سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پرهیزگارى سر خلقهاست . [نهج البلاغه]

sport
نویسنده :  محمد جواد مرادی

مربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: بازیکنانی برای فصل آینده مد نظر داریم؛ اما اکبرپور در فهرست خرید ما نیست.

حمید استیلی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس اظهار داشت: با تمرینات خوب و منظم تمام فکر خود را به پیروزی در هفت بازی باقیمانده از جمله دیدار مقابل ملوان معطوف کرده ایم.
وی در خصوص شایعه مذاکره با سیاوش اکبرپور برای فصل آینده تاکید کرد: بازیکنانی برای فصل آینده در نظر داریم؛ اما نام مهاجم سابق استقلال در فهرست ما نیست.
استیلی در خصوص اختلاف نظر خود با کادر فنی و احتمال جدایی در انتهای فصل تصریح کرد: هنوز درباره آینده و فصل بعد تصمیم گیری نکرده‌ام. پس از اتمام رقابت ها تصمیم خواهم گرفت.
وی با رد هرگونه ایجاد حاشیه در تیم گفت: نمی‌دانم منظور از باند بازی در پرسپولیس چیست و برخی با بیان این تهمت‌‌ها چه چیزی عایدشان می شود. هرگز اهل باندبازی نبوده و برای تیم محبوبم حاشیه سازی نمی کنم. در حال حاضر شرایط تیم مانند سابق آرام است و با یک پیروزی این حرف و حدیث ها هم تمام می‌شود.
مربی پرسپولیس درباره اخراج رضایی تصریح کرد: این نظر تصمیم کمیته انضباطی باشگاه است؛ اما رضایی نباید روحیه خودش را از دست دهد و با کمی دقت و تمرکز بیشتر در آینده به فکر موفقیت باشد.


چهارشنبه 87/1/28 ساعت 8:26 عصر
نویسنده :  محمد جواد مرادی

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: برای خارج شدن از بحران و فراموش کردن حاشیه های اخیر، ملوان بندرانزلی را شکست می‌دهیم.

افشین قطبی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس اظهار داشت: از صمیم قلب خوشحال شدم که بازی‌های لیگ برتر بدون وقفه پیگیری می‌شود، چون معتقدم با توجه به شرایط تیم‌های لیگ برتر، تعطیلی 45 روزه به لیگ ضربه می‌زد و باعث افت تیم‌ها و تیم‌ ملی می‌شد.
وی درباره جلسه با حضور مدیر عامل و بازیکنان پرسپولیس افزود: جلسه بسیار خوبی بود. این قول داده شد که به فکر بازی‌های سخت آینده باشم و حاشیه‌ها را فراموش کنیم. این امر مورد استقبال همه قرار گرفت تا برای هفت بازی آینده، پرسپولیس متفاوتی باشیم.
قطبی درباره بازی روز جمعه برابر ملوان تصریح کرد: برای خارج شدن از بحران و حاشیه باید با انگیزه بالا ملوان جوان و با انگیزه را در تهران شکست دهیم تا فاصله را با تیم صدر جدول کم کرده و به صباباتری اجازه خود نمایی ندهیم.
وی ادامه داد: خوشبختانه تمرینات بسیار خوبی را پشت سر گذاشته ایم. با توجه به سیستم تیم ملوان امکان تغییرات در ترکیب اصلی وجود دارد، به همین منظور با استیلی و عزیزیان مشورت می‌کنم تا بهترین های تمرین را به زمین بازی بفرستم.
سرمربی پرسپولیس افزود: امیدوارم هواداران پرسپولیس روز جمعه ما را تنها نگذارند و نشان دهند به عشق تیم تا دقیقه 90 یار و یاور بازیکنان هستند.
قطبی در خصوص افزایش فاصله با سپاهان در صدر جدول تاکید کرد: فعلا به رقیب اصفهانی فکر نمی‌کنم؛ اما معتقدم این تیم در دیدارهای دشوار آینده امتیاز از دست می دهد و فرصت برای صدرنشینی مجدد ما فراهم می شود.
سرمربی پرسپولیس درباره اخراج شیث رضایی تصریح کرد: درباره این موضوع اظهار نظری نمی‌کنم، چون تصمیم کمیته انضباطی باشگاه است. این امر نشان دهنده توجه آنها به تمام مسائل کوچک و بزرگ در تیم است اما این مسئله نباید رضایی را کم انگیزه و بدون تمرکز کند.


