سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خداوند، دنیا را به کسی که دوست داردو کسی که دوست ندارد، می دهد؛ امّا دین را جز به کسی که دوست دارد، نمی دهد . پس خداوند به هرکه دین داده، دوستش داشته است . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]

sport
نویسنده :  محمد جواد مرادی

کادر فنی تیم فوتبال استقلال تهران دو جلسه پیاپی با مدیرعامل باشگاه برگزار کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، اعضای کادر فنی این تیم به دفتر علی فتح‌ا...زاده رفتند و نشستی شبانه را پس از شکست چهار بر یک مقابل پگاه با مدیرعامل داشتند.
فیروز کریمی امروز ظهر همراه دستیارانش و ناصر حجازی مجددا با مدیرعامل جلسه داشتند. در این نشست درباره دلایل شکست و ناکامی در هفته بیست و هفتم لیگ برتر برابر پگاه گفت و گو شد. از نتایج این جلسه خبری منتشر نشده است.
استقلال اکنون با 38 امتیاز در مکان ششم جدول قرار دارد.


شنبه 87/1/24 ساعت 8:40 عصر
نویسنده :  محمد جواد مرادی

مدیرعامل باشگاه استقلال تهران گفت: برخی بازیکنان تیم ما برابر پگاه گیلان بی‌خیال بازی کردند که آنها را جریمه خواهیم کرد.

بهگزارش خبرگزاری فارس، علی فتح‌ا...زاده، مدیرعامل باشگاه فرهنگی- ورزشی استقلال امروز مصاحبه ای با پایگاه خبری باشگاه انجام داد که در زیر می‌خوانید:

* استقلال برابر پگاه گیلان شکست خورد.
این نتیجه یک دلیل دارد و آن چیزی نیست جز دست کم گرفتن حریف شهرستانی. وقتی یک تیم مغرور می شود و احساسش قبل از مسابقه پیروزی است، این نتیجه حاصل می شود.

* دریافت چهار گل، آن هم در تهران کمی عجیب است؟
استقلال یک تیم مردمی است؛ با میلیون ها تماشاگر. وقتی یک بازیکن پس از یک ماه حضور در این تیم به پشتوانه هوادارانش به محبوبیت می رسد، نباید فراموش کند این مردمی که او را به این درجات می رسانند، انتظارات به جایی دارند که باید برآورده شود.

* این هواداران که از آن حرف می زنید، از شکست استقلال بسیار عصبانی بودند.
حرفی برای این عزیزان که سرمایه های اصلی باشگاه محسوب می‌شوند، ندارم. بدون هیچ چشم‌داشتی برای تشویق تیم مورد علاقه شان به ورزشگاه می‌آیند. هواداران در بدترین شرایط هم یار تیم بوده اند. اگر اعتراضی هم داشته اند، کاملا به جا بوده چون توقعشان در اوج بودن استقلال است.

* توصیه شما به هواداران چیست؟
انسان های فهیم و بسیار هوشمندی هستند. هواداران در تاریخ باشگاه ثابت کرده اند تیمشان را تنها نمی گذارند. این عزیزان صبوری پیشه کنند و مطمئن باشد سحر نزدیک است.

* شایعاتی به گوش می رسد مبنی بر اینکه بازیکنان تبانی کردند.
تبانی؟

* این واژه را می‌شنویم.
در استقلال تبانی مفهومی ندارد. بازیکنان ما انسان های شریفی هستند که در قاموس آنها این واژه جایی ندارد؛ اما اینکه از جان مایه نگذاشتند، حرف درستی است. برخی نفرات بی‌خیال بودند. باید بگویم استقلال جای بی‌خیال‌ها نیست. می‌خواهم یک آماری از مسابقه استقلال و پگاه گیلان را برایتان بازگو کنم.

* بفرمایید.
استقلال 377 پاس سالم در این مسابقه داد؛ در حالی که پگاه 160 پاس. استقلال 32 سانتر روی دروازه حریف داد؛ در حالی‌که سانترهای پگاه 12 بود. استقلال 8 کرنر زد و پگاه با استفاده از یک کرنرش، یک گل به ثمر رساند. تیم ما شش موقعیت گل داشت که تنها یک بار از سوی برهانی از روی نقطه پنالتی به گل دست یافت و پگاه از چهار موقعیت، چهار گل وارد دروازه استقلال کرد. این آمار نشان از برتری مطلق استقلال داشت؛ هر چند پگاه کمتر از استقلال صاحب توپ بود اما موثرتر کار کرد. این ارقام را گفتم تا خیالتان را راحت کنم. استقلالی‌ها تبانی نکردند.

* این آمار را از چه کسی گرفتید؟
قرار بود آتیلا حجازی این آمار را بدهد؛ اما از افراد دیگری گرفتم.

