سفارش تبلیغ
صبا ویژن

[ و گفته‏اند چون از صفّین به کوفه بازگشت به شبامیان گذشت و آواز گریه زنان را بر کشتگان صفین شنود . حرب پسر شرحبیل شبامى که از مهتران مردم خود بود به سوى حضرتش آمد . امام فرمود : ] چنانکه مى‏شنوم زنان شما بر شما دست یافته‏اند چرا آنان را از افغان باز نمى‏دارید ؟ [ حرب پیاده به راه افتاد و امام سواره بود ، او را فرمود : ] بازگرد که پیاده رفتن چون تویى با چون من موجب فریفته شدن والى است و خوارى مؤمن . [نهج البلاغه]

sport
نویسنده :  محمد جواد مرادی

تیم فوتبال استقلال اهواز در غیاب سه بازیکن خود به مصاف تیم پیروزی می رود.
سرمربی تیم استقلال اهواز امروز گفت: این تیم در هفته بیست ‌و ‌هفتم مسابقات فوتبال دسته برتر کشور ساعت 17 و45 دقیقه فردا در ورزشگاه تختی اهواز میزبان پرسپولیس تهران خواهد بود که دراین بازی داوود حقی به علت محرومیت ، حمید سرآبادانی به علت مصدومیت و سعید رمضانی به علت حضور نیافتن در تمرینات در بازی فردا نمی توانند استقلال اهواز را همراهی کنند.
مجید جلالی با اشاره به وضع جسمانی علی حمودی افزود: وی وضع مصدومیتش مشخص نیست و حضورش در بازی به نتیجه پزشکی امشب بستگی دارد.
وی درباره لغو محرومیت تیم استقلال اهواز از برگزاری بازی خانگی بدون حضور تماشاگران گفت: حضور هواداران باعث دلگرمی بازیکنان می شود و تاکنون تیم ما با حمایت خوب تماشاگران مواجه بوده است.
سرمربی تیم استقلال اهوازافزود: درتمرینات هفته گذشته نقاط ضعف و قوت پرسپولیس تهران را مرور کردیم و با شناخت کامل به مصاف این تیم می رویم.
تیم استقلال اهواز درپایان هفته بیست‌ و‌ششم رقابتهای فوتبال دسته برتر باشگاه های کشور با 37 امتیاز در مکان ششم جدول رده بندی قراردارد.


پنج شنبه 87/1/22 ساعت 10:43 عصر
نویسنده :  محمد جواد مرادی

مهاجم تیم پیروزی می گوید : باوجود حساسیت 8 بازى بعدى، دشوارترین بخش مسیر قهرمانى را در اهواز باید طى کنیم.
به گزارش واحد مرکزی خبر محسن خلیلى افزود: دربى ( شهر آورد ) را با توجه به بازى هاى آینده پرسپولیس که بعضى از آنان حتى از دربى هم حساس تر است، باید فراموش کنیم.
وى افزود: در باره مسابقه فردا در اهواز نیز فقط مى توان گفت اگر بخواهیم قهرمان شویم با توجه به حساسیت بازىهای بعدى، سخت ترین راه را باید در اهواز طى کنیم تا با کسب 3 امتیاز به قهرمانى و ضربه خوردن سپاهان در آینده چشم داشته باشیم. خلیلى عنوان کرد: تیم فوتبال استقلال اهواز در خانه خود بسیار روان و خوب بازى مى کند و در تهران نیز ما را بسیار اذیت کرد.
گذشتن از خط دفاعى این تیم محال نیست و با تغذیه خوب مى توانم به این تیم گل بزنم
تا جایگاهم در تیم ملى به خطر نیفتد.
محسن خلیلی گفت: به موفقیت تیم ملى شکى ندارم. با شناخت، افراد کادر فنى راحت تر برنامه ریزى مى کنند تا مقابل امارات که تدارک و برنامه ریزى کرده، خوب ظاهر شویم. البته براى رسیدن به خواسته خود باید قدر روزها را دانست.
دیدار تیمهای فوتبال پیروزی تهران و استقلال اهواز از هفته بیست و هفتم رقابت های فوتبال باشگاههای برتر ایران قرار است از ساعت 17 و 45 دقیقه فردا با قضاوت محسن قهرمانی
در ورزشگاه تختی اهواز بر گزار شود


پنج شنبه 87/1/22 ساعت 10:39 عصر
نویسنده :  محمد جواد مرادی

سرمربی تیم فوتبال بارسلونا پس از صعود به مرحله نیمه نهایی رقابت های لیگ قهرمانان گفت تیمش آماده برگزاری دو بازی بزرگ می شود.
 