چهارشنبه 87/1/28 ساعت 8:25 عصر
نویسنده :  محمد جواد مرادی

مدیر عامل باشگاه استقلال صبح امروز برای بررسی شرایط این باشگاه به دیدار رئیس سازمان تربیت بدنی رفت.

به گزارش خبرگزاری فارس، علی فتح‌ا...زاده ساعت 10 صبح امروز با حضور در محل سازمان با علی آبادی به مدت یک ساعت و نیم دیدار کرد.
در این نشست دو نفره، مدیر عامل استقلال گزارش 6 ماهه اخیر عملکرد باشگاه را به رئیس سازمان ارائه کرد.
همچنین گزارش جلسه دیروز هیئت مدیره استقلال از دیگر مباحث مطرح شده در جلسه امروز بود.
مدیر عامل استقلال برای رفع مشکلات مالی باشگاه بار دیگر از علی آبادی درخواست مساعدت مالی کرد.
این جلسه ظهر امروز به پایان رسید.


چهارشنبه 87/1/28 ساعت 8:25 عصر
نویسنده :  محمد جواد مرادی

عضو هیئت مدیره استقلال گفت: در این باشگاه تیم‌های پایه و امید داریم که حجازی می‌تواند در این زمینه‌ها به ما کمک کند.

سعید نفریه در گفت‌ و گو با فارس، در خصوص تصمیم شب گذشته هیئت مدیره مبنی بر اعطای اختیار تام به فیروز کریمی برای تصمیم‌گیری در امور فنی، اظهار داشت: تصمیم خاصی اتخاذ نکردیم؛ فقط مسئولیت فنی تیم را تماما به دست فیروز کریمی سپردیم. اینطور دو نفر پاسخگو نیستند.
وی افزود: در سابق آقای حجازی بر کار کریمی نظارت می‌کرد؛ اما حالا خود کریمی بدون اینکه از کسی مشورت بگیرد، در اجرای تصمیماتش آزاد است.
نفریه در مورد تصمیم ناگهانی هیوت مدیره، تصریح کرد: مصاحبه‌های آقای حجازی پس از باخت که گفته بودند تذکر لازم را به کادر فنی داده بودم؛ اما گوش نکردند، باعث شد چنین تصمیمی گرفته شود. چنین حرف‌هایی تاثیر خود را بر روند تیم می‌گذارد.
وی در پاسخ به اینکه آیا سمت شغلی حجازی مشاور مدیرعامل است، ‌گفت: او مشاور آقای فتح‌ا...زاده نیست؛ بلکه همان سمت مدیر فنی را دارد؛‌اما نه در بحث تیم بزرگسالان. استقلال تیم‌های پایه و امید دارد. باید روی این تیم‌ها برنامه‌ریزی خوبی داشته باشیم. حجازی می‌تواند در این زمینه به ما کمک کند.
عضو هیئت مدیره استقلال با بیان اینکه منع دخالت حجازی در امور تیم بزرگسالان به پیشنهاد فتح‌ا...زاده صورت گرفت، اظهار داشت: پیش از این مدیرعامل پیشنهاد داد که دو نفر با هم کار کنند و قبول کردیم. حالا هم پیشنهاد منع دخالت حجازی در امور فنی را داد و پس از بررسی و اعتقاد به این تصمیم، آن را مصوب کردیم.
نفریه درباره اینکه از حالا ممکن است حجازی علیه این تصمیم موضع‌گیری کند، عنوان کرد: مطمئنیم با اقتدار آقای فتح‌ا...زاده، کسی در باشگاه نمی‌تواند کارشکنی کند. حق انتقاد برای آقایان باز است و به مصاحبه‌های فوتبالی عادت داریم.
وی افزود: تیمی که این چنین شکست را پذیرا می‌شود، باید تبعاتی هم دهد. خودم 30 سال هوادار استقلال بودم و تا به حال یادم نمی‌آید در تهران با 4 گل از یک تیم پایین جدولی شکست خورده باشد.
قائم مقام شرکت توسعه و تجهیزات اماکن ورزشی در خصوص حمایت از فیروز کریمی تاکید کرد: از او مقامی درخور نام استقلال در لیگ می‌خواهیم. قهرمانی در جام حذفی برایمان اهمیت فراوانی دارد. فشاری روی کادر فنی سر این موضوع نمی‌آوریم چون جام حذفی تک بازی است و در فوتبال اتفاقات غیرقابل پیش‌بینی زیاد رخ می‌دهد.


