سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دوستی، یکی از دو [نوع] خویشاوندی است[ : خویشاوندی سببی و نَسَبی] . [امام علی علیه السلام]

sport
نویسنده :  محمد جواد مرادی

مسئولان باشگاه استقلال بابت مصاحبه‌های اخیر مدافع این تیم نسبت به صادق ورمزیار به او تذکر دادند.

به گزارش خبرگزاری فارس،‌ بازی ضعیف و سئوال برانگیز پیروز قربانی مقابل پگاه گیلان با انتقاد صادق ورمزیار پس از مسابقه مواجه شد و مدافع تیم نیز که پس از مدت‌ها نیمکت نشینی به بازی گرفته شده بود، در مصاحبه های خود علیه مربی تیم موضع گیری کرد.
اظهارات تند قربانی، ناراحتی ورمزیار را در پی داشت و به گفته نزدیکان باشگاه، این مربی خواستار برخورد جدی با مدافع تیم شد.
اخبار ضد و نقیض در ارتباط با پیروز قربانی و ورمزیار با شایعه اخراج مدافع از باشگاه وارد مرحله جدیدتری شده است.
به گفته یکی از نزدیکان باشگاه استقلال، مدیران این به دلیل مصاحبه‌های اخیر قربانی به وی تذکری جدی داده‌اند؛ اما از اخراج و محرومیت انضباطی خبری نیست.
قربانی در حال حاضر به دلیل مشکلات شخصی و همچنین از دست دادن موقعیت خود در تیم از روحیه خوبی برخوردار نیست.
وی این هفته هم به دلیل سه اخطاره بودن نمی‌تواند برای استقلال بازی کند.


سه شنبه 87/1/27 ساعت 1:34 عصر
نویسنده :  محمد جواد مرادی

فدراسیون فوتبال مدارک پرسپولیس را به فیفا و ca‌s برای بازگشت 6 امتیاز کسر شده این تیم ارسال کرد.

به گزار ش خبرگزاری فارس، با توجه به پیدا شدن مدارک جدید، پرسپولیس برای بازگشت 6 امتیاز کسر شده، نامه‌ای را به فیفا و پرونده‌ای 12 صفحه‌ای را به دادگاه ورزش برای پیگیری از طریق دادگاه عالی سوئیس از طریق فدراسیون ارسال کرد.
احتمال حضور نماینده حقوقی پرسپولیس در روزهای آینده در دادگاه عالی سوئیس در صورت نیاز وجود دارد.
به دلیل بدهی باشگاه پرسپولیس به رافائل بازیکن نیجریه‌ای تیم و عدم پرداخت به موقع آن، شش امتیاز از این تیم کسر شد.


سه شنبه 87/1/27 ساعت 1:33 عصر
نویسنده :  محمد جواد مرادی

اسامی داوران هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال از سوی کمیته داوران اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، هفته بیست و هشتم لیگ برتر را داوران به شرح زیر قضاوت می‌کنند.
جمعه 30/01/87
سپاهان اصفهان - مس کرمان
داور: تورج حق وردی، کمک‌ها: حیدری، فرهانی

صنعت نفت آبادان - مقاومت سپاسی شیراز
داور:‌یدا... جهانبازی، کمک‌ها: زارع، ویشگاهی

پیکان تهران - ذوب آهن اصفهان
داور:‌مسعود مرادی، کمک‌ها: یزدانی، عباسی

شیرین فراز کرمانشاه - صباباتری تهران
داور: غلامرضا جباری، کمک ها: کامرانی فر، نظری

راه آهن تهران - پاس همدان
داور: رحیم رحیمی مقدم، کمک‌ها: نجفی، قراملکی

برق شیراز - سایپا تهران
داور:‌احمد صالحی، کمک‌ها: خانبان، صفا

پگاه گیلان - استقلال اهواز
داور: محمود رفیعی، کمک‌ها: تقی پور، فرح نیا

ابومسلم مشهد - استقلال تهران
داور: هدایت ا... ممبینی، کمک‌ها: شکور، نوری

پرسپولیس - ملوان انزلی
داور:‌ سعید مظفری زاده، کمک‌ها: کریمی، فروغی


سه شنبه 87/1/27 ساعت 1:32 عصر
نویسنده :  محمد جواد مرادی

نماینده داوری کنفدراسیون فوتبال آسیا برای ارزیابی عملکرد داور بین‌المللی ایران در ورزشگاه آزادی حضور پیدا می‌کند.