فرانک ریکارد گفت: ما باید دو بازی بسیار بزرگ مقابل یک تیم کاملا آماده برگزار کنیم. تیمی که خیلی خوب فوتبال بازی می کند. خوشحالم از اینکه این شانس را داریم تا مقابل منچستریونایتد بازی کنیم. بارسلونا و منچستر یونایتد دو تیمی هستند که خیلی خوب فوتبال بازی می کنند.

وی در ادامه تصریح کرد: سطح رقابت های لیگ قهرمانان اروپا بسیار بالاست و هر اتفاقی در آن امکان پذیر است. بنابراین نمی گویم چه تیمی برنده این دیدار خواهد بود.

تیم فوتبال بارسلونا، کارلس پویول را به دلیل محرومیت در دیدار رفت این مرحله از رقابت ها به همراه نخواهد داشت. این دیدار در تاریخ 22 آوریل ( سوم اردیبهشت) در ورزشگاه نیوکمپ برگزار می شود.


پنج شنبه 87/1/22 ساعت 10:37 عصر
نویسنده :  محمد جواد مرادی
سرآلکس فرگوسن از اینکه قرار است تیمش در مرحله نیمه نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا با بارسلونا دیدار کند، هیجان زده است.
 
سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد گفت: من در انتظار برگزاری این دیدار هستم. فکر می کنم تیم ما خاصیت ویژه ای پیدا کرده است. ما نمی توانیم با ذهنیتی منفی به اسپانیا برویم و باید مثبت فکر کنیم.

بر پایه این گزارش، تیم های فوتبال منچستریونایتد و بارسلونا آخرین بار در سال 1998 در نیوکمپ با یکدیگر دیدار کردند و با تساوی پرگل 3 بر 3 به کار خود پایان دادند. یونایتد در همان دوره از مسابقات لیگ قهرمانان اروپا و در سال 1999 موفق شد در ورزشگاه نیوکمپ با غلبه بر بایرن مونیخ، جام قهرمانی رقابت ها را بالای سر ببرد.

دیدار رفت مرحله نیمه نهایی در تاریخ 22 آوریل ( سوم اردیبهشت) در نیوکمپ برگزار می شود و دو تیم یک هفته پس از این تاریخ در ورزشگاه اولدترافورد دیدار برگشت خود را برگزار می کنند.


پنج شنبه 87/1/22 ساعت 10:35 عصر
نویسنده :  محمد جواد مرادی

بنا به گزارش رسانه‌های آلمان وحید هاشمیان بازیکن ایرانی تیم فوتبال باشگاه هانوفر ? ???بعد از اتمام قرارداد خود در آخر فصل جاری بوندسلیگا، این تیم را ترک می‌کند.

این مطلب را روزنامه هانوفرشه آلگماینه سایتونگ روز پنجشنبه اعلام کرد و به نقل از هاشمیان نوشت : اینکه فقط بعنوان یک یار ذخیره وارد میدان رقابت شوم برایم راضی‌کننده نیست .

هاشمیان افزود: از همین رو احتمالا حضور در یک باشگاه جدید به مثابه یک فرصت جدید و بهتر خواهد بود.

این بازیکن ایرانی باشگاه هانوفر پیش از این برای تیم‌های بوندسلیگایی بایر مونیخ ، بوخوم و هامبورگ آلمان هم به میدان رفته بود.

هاشمیان در مدت حدود سه سال حضور خود در باشگاه هانوفر در مجموع در ???? بازی بوندسلیگایی این باشگاه در قالب سه فصل به میدان رفت و در این مدت ??? گل هم به ثمر رساند.

پیش از این برخی از رسانه‌ها از احتمال انتقال هاشمیان ، که به خاطرقابلیت پرش برای سرزنی توپ لقب هلی کوپتر را در بین هواداران هانوفر دارد ، به تیم‌های دسته دومی بورسیا مونشن گلادباخ و نیز باشگاه سابقش بوخوم خبر داده بودند.

هاشمیان موفق‌ترین فصل بوندسلیگای خود را در فصل ? ???? - ?????پشت سر گذاشته بود که آن مقطع زمانی ? ???گل برای تیم بوخوم به ثمر رساند و ? ??پاس گل هم به بازیکنان هم تیمی خود فراهم ساخت.

تیم فوتبال باشگاه هانوفر ? ???در زمان حاضر با ? ???امتیاز از ? ???مسابقه در مقام دهم مسابقات بوندسلیگا قرار دارد.

 


پنج شنبه 87/1/22 ساعت 10:31 عصر
نویسنده :  محمد جواد مرادی

مهرزاد معدنچی بازیکن ایرانی تیم فوتبال الشعب امارات عربی متحده از سوی مسئولان این باشگاه سه هزار دلار جریمه شد.