چهارشنبه 87/1/28 ساعت 8:24 عصر
نویسنده :  محمد جواد مرادی

دبیرکل فدراسیون فوتبال گفت: بخشش 6 امتیاز کسر شده باشگاه پرسپولیس از سوی فیفا بعید است.

محمدمهدی نبی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس، اظهار داشت: انجام دیدارهای دوستانه با عمان و مالی تا حدود زیادی قطعی شده است. باید در مورد زمان دقیق برگزاری مسابقات تدارکاتی، با علی دایی هماهنگ کنیم تا تداخلی با دیدارهای هفته‌های پایانی لیگ نداشته باشد.
وی ادامه داد: در روز بیست و نهم اردیبهشت ماه اسامی بازیکنان تیم ملی را معرفی خواهیم کرد.
دبیرکل فدراسیون در باره احتمال بازگرداندن 6 امتیاز کسر شده پرسپولیس تاکید کرد: بدون شک فیفا تصمیم نهایی‌اش در این مورد را گرفته است. تا آنجایی که اطلاع دارم، بعید می‌دانم فیفا 6 امتیاز را بازگرداند چرا که این فدراسیون انضباط قاطعانه ‌ای دارد. اگر چه طبق وظایف خود، مکاتبات باشگاه ایرانی را به فیفا ارسال خواهیم کرد.
نبی راجع به دیدار ناظران فیفا عنوان کرد:‌ در 2 روز گذشته جلسات خوبی را با آنها برگزار کردیم.
وی ادامه داد: در صورت ارسال گزارش خوب به فیفا می‌توانیم علاوه بر آکادمی بزرگ فوتبال، احداث زمین چمن بزرگ جهانی و زمین استاندارد فوتبال ساحلی را راه‌اندازی کنیم.


سه شنبه 87/1/27 ساعت 8:40 عصر
نویسنده :  محمد جواد مرادی

هافبک تیم فوتبال استقلال به علت درگیری با ابراهیم تقی پور تا اطلاع ثانوی محروم شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، باتوجه به تشکیل جلسه امروز کمیته انضباطی فدراسیون، مجتبی جباری هافبک تیم فوتبال استقلال تهران به دلیل درگیری با ابراهیم تقی پور در انتهای بازی دو تیم استقلال و پگاه گیلان، تا اطلاع ثانوی محروم شد.


سه شنبه 87/1/27 ساعت 8:40 عصر
نویسنده :  محمد جواد مرادی

ندال الحدیده گفت: امکانات فوتبال ایران به مراتب بالاتر از حد انتظارات ما بود.

ندال الحریره در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس، درباره بازدید با از امکان ورزشی آکادمی ملی المپیک و دیدارش با علی کفاشیان، رئیس فدراسیون و محمدمهدی نبی، دبیرکل فدراسیون فوتبال اظهار داشت: در 2 روز گذشته نشست‌های خوبی با مسئولان ایران برگزار کردیم. امیدواریم امکانات فوتبال ایران مانند توانایی بازیکنانش باشد.
وی ادامه داد: صحبت‌های فیفا را به گوش مسئولان ایرانی رساندیم. خواسته‌ها و نیازهای مدیران ورزشی شما را هم شنیدیم.
نماینده اردنی فیفا راجع به امکانات فوتبال ایران تصریح کرد: پس از بازبینی‌های انجام شده، باید اعترام کنم قبل از سفر فکر نمی‌کردیم چنین امکاناتی داشته باشید. امکانات ایران در حد استاندارد است. خوشحالم پیشرفت زیادی داشته است.
الحریره گفت: با بازبینی امکانات ایران و برای تکمیل پروژه گل 3، ‌گزارش‌های کاملی به فیفا و کنفدراسیون آسیا ارسال خواهیم کرد تا به خوبی از کشور شما حمایت مالی شود.
ناظر فیفا خاطر نشان ساخت: برای پیشرفت بهتر باید کمی پیش از گذشته تلاش کنید تا فوتبال چمنی ایران مانند فوتسال در میادین بین‌المللی نتایج درخشانی را به دست آورد.