* بازیکنان و مربیان را جریمه کردید؟
این حداقل کاری بود که می‌توانستم انجام دهم. به زودی فیلم بازی در اختیار کمیته انضباطی باشگاه قرار خواهد گرفت و احتمالا بعضی نفرات بیشتر از این جریمه می‌شوند.

* شایعه شده فیروز کریمی برکنار می‌شود؟
در استقلال خواهد ماند. هر چند فیروز کریمی در این مسابقه دچار اشتباهاتی شد؛ اما در نظر داشته باشید با پای آسیب دیده که حتی پزشکان وی را از راه رفتن عادی هم منع کرده بودند، در تمام هفته با عصا در تمرین حاضر شد. از کریمی حمایت خواهیم کرد تا تیم را بسازد و استقلال را به آن جایگاهی که شایسته است برساند.

* استقلال در ادامه لیگ کار سختی را پیشرو خواهد داشت؟
بازی با پگاه گیلان را باید فراموش کنید. مطمئن باشید این نتیجه تکرار نخواهد شد. از ابتدای فصل به دنبال این بودیم تا در لیگ برتر به رتبه قابل قبولی برسیم و در جام حذفی قهرمانی را کسب کنیم.

* این اتفاق خواهد افتاد؟ قهرمانی جام حذفی را می‌گویم.
در جام حذفی رقیبان سرسختی را پشت سر گذاشتیم. ذوب آهن را در اصفهان بردیم که عالی نتیجه می گیرد. قهرمانی در جام حذفی هدیه ما به هوادارانمان خواهد بود.

* استقلال به شوک احتیاج ندارد؟
استقلال به حوصله و تمرکز احتیاج دارد. به هوادارانمان یک بدهی داریم که باید در اولین فرصت تسویه حساب کنیم.

* برخورد رسانه ها بعد از این شکست با استقلال چگونه بود؟
نباید رسانه ها همیشه تمجید کنند. وقتی بد بازی می‌کنیم، چه انتظاری باید داشته باشیم؟ به نظر من، رسانه ها حرمت استقلال و پرسپولیس را نگه داشتند.


شنبه 87/1/24 ساعت 8:39 عصر
نویسنده :  محمد جواد مرادی

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: نمی دانم منظور قطبی از حرکت بد من چیست،‌ چراکه پس از تعویض، هیچ کار ناشایستی انجام ندادم.

شیث رضایی در گفت و گو با خبرنگارخبرگزاری فارس اظهار داشت: دوست ندارم دنبال جنجال باشم؛ اما با توجه به حرف‌های اخیر قطبی باید بگویم هیچگونه حرکت ناشایستی بعد از تعویض مرتکب نشده و تنها کمی ناراحت شدم.
وی افزود: خوشبختانه مدیر عامل پرسپولیس و مسئولان کمیته انضباطی باشگاه در جایگاه ویژه ورزشگاه اهواز حضور داشتند و همه چیز را دیدند.
رضایی ادامه داد: قصد بی‌احترامی و حاشیه سازی ندارم؛ اما واقعا نمی دانم منظور سرمربی تیم ما از اینکه معتقد است من حرکت بد انجام داده ام، چیست.


شنبه 87/1/24 ساعت 8:38 عصر
نویسنده :  محمد جواد مرادی

در پی درگیری رخ داده در تمرین صبح امروز پرسپولیس، جلسه اضطراری در دفتر باشگاه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس، با توجه به شکست پرسپولیس در دیدار روز گذشته برابر استقلال اهواز و درگیری ایجاد شده از سوی برخی لیدرهای باشگاه با افشین قطبی در تمرین صبح، بعدازظهر امروز برای رسیدگی به این مسائل جلسه ای با حضور کادر فنی و مسئولان باشگاه در دفتر باشگاه برگزار خواهد شد.
گفته می شود این جلسه به خواست افشین قطبی برگزار می شود.
سرمربی پرسپولیس اعلام کرده است، برای ادامه کار به آرامش در تمرین نیاز دارد


