرار دارند.


چهارشنبه 87/1/14 ساعت 8:2 عصر
نویسنده :  محمد جواد مرادی

درحالی که بلیت دیدار تیم های فوتبال پیروزی و استقلال تهران از صبح امروز در محل های تعیین شده به فروش می رسد ، بازار سیاه بلیت نیز فعال است.
به گزارش واحد مرکزی خبر ، بااینکه برخی مراجعه کنندگان برای خرید بلیت این دیدار از ساعت 5 بامداد امروز در محل های مربوط حاضر شدند اما تا ظهر نیز از بلیت خبری نبود.
البته حضور پرشمار ماموران نیروی انتظامی نظم خوبی به صف های خرید بلیت دیدار فردا داده است .
نکته جالب اینکه افرادی نیز به عنوان فروشنده بلیت در بازار سیاه در کنار ماموران انتظامی فعالیت چشمگیری داشته و بلیت های دو هزار تومانی را تا هشت هزار تومان به فروش می رسانند.
یکی از فروشندگان بلیت فدراسیون فوتبال در مجموعه ورزشی شهید شیرودی نیز هرگونه فروش بیش از 4 عدد را تکذیب کرد و مدعی شد اگر افرادی بلیت های بیشتری تهیه کردند چند بار در صف خرید بلیت ایستاده اند.
دیدار تیم های پیروزی و استقلال تهران در چارچوب مسابقات فوتبال باشگاه های برتر ایران ساعت 15 فردا در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می شود .
محلهای فروش بلیت های این بازی به این شرح است :

1 - ورزشگاه آزادی
2 - ورزشگاه شهید حیدرنیا
3 - ورزشگاه شهدای هویزه (استقلال جنوب )
4 - ورزشگاه تختی
5 - ورزشگاه شهید شیرودی
6 - ورزشگاه شهید کشوری
7 - ورزشگاه شهید مصطفی خمینی / ره / اسلامشهر
8 - ورزشگاه شریعتی کرج
فروش بلیت های این دیدار تا ساعت 18 امروز ادامه دارد.
براساس اعلام مسئولان فدراسیون فوتبال قرار است بلیت های باقیمانده هم از ساعت 8 صبح فردا به جز ورزشگاه های آزادی ؛ شهید مصطفی خمینی (ره ) اسلامشهر و شریعتی کرج ؛ در سایر ورزشگاه های تهران فروخته شود.


چهارشنبه 87/1/14 ساعت 8:0 عصر
نویسنده :  محمد جواد مرادی

فدراسیون فوتبال اسامی محرومان هفته بیست و ششم رقابت های باشگاه های برتر کشور را اعلام کرد.
به گزارش واحد مرکزی خبر ،‌اسامی محرومان از این قرار است :
علی حق دوست از تیم فوتبال ابومسلم
حسین ماهینی از تیم فوتبال استقلال اهواز
محمد علوی از تیم فوتبال پاس
مهدی تاجیک از تیم فوتبال پیکان
حسن اشجاری از تیم فوتبال ذوب آهن
ابراهیم صادقی از تیم فوتبال سایپا
مصطفی صبری از تیم فوتبال مقاومت شیراز
علی مطوری از تیم فوتبال نفت آبادان
علی طهماسبی از تیم فوتبال ملوان بندر انزلی
سیامک فراهانی و گیلائوری از تیم فوتبال پگاه گیلان
گفتنی است بیست و ششمین هفته ( هفته نهم از دور برگشت ) مسابقات فوتبال باشگاههای دسته برتر ایران ، جام خلیج فارس فردا و پس فردا در شهرهای مختلف بر گزار می شود 0


چهارشنبه 87/1/14 ساعت 7:57 عصر
نویسنده :  محمد جواد مرادی

فولاد مبارکه سپاهان براساس دستور العملهای فدراسیون بین المللی فوتبال " fifa "، ملزم به انجام بازی در ورزشگاه ازادی تهران می باشد.