سه شنبه 87/1/27 ساعت 8:39 عصر
نویسنده :  محمد جواد مرادی

تیم فوتبال استیل آذین در ورزشگاه خانگی خود 3 بر صفر مغلوب تیم مقاومت شیراز شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، این دیدار امروز در ورزشگاه دستگردی تهران برگزار شد. تیم مقاومت از سوی محمد پورمند، صادق احمدی و احسان راستی 3 بار دروازه تیم استیل آذین را را گشود.
تیم مقاومت بسیج فارس 21 امتیازی شد و به مکان نهم جدول صعود کرد. استیل آذین همچنان 26 امتیاز ماند.
علی پروین، سرمربی اسبق پرسپولیس و قائم مقام کنونی استیل آذین است. وی فرهاد کاظمی، سرمربی اخراجی مس کرمان را به جای تئودور یونگ هلندی به عنوان سرمربی انتخاب کرد.


سه شنبه 87/1/27 ساعت 8:38 عصر
نویسنده :  محمد جواد مرادی
سازمان لیگ فدراسیون فوتبال برنامه هفته‌های بیست ونهم تا سی و چهارم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران را اعلام کرد.
 

سازمان لیگ با توجه به دیدارهای نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا، رعایت فاصله زمانی و همزمانی سه هفته پایانی، برنامه مسابقات هفته‌های بیست ونهم تا سی و چهارم لیگ برتر را به شرح زیراعلام کرد:


هفته بیست ونهم ( پنجشنبه ?(??/?/??
.................................

صنعت مس - پیروزی ساعت ? ??/???باهنر- کرمان
برق شیراز - صنعت نفت ? ??/???حافظیه - شیراز
پاس - مقاومت شهید سپاسی ? ??/???قدس - همدان
استقلال اهواز - ابومسلم ? ??/???تختی - اهواز
ملوان - پگاه گیلان ? ??/???تختی - انزلی


یکشنبه ???/?/??
.............

ذوب اهن - راه آهن ? ??/???فولاد شهر - اصفهان سایپا کرج - صباباتری تهران ? ??/???انقلاب - کرج
شیرین فراز - فولاد مبارکه سپاهان ? ??/???آزادی - کرمانشاه
استقلال تهران - پیکان ? ??/???آزادی - تهران


هفته سی‌ام ( چهارشنبه ?(??/?/???
..............................

صباباتری - برق شیراز ? ??/???درخشان - رباط کریم فولاد مبارکه سپاهان - سایپا ? ??/???ذوب آهن - فولاد شهر پیروزی - شیرین فراز ? ??/???آزادی - تهران


پنجشنبه ???/?/???

صنعت نفت - پاس ? ??/???تختی - آبادان
مقاومت شهیدسپاسی - دوب آهن ? ??/???حافظیه - شیراز
پیکان تهران - استقلال اهواز ? ??/???ایران خودرو - تهران پگاه گیلان - صنعت مس ? ??/???سردار جنگل
ابومسلم - ملوان ? ??/???پامن الائمه - مشهد

جمعه ???/?/???
............

راه آهن - استقلال تهران ? ??/???آزادی - تهران


هفته سی‌ویکم (شنبه ?(??/?/???
..............................

برق شیراز - فولاد مبارکه سپاهان ? ??/???حافظیه - شیراز
سایپا - پیروزی ? ??/???آزادی - تهران


دوشنبه ???/?/???
...............

صباباتری - صنعت نفت ? ??/???درخشان - رباط کریم ذوب آهن - پاس ? ??/???ذوب آهن - فولاد شهر استقلال اهواز - راه آهن ? ??/???تختی - اهواز
شیرین فراز - پگاه گیلان ? ??/???آزادی - کرمانشاه ملوان انزلی - پیکان تهران ? ??/???تختی - انزلی
صنعت مس - ابومسلم ? ??/???باهنر - کرمان
استقلال تهران - مقاومت شهید سپاسی ? ??/???آزادی - تهران


هفته سی‌ودوم ( یکشنبه ?(?/?/???
.............................

پاس - استقلال تهران ? ??/???قدس - همدان
صنعت نفت - ذوب آهن ? ??/???تختی - اهواز
فولاد مبارکه - صباباتری ? ??/???ذوب آهن - فولاد شهر ابومسلم - شیرین فراز ? ??/???ثامن الائمه - مشهد راه آهن - ملوان انزلی ? ??/???اکباتان - تهران
پگاه - سایپا ? ??/???عضدی - رشت
مقاومت سپاسی - استقلال اهواز ? ??/???حافظیه - شیراز
پیکان - مس کرمان ? ??/???ایران خودرو - تهران پیروزی - برق شیراز ? ??/???آزادی - تهران


هفته سی‌وسوم (چهارشنبه ?(??/?/???
................................