شنبه 87/1/24 ساعت 8:37 عصر
نویسنده :  محمد جواد مرادی

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران در جلسه تمرینی صبح با پنج محافظ زمین شرکت واحد را ترک کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، جلسه تمرینی صبح پرسپولیس امروز ساعت 11 در زمین شرکت واحد انجام شد و بازیکنان زیر نظر کادر فنی تمرین سبکی را برگزار کردند.
پیش از شروع تمرین تعدادی از لیدرهای باشگاه پرسپولیس در رختکن به سوی افشین قطبی حمله ور شده و به دلیل شکست 4 بر یک پرسپولیس در دیدار برابر استقلال اهواز خواهان برکناری وی شدند.
پس از آرام شدن جو و با وساطت چند تن از مسئولان، تمرین با دودیدن بازیکنان آغاز شد و حاضرین با انجام حرکات کششی برنامه های کادر فنی را انجام دادند.
بازیکنان ثابت که برابر استقلال اهواز بازی کرده بودند، به مدت 30 دقیقه کنار زمین دویدند و پس از صحبت با حمید استیلی زمین شرکت واحد را ترک کردند.
نفرات ذخیره در ادامه تمرین به دستور استیلی در فضای محدود کار با توپ را انجام داده و در ادامه به سه گروه زرد، قرمز و سبز تقسیم شده و فوتبال در زمین هند بالی را انجام دادند.
کریم باقری، حسین کعبی و علیرضا حقیقی از غایبان جلسه تمرینی بودند و علیرضا نیکبخت واحدی، عباس آقایی و ماته دراگه‌چوویچ با وجود آنکه در زمین شرکت واحد حاضر بودند، به دلیل مصدومیت تمرین نکردند.
حسین بادامکی پس از پا به توپ شدن به دلیل درد از ناحیه پا نتوانست تمرین را ادامه دهد و به دودین دور زمین مشغول شد.
افشین قطبی به همراه پنج محافظ در پایان تمرین، زمین شرکت واحد را ترک کرد.
جلسه بعدی تمرین پرسپولیس ساعت 15 امروز در زمین شرکت واحد پیگیری می شود


شنبه 87/1/24 ساعت 8:37 عصر
نویسنده :  محمد جواد مرادی

لیدرهای تیم فوتبال پرسپولیس تهران در جلسه تمرینی صبح، سرمربی تیم را تهدید کرده و خواهان برکناری وی شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس، در جریان برگزاری تمرین صبح پرسپولیس تعدادی از لیدرهای باشگاه باشگاه به دلیل شکست 4 بر یک سرخ پوشان در هفته بیست و هفتم لیگ برتر مقابل استقلال اهواز به عملکرد افشین قطبی اعتراض کرده و خواهان برکناری وی شدند.
آنها به همراه چند تن از هواداران با قطبی درگیری لفظی شدیدی داشتند که با دخالت علیپور مدیر سابق روابط عمومی باشگاه، تا حدودی وضعیت آرام شد.
از مدت ها قبل در خصوص احتمال عدم نتیجه گیری پرسپولیس در نیم فصل دوم و سناریوی برکناری افشین قطبی اخبار متعددی منتشر شد.


شنبه 87/1/24 ساعت 8:36 عصر
نویسنده :  محمد جواد مرادی

سرپرست دادسرای فرودگاه‌های تهران گفت: بازپرس رسیدگی کننده به پرونده شیث رضایی مدافع تیم فوتبال پرسپولیس تهران به دلیل اخلال در امنیت پرواز وی را مجرم تشخیص داده و برای وی قرار مجرمیت صادر کرده است.

قاضی اسدیان در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی فارس با بیان اینکه بازپرس رسیدگی کننده به پرونده اقدامات انجام شده توسط متهم را مجرمانه تشخیص داده است، گفت: اتهام وی اخلال در امنیت پرواز است که بر اساس شکایت معاونت حفاظت هواپیمایی پرونده تشکیل شد و قاضی پرونده بعد از رسیدگی نهایی اتهام وی را وارد دانسته و برای وی قرار مجرمیت صادر کرد.
مدافع تیم فوتبال پرسپولیس در پرواز تهران - شیراز،، با استفاده بی اجازه از میکروفون خطاب به مسافران از سقوط هواپیما خبر داد که این اقدام وی باعث وحشت مسافران شد.
وی هم اکنون به قید کفالت آزاد است.


شنبه 87/1/24 ساعت 8:36 عصر
نویسنده :  محمد جواد مرادی

تیم فوتبال استقلال تهران در هفته بیست و هفتم لیگ برتر با نتیجه چهار بر یک برابر پگاه گیلان شکست خورد.

به گزارش خبرگزاری فارس، این دیدار در حضور بیش از 16 هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی برگزار شد.
مجتبی جباری(بازیکن استقلال) در دقیقه 40، سید رضا چاووشی در دقایق 48 و 58 و محمد رضا مهدوی در دقیقه86 برای پگاه گلزنی کردند و تک گل استقلال را آرش برهانی در دقیقه 52 از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.
شاهین حاج بابایی قضاوت این مسابقه را برعهده داشت و به محمد مختاری و مهدی نوری از پگاه و پیروز قربانی و امیر حسین صادقی از استقلال اخطار داد.
با این پیروزی پگاه 26 امتیازی شد؛ اما همچنان در مکان هفدهم جدول باقی ماند. این ششمین پیروزی پگاه در فصل جاری است.
استقلال تهران نیز 38 امتیازی باقی ماند.
ترکیب تیم استقلال تهران: وحید طالب لو، امیر حسین صادقی، پیروز قربانی، میثم منیعی (از دقیقه 70 حمید شفیعی)، امید رضا روانخواه، مهدی امیر آبادی (از دقیقه 56 محمد نوازی) مهرداد پولادی، مجتبی جباری، آرش برهانی، فرهاد مجیدی (از دقیقه 78 علیرضا منصوریان) و محسن یوسفی
سرمربی: فیروز کریمی
ترکیب تیم پگاه: علی نظر محمدی، سیامک فراهانی، محمد مختاری، ابراهیم تقی پور، علیرضا نظیف کار، آگوستین گیلائوری، مهدی نوری، محمد رضا مهدوی( از دقیقه 89 سهرابی)، آشیل آب نابی، ژوئل آرمل(از دقیقه 88 امین توسل زاده)، سید رضا چاووشی
سرمربی: نادر دست نشان