 

واحد مرکزی خبر: سال گذشته ورزشگاه فولاد شهر شرایط برگزاری مسابقات آسیایی را با توجه به مقررات کنفدراسیون فوتبال آسیا داشت ، اما برای سال 2008 شرایط و مقررات مسابقات قهرمانان باشگاههای آسیا تغییر کرده و کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام نموده تمامی ورزشگاهها در منطقه آاسیا باید از شرایط و امکانات لازم مطابق با استانداردهای فدراسیون جهانی فوتبال ( فیفا ) برخوردار باشند.

بر این اساس نامه ای از afc به این باشگاه سپاهان ارسال و مشکلات ساختاری موجود در ورزشگاه فولاد شهر اعلام شد.

 


چهارشنبه 87/1/14 ساعت 7:54 عصر
نویسنده :  محمد جواد مرادی

 

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر درباره بازی فردا گفت: بازی سختی مقابل تیم ملی کویت داریم.

علی دایی افزود : تیم ملی فوتبال ایران بسیار خوب تمرین کرده است و اعضای تیم زحمات زیادی را تحمل کرده اند.

دایی با اشاره به شناخت کامل خود از تیم ملی فوتبال کویت تصریح کرد : سعی می کنیم 3 امتیاز بازی را بگیریم و این 3 امتیاز برای ما خیلی مهم است.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران خاطرنشان کرد: در زمین حریف بازی می کنیم ولی حتماً برای گرفتن سه امتیاز به میدان خواهیم رفت.

علی دایی درباره ترکیب تیم ملی فوتبال بازی ایران مقابل کویت هم گفت : این موضوع بسته به نظرکادر فنی دارد و تا آخرین لحظه این موضوع را بیان نمی کنم.

وی اعلام کرد : امشب آخرین جلسه تمرین را در استادیوم محل برگزاری بازی، انجام می دهیم.

تیم ملی کشورمان که برای دیدار چهار شنبه شب با تیم ملی کویت در مسابقات فوتبال مقدماتی جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی در این کشور حضور دارد امروز یک جلسه تمرین در ورزشگاه الکویت برگزار می کند.

ملی پوشان کشورمان دیروز نیز در ورزشگاه النصر زیر نظر کادر فنی به مرور کارهای تاکتیکی برای رفع نقاط ضعف و هماهنگی بیشتر پرداختند.

ملی پوشان کشورمان در هتل کراون پلازا - مستقر هستند که فاصله زیاد هتل تا محل برگزاری تمرینات تیم از مشکلات تیم ملی در این کشور است .

دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و کویت در چارچوب مسابقات انتخابی جام جهانی 2010 فردا ساعت 21 و 15 دقیقه به وقت تهران به میزبانی کویت برگزار خواهد شد.