به گزارش خبرگزاری فارس،‌ AFC برای قرار دادن نام یکی دیگر از داوران ایرانی در فهرست برترین‌های آسیا، روز جمعه نماینده خود فرید المرزوقی را راهی تهران خواهد کرد.
این ناظر قرار است عملکرد سعید مظفری‌زاده را که قضاوت دیدار تیم‌های پرسپولیس و ملوان انزلی را برعهده دارد، مورد ارزیابی قرار دهد. او در صورتیکه بتواند نمره قبولی از سوی AFC دریافت کند، در فهرست داوران برتر آسیا قرار می‌گیرد.
پیش از این، نمایندگان AFC نحوه قضاوت علیرضا فغانی و جهانبانی را مورد بررسی قرار داده‌اند.


سه شنبه 87/1/27 ساعت 1:31 عصر
نویسنده :  محمد جواد مرادی

نایب رئیس فدراسیون فوتبال گفت: تاکنون انجام بازی های دوستانه با تیم های ملی فوتبال عمان و مصر قطعی شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس، ‌نشست اعضاء هیئت رئیسه فدراسیون و علی دایی بعد از ظهر روز گذشته در فدراسیون فوتبال برگزار و شرایط تیم ملی و برنامه ریزی برای برگزاری دیدار با تیم ملی امارات بررسی شد.
طبق آخرین نشست اعضا هیئت رئیسه با سرمربی تیم ملی، انجام دیدارهای دوستانه با تیم های مصر و عمان قطعی شده و روابط بین الملل فدراسیون در حال نهایی کردن مذاکرات است.
مهدی تاج درباره نحوه برگزاری دیدارهای دوستانه اظهار داشت: از میان چهار گزینه تیم های "ب" ترکیه، مالی، مصر و عمان، 2 گزینه قطعی شده است و مسئولان مذاکرات خوبی را برای انجام مسابقه دوستانه با تیم های ملی عمان و مصر داشته اند که زمان دقیق برگزاری دیدارها پس از مشورت با علی دایی در روزهای آینده اعلام خواهد شد.
نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال ایران تاکید کرد: در مورد زمان معرفی بازیکنان تیم ملی نیز دایی تصمیم گیرنده نهایی است که در روزهای آینده اعلام خواهد شد.


سه شنبه 87/1/27 ساعت 1:30 عصر
نویسنده :  محمد جواد مرادی

آندریاس هرن گفت: برای بخشیدن شش امتیاز کسر شده پرسپولیس، از نماینده هیچ تیم ایرانی نامه‌ای دریافت نکرده ایم.

به گزارش خبرگزاری فارس، باشگاه پرسپولیس به دلیل تخلف در مورد رافائل و نحوه پرداخت مبالغ قرارداد، از سوی فیفا علاوه بر جریمه مالی، با کسر شش امتیاز مواجه شد تا صدرنشینی اش در لیگ برتر به پایان برسد.
پس از تصمیم نهایی فیفا مبنی بر کسر شش امتیاز، مسئولان باشگاه سپاهان تاکید کردند برای بخشیدن پرسپولیس نامه رسمی را به فیفا ارسال کرده اند؛ اما سخنگوی فیفا این مسئله را رد کرد.
آندریاس هرن در پاسخ به سوال خبرنگار فارس در این زمینه گفت: تا کنون نامه ای از هیچ تیم ایرانی مبنی بر بخشش پرسپولیس دریافت نکرده ایم.
پرسپولیس در هفته‌های اخیر هم نتایج خوبی کسب نکرده تا در کنار از دست دادن شش امتیاز، صدر جدول را هم به سپاهان دهد.


دوشنبه 87/1/26 ساعت 4:22 عصر
نویسنده :  محمد جواد مرادی

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس گفت: من مثل همیشه از کادر فنی و سرمربی تیم حمایت می‎کنم و اعلام می‎دارم که تیم اگر هر 7 بازی باقیمانده را نیز با شکست پشت سر بگذارد از نظر من، آقای قطبی تا پایان فصل به عنوان سرمربی به کار خود ادامه خواهد داد.

 
حبیب کاشانی در خصوص جلسات دیروز و امروز خود با سرمربی تیم و مدیران و مشاوران باشگاه و نتایج آن گفت: در این جلسات به جمع بندی نظرات کارشناسان پرداختیم و نظر سنجی‎هایی که در خصوص عملکرد تیم پرسپولیس از کارشناسان و مردم صورت گرفته بود را با حوصله و دقت جمع بندی و در مورد آن بحث و تبادل نظر کردیم.

وی افزود: نتیجه این بررسی‎ها هم موید این مسئله بود که تغییر کادر فنی در حال حاضر به تیم ما کمک نمی‎کند و باید با پشتیبانی از کادر فنی و ایجاد روحیه همدلی و تقویت آن در تیم پرسپولیس شرایط را برای موفقیت تیم در بازیهای باقیمانده تا پایان فصل فراهم کنیم.