به گزارش ایرنا، معدنچی بدون اجازه باشگاه الشعب به ایران سفر کرده بود تا به حل برخی از مسایل خانوادگی خود بپردازد.

وی در مدت اقامتش در تهران نیز به هشدارهای باشگاه الشعب مبنی بر سفر بدون اجازه و معرفی خود به مسئولان مربوطه توجهی نکرد و به همین خاطر از سوی مسئولان باشگاه جریمه شده است .


پنج شنبه 87/1/22 ساعت 10:29 عصر
نویسنده :  محمد جواد مرادی
کمیته داوران فدراسیون فوتبال اسامی داوران هفته بیست و هفتم مسابقات لیگ برتر (جام خلیج فارس) را اعلام کرد.
 
اسامی داوران و برنامه بازیهای مسابقات هفته بیست و هفتم لیگ برتر بشرح زیر است: 

جمعه 23/1/1387
* استقلال اهواز – پرسپولیس (ورزشگاه تختی اهواز) ساعت 45/17

داوران: محسن قهرمانی، اسماعیل صفیری، محسن فریمانی، رحیم مهرپیشه

* ذوب آهن – ابومسلم (ورزشگاه ذوب آهن فولاد شهر اصفهان) ساعت 30/15
داوران: البرز حاجی‎پور، کیانوش داودزاده، منوچهر بیات، سعادت باغبان

* صنعت مس – صباباتری (ورزشگاه باهنر کرمان) ساعت 30/15
داوران: رحیم رحیمی مقدم، حسن نوشه ور، نیکفر نیک نهاد، حسین زرگر

* پاس همدان – پیکان (ورزشگاه قدس همدان) ساعت 30/15
داوران: قاسم واحدی، محمد حسین معتمدی، بهروز برون، بهروز رنجبر

* شیرین فراز – برق شیراز (ورزشگاه آزادی کرمانشاه) ساعت 30/15
داوران: محمد حسین اسدی، رسول فروغی، بهرام نقوی، مهرداد ذهبی

* مقاومت شهید سپاسی – راه آهن (ورزشگاه حافظیه شیراز) ساعت 15/17
داوران: خداداد افشاریان، سعید علی نژادیان، بابک داوری – مرداس جابری

* استقلال – پگاه گیلان (ورزشگاه آزادی تهران) ساعت 30/15
داوران: شاهین حاج بابایی، علیرضا کهوری، محمدرضا ابوالفضلی، بابک وسیله‎بر

یکشنبه 25/1/1387
* سایپا – صنعت نفت (ورزشگاه انقلاب کرج) ساعت 30/15

داوران: محسن ترکی، رضا سخندان، مهدی عالیقدر، فرهاد رستمی

* ملوان انزلی – سپاهان (ورزشگاه تختی انزلی) ساعت 15
داوران: مسعود مرادی، داود رفعتی، محمدرضا منصوری، منصور نوری.


پنج شنبه 87/1/22 ساعت 10:32 صبح
نویسنده :  محمد جواد مرادی

                                                                                                                                              

در پایان مرحله یک چهارم نهایی رقابتهای فوتبال جام قهرمانان اروپا تیمهای منچستر یونایتد انگلیس و بارسلونای اسپانیا به مرحله نیمه نهایی این رقابتها صعود کردند0
به گزارش شبکه تلویزیونی یورونیوز، در دو دیدار برگشت از مرحله یک چهارم پایانی این پیکارها منچستر یونایتد به مصاف تیم رم رفت و با یک گل از سد این تیم گذشت که با توجه به پیروزی دو به صفر در زمین رم با حساب سه به صفر بر حریف پیروز شد و به دیدار نیمه نهایی این رقابتها راه یافت .
در دیگر دیدار این مرحله شالکه 04 با تحمل یک گل مغلوب رقیب خود بارسلونا شد.
بار سلونا با این پیروزی و با توجه به پیروزی یک به صفر در دیدار رفت با نتیجه دو به صفر شالکه را پشت سر گذاشت و به دیدار نیمه نهایی صعود کرد 0
پیش از این تیمهای لیورپول و چلسی با شکست تیمهای ارسنال و فنر باغچه به مرحله نیمه پایانی این رقابتها صعود کرده بودند0
دیدار نیمه نهایی این رقابتها بیست و دوم آوریل(سوم اردیبهشت) میان تیمهای لیورپول و چلسی و بیست و سوم آوریل (چهارم اردیبهشت) میان تیمهای بارسلونا و منچستر یونایتد برگزار خواهد شد.