سه شنبه 87/1/6 ساعت 9:48 عصر
نویسنده :  محمد جواد مرادی

تدابیر شدید امنیتی در هتل کروان پلازا

نظامیان امریکایی در محل اقامت تیم ملی فوتبال حضور یافتند

خبرگزاری فارس: حضور نظامیان امریکایی در اطراف و داخل هتل محل اقامت اعضای تیم ملی فوتبال ایران در کویت، باعث وضع تدابیر شدید امنیتی شد.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از واحد مرکزی خبر، هتل "کروان پلازا" محل اقامت کاروان تیم ایران در یکی از مناطق دور افتاده و در نزدیکی فرودگاه بین المللی کویت واقع شده است.
* حضور نیروهای نظامی امریکایی در هتل محل اقامت اعضای تیم ملی باعث شده است تدابیر شدید امنیتی به خاطر حضور این نیروها در اطراف و داخل هتل وضع شود.
همچنین تقسیم اعضای تیم ملی در هفت طبقه و در دو ساختمان مجزا کنترل و هماهنگی تیم را کاملا سخت کرده است.
*امکان تماس نداشتن اتاق به اتاق به صورت مستقیم یکی دیگر از موانع برای هماهنگی کادر فنی و اداری تیم ملی در هتل محل اقامت است و تماس اتاق به اتاق تنها از راه هماهنگی با اپراتور هتل صورت می گیرد.
* در حالیکه مشخص بودن زمین تمرین مناسب جزو مسایل بدیهی است، زمین های تمرین تیم ملی فوتبال مشخص نیست و با پیگیری‌های فراوان تمرین تیم ملی شب نخست در ورزشگاه النصر و شب دوم در ورزشگاه الجهرا برگزار شد. این دو ورزشگاه هم در مناطق دور افتاده کویت واقع هستند.
*مسئولان کویتی علت اختصاص ندادن زمین تمرین در داخل شهر را اشغال زمین های شماره یک همه باشگاه‌ها عنوان می کنند و این در حالی است که تیم های باشگاهی هم اکنون در تعطیلات به سر می برند.
*اعضای تیم ملی فوتبال که روز یکشنبه از منامه وارد کویت شدند و روز گذشته دو جلسه تمرینی فشرده را با حضور تمامی نفرات برگزار کردند که از شرایط مطلوب روحی و آمادگی ملی پوشان حکایت داشت.
* براساس تمرینات انجام شده، تیم ملی در دیدار با کویت با سیستم 1-3-2-4 به میدان خواهد رفت و ترکیب تیم ملی نسبت به دیدار با بحرین با چند تغییر روبرو خواهد بود.
تیم ملی شب آینده در دومین دیدار خود در مرحله مقدماتی جام جهانی 2010 به مصاف کویت می رود.

 


سه شنبه 87/1/6 ساعت 9:40 عصر
نویسنده :  محمد جواد مرادی
بخش عربی خبرگزاری فرانسه در گزارشی به بررسی دو تیم کویت و ایران در مقدماتی جام جهانی 2010 که فردا در الکویت برگزار می شود پرداخت.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر ، در این گزارش آمده است : ایران و کویت در حالی به مصاف هم خواهند رفت که هر دو با کسب نتایج ضعیف در بازی اول خود در پی 3 امتیاز این مسابقه  ورزشگاه الکویت برای سروسامان بخشیدن به اوضاع خود در جدول هستند.

کویت در بازی نخست با 2 گل در خانه امارات تسلیم شد و ایران در تهران نتوانست از پس سوریه بر آید و تن به تساوی بدون گل داد.

دو بازی دوستانه اخیر دو تیم مقابل بحرین و عراق هم چنگی به دل نزد و به نظر نمی رسید که دو تیم برای تغییر خاصی در وضع خود آماده شده باشند.

نکته جالب توجه دو تیم این است که مربیان هردو در رده باشگاهی هم کار می کنند.

علی دایی مربی سایپاست و رودیون گاسانین کروات مربی الکویت می باشد.

از طرفی این دو هفته قبل با تیم های خود در لیگ قهرمانان آسیا به تساوی 1-1 رسیدند که البته این نتیجه بهتری برای علی دایی محسوب می شود.

تمرینات اخیر تیم ملی کویت حاکی از برنامه های تاکتیکی خاص این تیم و رفع اشتباهات در بازی دوستانه با عراق بوده است.

به ویژه اینکه مهاجمان کویتی در مقابل دروازه چندان خوب کار نکرده اند.

کادر فنی تیم کویت می داند که با وجود ضعف های اخیر ایران مهاجمان خوبی دارد که این روزها در تب و تاب گلزنی هستند و به همین خاطر مربی این تیم برنامه هایی برای یارگیری فشرده در خط دفاع و دور کردن توپ را از محوطه خطر مد نظر داشته است.

این مشکل کماکان گریبان تیم ایران را هم گرفته بطوریکه این تیم زیر نظر 3 کادر فنی مختلف (امیر قلعه نوعی ، محمد ابراهیم زاده و علی دایی) در نزدیک به 600 دقیقه ( 583 دقیقه - بعد از گل تیموریان در دقیقه 77 بازی با مالزی در جام ملت های آسیا در تابستان گذشته و در بازی های مقابل کره جنوبی ، هانزا
روستوک ، کاستاریکا ، قطر ، سوریه و بحرین ) گل نزده است.