جمعه 87/1/23 ساعت 8:52 عصر
نویسنده :  محمد جواد مرادی

افرام گرانت سرمربی اسرائیلی تیم فوتبال چلسی انگلیس به دلیل همزمانی سالگرد هولوکاست و بازی چلسی در دور برگشت از مرحله نیمه پایانی جام قهرمانان اروپا ، از سوی رژیم صهیونیستی تحت فشار قرار گرفته است تا در بازی برابر لیورپول که در سی ام اوریل برگزار می شود حاضر نشود.
به گزارش خبرگزاری المان از لندن ، مطبوعات انگلیس امروز پنجشنبه با اعلام این خبر افزودند " افرام گرانت پیش از این می دانست که در صورت پیروزی در برابر فنرباغچه ترکیه در مرحله یک هشتم پایانی جام قهرمانان اروپا با این مشکل مواجه می شود اما مانند بسیاری از اسرائیلی هایی که در خارج از فلسطین اشغالی کار می کنند به کار خود ادامه داد."
همچنین طال بن حاییم بازیکن اسرائیلی تیم فوتبال چلسی و یوسی بن عیون بازیکن اسرائیلی تیم فوتبال لیورپول نیز با این مشکل مواجه هستند اما در مقایسه با گرانت مشکل این دو بازیکن تا حدودی کمتر است چرا که احتمال قرار گرفتن انها در ترکیب اصلی تیمشان کم است و می توانند در این بازی حاضر نشوند.


پنج شنبه 87/1/22 ساعت 10:51 عصر
نویسنده :  محمد جواد مرادی

سر مربی تیم ملی فوتبال ایتالیا بازیکنان تیم ملی ایران را با روحیه توصیف کرد.
روبرتو دونادونی در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار واحد مرکزی خبر در رم درباره تیم ملی فوتبال ایران گفت : من هرچند از نزدیک با بازیکنان تیم ملی ایران آشنایی ندارم اما با تماشای چند بازی آنها می توانم بگویم که فوتبالیست های ایرانی با انگیزه ، تکنیکی و دارای خلاقیت های فردی هستند.
دونادونی در پاسخ به این سوال که یک مربی تیم ملی فوتبال باید دارای چه ویژگی هایی باشد، گفت: شاید بهتر باشد این سوال را از بازیکنان تیم کرد اما در هر صورت به عقیده من وظیفه یک مربی خوب تنش زدایی و ایجاد آرامش در تیم است و باید حداکثر تلاش خود را برای کمک به بازیکنان و تیم بکار گیرد.
دونادونی همچنین با ابراز خوشحالی از تعداد زیاد علاقمندان به فوتبال ایتالیا در ایران و به ویژه پخش مستقیم برخی از بازی های سری آ باشگاه های فوتبال ایتالیا در کشورمان افزود: علاقه مندی طرفداران تیم ملی ایتالیا در جهان مسئولیت ما را دو چندان می کند.
سر مربی تیم ملی ایتالیا در پایان این مصاحبه به زبان فارسی خداحافظی کرد.


پنج شنبه 87/1/22 ساعت 10:45 عصر
<      1   2   3   4   5   >>   >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ
پرسپولیس با پنج گل شیرین‌فراز را شکست داد
[عناوین آرشیوشده]
فهرست
99127 :کل بازدیدها
17 :بازدید امروز
25 :بازدید دیروز
درباره خودم
sport
لوگوی خودم
sport
لوگوی دوستان
لینک دوستان
ایحسب الانسان ان یترک سدی
سوماموس
عــــشقـــــولـــــک
esperance
رنگارنگ
.:بازی+دانلود+موبایل:.
بوی خوش ظهور
قلبی از یخ
خلوت تنهایی
انتظار
*** گر بدانی بعد از این ها چیستند ***
بوی یاس
علافی از دیار ابهر
اشتراک
 
آرشیو
نیمه دوم اسفند
نیمه اول فروردین
نیمه دوم فروردین
بهار 1387
طراح قالب