پنج شنبه 87/1/22 ساعت 10:30 صبح
نویسنده :  محمد جواد مرادی

دور سوم از مرحله مقدماتی مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا دیروز با پیروزی نمایندگان ایران و ژاپن پیگیری شد.

در پایان دیدارهای این دور نتایج زیر به دست امد.

گروه یک

* الاتحاد سوریه صفر - کوروچی ازبکستان ???

* سپاهان ایران ? - ??الاتحاد عربستان یک
گروه دو
............

نیروی هوایی عراق صفر سایپا ایران ???
الوصل امارات ? ??الکویت کویت صفر
گروه سه
............

الاهلی عربستان صفر الوحده امارات صفر
السد قطر صفر الکرامه سوریه ???
گروه چهار
.............

القادسیه کویت ? ??الغرافه قطر صفر
پاختاکور ازبکستان ? ??اربیل عراق صفر
گروه پنج
..............

بین دونگ ویتنام ? ??ادلاید یونایتد استرالیا ???
چانگ چون یاتای چین ? ??پوهانگ استیلرز کره جنوبی صفر
گروه شش
............

کاشیما انتلرز ژاپن ? ??بیجینگ چوان چین صفر کرونگ تای بانگ تایلند ? ??نام دین ویتنام ??? گروه هفت
............


چون نام کره جنوبی ? ??چونبوری تایلند صفر ملبورن ویکتوری استرالیا ? ??گامبا اوزاکای ژاپن ???


پنج شنبه 87/1/22 ساعت 10:20 صبح
نویسنده :  محمد جواد مرادی
تیم فوتبال سایپا ایران با پیروزی برابر نیروی هوایی عراق به تنهایی در صدر جدول گروه دوم رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا قرار گرفت.
 
در ادامه رقابتهای فوتبال لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 15/21 دقیقه دیشب به وقت تهران تیم های فوتبال نیروی هوایی عراق و سایپا ایران در ورزشگاه باشگاه الکویت به مصاف هم رفتند که در پایان شاگردان علی دایی با یک گل حریف خود را شکست دادند.

در این دیدار که سومین دیدار دو تیم در این دوره از رقابتها محسوب می شود، سایپا شروع خوبی در ابتدای بازی داشت و حتی می توانست در همان دقایق ابتدایی توسط امیر وزیری به گل برتری دست پیدا کند اما این بازیکن در دهانه دروازه و در موقعیتی ایده ال توپ را به بیرون زد.

پس از این حملات، بازی به تعادل کشیده شد و دو تیم فوتبال محتاطانه ای را به نمایش گذاشتند اما درست در آخرین دقیقه نیمه اول امیر وزیر با ضربه سر دروازه تیم نیروی هوایی را باز کرد تا نماینده کشورمان نیمه اول را با برتری به پایان برساند.

در شروع نیمه دوم تیم نیروی هوایی با میل تهاجمی بیشتری بازی را آغاز کرد و به فکر جبران گل خورده بود اما بازی منطقی سایپا مانع گلزنی تیم عراقی شد. در شرایطی که نیروی هوایی به دنبال جبران گل خورده بود، مجید غلام نژاد مدافع تیم سایپا با دریافت کارت قرمز داور از بازی اخراج شد تا کار شاگردان علی دایی برای حفظ نتیجه سخت تر شود.

پس از 10 نفره شدن سایپا، تیم حریف بر میزان حملاتش افزود اما تعویض های به موقع علی دایی این اجازه را به نیروی هوایی نداد تا به گل تساوی دست پیدا کنند.

تیم فوتبال سایپا با این پیروزی 7 امتیازی شد و به تنهایی در صدر گروه دوم رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا قرار گرفت.


پنج شنبه 87/1/22 ساعت 10:13 صبح
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ
پرسپولیس با پنج گل شیرین‌فراز را شکست داد
[عناوین آرشیوشده]
فهرست
99145 :کل بازدیدها
4 :بازدید امروز
31 :بازدید دیروز
درباره خودم
sport
لوگوی خودم
sport
لوگوی دوستان
لینک دوستان
ایحسب الانسان ان یترک سدی
سوماموس
عــــشقـــــولـــــک
esperance
رنگارنگ
.:بازی+دانلود+موبایل:.
بوی خوش ظهور
قلبی از یخ
خلوت تنهایی
انتظار
*** گر بدانی بعد از این ها چیستند ***
بوی یاس
علافی از دیار ابهر
اشتراک
 
آرشیو
نیمه دوم اسفند
نیمه اول فروردین
نیمه دوم فروردین
بهار 1387
طراح قالب