اسامه حسین مدیر تیم ملی کویت گفت : بازیکنان ما با تعصب به مصاف ایران خواهد رفت و مصمم به جبران باخت روز اول هستیم ، اما ایران هم قدرت اول آسیاست.

در طرف مقابل علی دایی با دو بار تجربه حضور در جام جهانی مصمم است تیم ایران را برای چهارمین بار به این رقابت ها رهنمون سازد.

دایی معتقد است پیروزی بر کویت برای تیم ایران یک نتیجه حیاتی خواهد بود ولی او برنامه های خاص خود را دارد و در انتخاب تیم هم بیشتر به دعوت از بازیکنان آماده توجه داشته تا نام ها و شهرت.

بازیکنانی که با دوندگی به فکر موفقیت تیم کشور خود باشند و به پوشیدن پیراهن آن افتخار کنند.

دایی گفت : عملکرد تیم در بازی با سوریه به من ارتباطی ندارد چون من مربی تیم نبودم اما در بازی با کویت شرایط ما فرق می کند و قصد دارم با سیستم کارآمد و تاکتیک خوبی نتیجه لازم را به دست آوریم.

دایی افزود : من در پی ترکیبی هستم که در طول این تورنمنت حساس بتوانم روی آن حساب کنم و اعتقاد به تغییر پیاپی ترکیب ندارم.

سید جلال حسینی مدافع کلیدی ایران نیز گفت : این بازی برای دو تیم خیلی مهم است و از تیم کویت شناخت کافی داریم و سعی داریم با ارائه بازی هجومی نتیجه لازم را کسب کنیم تا سرنوشت جدول را به دست سوریه نسپاریم. 


سه شنبه 87/1/6 ساعت 9:36 عصر
نویسنده :  محمد جواد مرادی

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم ملی فوتبال کویت گفت: در دیدار خانگی باید با غلبه بر این امتیازهای مسابقه را کسب کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم های ملی کویت و ایران فردا درالکویت دیدار حساسی را از مرحله مقدماتی جام جهانی 2010 برگزار خواهند کرد.
رادیون گاکانین درباره این مسابقه مهم تاکید کرد: تیم ملی ایران از جمله تیم های قدرتمند آسیا است و بازیکنان زیادی دارد که در فوتبال اروپا بازی می کنند.
سرمربی کرووات گفت: با وجود قدرت بالای ایران، بدون شک بازی سختی را مقابل کویت تجربه خواهد کرد.
وی خاطر نشان کرد: در فوتبال هر تیمی توان شکست دادن تیم های دیگر را دارد. ما در این مسابقه در خانه بازی می کنیم و باید ایران را شکست بدهیم.
گاکانین اظهار داشت: ایران در دیدارهای قبلی بازی های خوبی را ارائه نکرده و همین موضوع برای این تیم مطلوب نیست.
تیم ملی ایران در اولین مسابقه از مرحله مقدماتی جام جهانی 2010 در ورزشگاه آزادی با تساوی بدون گل مقابل سوریه متوقف شد و کویت مقابل امارات شکست خورد.


سه شنبه 87/1/6 ساعت 9:32 عصر
نویسنده :  محمد جواد مرادی

خبرگزاری فارس: رئیس فدراسیون فوتبال ایران گفت: در دیدار دوستانه برابر تیم ملی فوتبال بحرین بازیکنان ایران هماهنگی خوبی داشتند.