فولاد مبارکه - صنعت نفت ? ??/???فولاد شهر - اصفهان سایپا - ابومسلم ? ??/???انقلاب - کرج
ملوان انزلی - مقاومت سپاسی ? ??/???تختی - انزلی
استقلال اهواز - پاس ? ??/???تختی - اهواز
شیرین فراز - پیکان ? ??/???آزادی - کرمانشاه مس کرمان - راه آهن ? ??/???باهنر- کرمان
برق شیراز - پگاه گیلان ? ??/???حافظیه - شیراز استقلال تهران - ذوب آهن ? ??/???تختی - تهران
صباباتری - پیروزی ? ??/???آزادی - تهران


هفته سی‌وچهارم ( شنبه ?(??/?/???
..............................

مقاومت شهید سپاسی - مس کرمان ? ??/???حافظیه - شیراز پگاه گیلان - صباباتری ? ??/???عضدی - رشت

ابومسلم - برق شیراز ? ??/???ثامن الائمه - مشهد راه آهن - شیرین فراز ? ??/???اکباتان - تهران پیکان - سایپا ? ??/???ایران خودرو - تهران پاس - ملوان انزلی ? ??/???قدس - همدان ذوب آهن - استقلال اهواز ? ??/???فولاد شهر - اصفهان صنعت نفت - استقلال تهران ? ??/???تختی - آبادان پیروزی - فولاد مبارکه ? ??/???آزادی - تهران


سه شنبه 87/1/27 ساعت 8:37 عصر
نویسنده :  محمد جواد مرادی
براساس تصمیم هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در پایان لیگ هشتم چهار تیم به لیگ دسته اول سقوط خواهند کرد تا لیگ نهم با 16 تیم برگزار شود.
 
دراین نشست که درمحل دفتر رئیس سازمان تربیت بدنی و با حضور مهدی تاج ، علی فتح الله زاده ، ناصرشفق و فریده شجاعی برگزار شد، ابتدا گزارشی از عملکرد فدراسیون فوتبال و تیم ملی از سوی علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال ارائه شد.

همچنین برنامه های آینده فدراسیون فوتبال در خصوص کمیته های مختلف به اطلاع رئیس سازمان تربیت بدنی بدنی رسید.

تصویب پایان لیگ در اویل خردادماه ، توجه به مسائل اخلاقی در عرصه ورزش و برخورد با هرگونه بی انضباطی بازیکنان در لیگ ،  طرح 16 تیمی شدن لیگ برتر از دو فصل آینده( لیگ نهم) و سقوط چهار تیم به دسته اول( در لیگ هش÷تم) و اختصاص جایزه ای ویژه برای سه تیم اول لیگ برتر از جمله تصمیمات نشست امروز هیئت رئیسه سازمان لیگ با رئیس سازمان تربیت بدنی بود.

سپس علی دایی سرمربی تیم ملی که به عنوان میهمان ویژه در این جلسه حضور داشت ضمن ارائه گزارشی از حضور یک ماهه خود در تیم ملی و دیدار با کویت با ابراز امیدواری نسبت به صعود تیم ملی به مرحله دوم رقابتهای جام جهانی، تصمیم اخیر فدراسیون فوتبال در برگزاری مسابقات لیگ و پایان این مسابقات تا اول خرداد ماه را ستود و این تغییر را به نفع تیم ملی و باشگاهها عنوان کرد.

درپایان این نشست مهندس علی آبادی توصیه های لازم پیرامون مدیریت فدراسیون فوتبال ارائه کردند وخواستار حمایت همه جانبه فدراسیون از برنامه های تیم ملی برای راهیابی این تیم به جام جهانی شد.


سه شنبه 87/1/27 ساعت 1:40 عصر
<      1   2   3   4   5   >>   >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ
پرسپولیس با پنج گل شیرین‌فراز را شکست داد
[عناوین آرشیوشده]
فهرست
99144 :کل بازدیدها
3 :بازدید امروز
31 :بازدید دیروز
درباره خودم
sport
لوگوی خودم
sport
لوگوی دوستان
لینک دوستان
ایحسب الانسان ان یترک سدی
سوماموس
عــــشقـــــولـــــک
esperance
رنگارنگ
.:بازی+دانلود+موبایل:.
بوی خوش ظهور
قلبی از یخ
خلوت تنهایی
انتظار
*** گر بدانی بعد از این ها چیستند ***
بوی یاس
علافی از دیار ابهر
اشتراک
 
آرشیو
نیمه دوم اسفند
نیمه اول فروردین
نیمه دوم فروردین
بهار 1387
طراح قالب