علی کفاشیان در گفت و گو با خبرگزاری فارس درباره شرایط تیم ملی ایران اظهار داشت: خوشبختانه تیم ملی در بهترین شرایط قرار دارد و بازیکنان برای رویارویی با تیم ملی کویت در آمادگی مطلوبی به سر می برند. بنا بر اطلاعات رسیده از کویت همه نفرات در شرایط روحی خوبی قرار دارند و برای کسب پیروزی خارج از خانه آماده هستند.
وی راجع به شکست تیم ملی در دیدار دوستانه مقابل بحرین گفت: علی دایی مدت کوتاهی است که مسئولیت تیم ملی را بر عهده گرفته و معتقدم مقابل بحرین بازیکنان هماهنگی خوبی داشتند.اولین مسابقه با هدایت دایی برای ما امیدوار کننده بود و به نظرم در روزهای آینده شرایط بهتر از وضعیت فعلی خواهد شد.
رئیس فدراسیون فوتبال تاکید کرد: مشکلی خاصی برای موفقیت تیم ملی وجود ندارد و ما به صعود ایران به جام جهانی 2010 بسیار خوشبین هستیم.
وی درباره نحوه جذب دستیاران خارجی برای تیم ملی عنوان کرد: طبق هماهنگی های انجام شده روته مولر اواخر اردیبهشت ماه سال جاری با سفر به تهران مراحل عقد قرارداد را با وی نهایی خواهیم کرد و انگین فیرات نیز با کادر فنی و مسئولان به توافق رسیده و بعد از بازگشت به تهران قرادادش ثبت می شود.قرارداد فیرات با فدراسیون فوتبال یک ساله است و در صورت رضایت از عملکردش قرارداد وی را تمدید خواهیم کرد.
کفاشیان راجع به دیدارهای دوستانه تیم ملی تاکید کرد: مذاکرات با مسئولان اتحادیه فوتبال اسکاتلند همچنان ادامه دارد ، اما هنوز انجام این دیدار دوستانه قطعی نشده و در این مورد باید با علی دایی صحبت های نهایی را انجام دهیم اگر چه اعضا روابط بین الملل فدراسیون با جدیت این موضوع را پیگیری می کنند.
تیم ملی ایران فردا در دومین مسابقه از مرحله مقدماتی جام جهانی 2010 با تیم ملی کویت دیدار حساسی را برگزار خواهد کرد.


سه شنبه 87/1/6 ساعت 9:30 عصر
نویسنده :  محمد جواد مرادی

داورانی از استرالیا دیدار تیمهای ملی فوتبال ایران وکویت را در مرحله مقدماتی بازیهای جام جهانی قضاوت خواهندکرد.
به گزارش واحد مرکزی خبر ؛ فدراسیون بین المللی فوتبال ( فیفا) اسامی داوران و ناظر مسابقه ایران و کویت از گروه پنج مرحله مقدماتی جام جهانی2010 آفریقای جنوبی را که فردا شب درکویت برگزار خواهد شد به این شرح اعلام کرد:
داور وسط: ماتیو کریستوفر بریز از استرالیا
کمک داور اول : ماتیو جیمز کریم از استرالیا
کمک داور دوم : پل جیسون پاور از استرالیا
داور چهارم: جان بنیامین ویلیام از استرالیا
ناظر داوری : پیروم آنپراسرت از تایلند
ناظر بازی: رشیدعبداله الدوساری از قطر


سه شنبه 87/1/6 ساعت 9:28 عصر
<      1   2   3   4   5   >>   >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ
پرسپولیس با پنج گل شیرین‌فراز را شکست داد
[عناوین آرشیوشده]
فهرست
99029 :کل بازدیدها
14 :بازدید امروز
11 :بازدید دیروز
درباره خودم
sport
لوگوی خودم
sport
لوگوی دوستان
لینک دوستان
ایحسب الانسان ان یترک سدی
سوماموس
عــــشقـــــولـــــک
esperance
رنگارنگ
.:بازی+دانلود+موبایل:.
بوی خوش ظهور
قلبی از یخ
خلوت تنهایی
انتظار
*** گر بدانی بعد از این ها چیستند ***
بوی یاس
علافی از دیار ابهر
اشتراک
 
آرشیو
نیمه دوم اسفند
نیمه اول فروردین
نیمه دوم فروردین
بهار 1387
طراح قالب