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که نقش هیئت مدیره در این تصمیم گیری چه بوده است و نظر آنها در خصوص این رویکرد شما چیست، گفت: من به عنوان مدیر عامل باشگاه و با توجه به اختیاراتی که به مدیر عامل تفویض شده است، این تصمیم را از ابتدای فصل گرفته ام و تا پایان فصل نیز به آن پایبند خواهم بود، کما اینکه بررسی نظرات کارشناسان و مردم نیز تائید کننده این تصمیم است. درعین حال هیئت مدیره باشگاه به عنوان مرجعی بالاتر می‎تواند تصمیماتی را که به صلاح تیم است بگیرد و آنرا بررسی کند. علی‎ایحال تصمیم من به عنوان مدیرعامل باشگاه حمایت قاطع از کادر فنی تا پایان فصل است.

حبیب کاشانی با رد شایعاتی مبنی بر اضافه شدن کریم باقری و گزینه‎هایی دیگر به کادر فنی پرسپولیس تصریح کرد: آقای باقری از بازیکنان بسیار خوب و تاثیرگذار پرسپولیس هستند و همیشه به عنوان یک کمک بزرگ درکنار تیم ایفای نقش کرده‎اند. در صحبت‎هایی نیز که با کاپیتان ارزشمند تیم داشته‎ایم از ایشان خواسته ایم هر چه بیشتر و پررنگ ‎تر در خدمت تیم باشند، ولی اینکه به عنوان کمک مربی انجام وظیفه کنند برای این فصل مطرح نیست.


دوشنبه 87/1/26 ساعت 10:39 صبح
نویسنده :  محمد جواد مرادی

سرمربی تیم ملی فوتبال برای حضور قدرتمندانه در سومین مسابقه از مرحله مقدماتی جام جهانی 2010 مقابل امارات، خواستار برگزاری دیدار دوستانه با تیم "ب ترکیه" شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم ایران روز سیزدهم خرداد ماه در سومین مسابقه از مرحله مقدماتی جام جهانی در ورزشگاه آزادی با تیم ملی امارات دیدار می کند و به همین دلیل مسئولان فدراسیون فوتبال و اعضای کادر فنی تیم ملی در تلاش هستند دیدارهای دوستانه خوبی را پیش از رویارویی با امارات برگزار کنند.
مذارکرات با مسئولان فدراسیون های عمان، مصر و مالی آغاز شده است و قرار است 2 بازی در اردیبهشت و اوایل خرداد ماه سال جاری برگزار شود.
علی دایی سرمربی تیم ملی نیز برای بازی با تیم "ب" ترکیه ابراز تمایل کرد و پیشنهاد جدیدی را به مسئولان فدراسیون فوتبال داد تا اعضا با بررسی آن در این مورد تصمیم گیری کنند.
بنابراین تیم ملی قبل از مصاف با امارات از میان چهار تیم عمان، مصر، مالی و تیم "ب" ترکیه با 2 تیم از گزینه های مورد نظر دیدارهای دوستانه ای را برگزار خواهد کرد.


دوشنبه 87/1/26 ساعت 10:36 صبح
نویسنده :  محمد جواد مرادی

رئیس سازمان لیگفدراسیون فوتبال خبر داد که تعطیلی 45 روزه مسابقات لیگ برتر لغو شد.

به گزارش خبرنگار فارس، اعضای سازمان لیگ روز گذشته جلسه‌ای چند ساعته‌ را در فدراسیون فوتبال برگزار کردند. در پی اعتراض‌های زیاد مدیران تیم‌ها به لغو مسابقات در هفته‌ پایانی، تصمیم گرفتند که تعطیلی 45 روزه را لغو کنند.
بنابر تصمیم اتخاذ شده، 3 هفته پایانی لیگ برتر به صورت فشرده و در مدت زمان 10 روز برگزار خواهد شد تا هفتمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران اواخر اردیبهشت ماه به پایان برسد و بازیکنان بتوانند با رهایی از مسایل باشگاهی در خدمت تیم ملی باشند.


دوشنبه 87/1/26 ساعت 10:35 صبح
نویسنده :  محمد جواد مرادی

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: برای رسیدن به هدفم تا آخرین نفس در تیم می‌جنگم و میدان را برای سودجویان خالی نمی‌کنم.

افشین قطبی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس، اظهار داشت: دلم برای خودم نمی‌سوزد، بلکه به فکر هوادارانی هستم که مربیان و تمام بازیکنان را با حمایت هایشان، بزرگ می‌کنند.
وی افزود: از شکست مقابل استقلال اهواز از صمیم قلب ناراحتم و حتی بعد از بازی در دلم برای این باخت گریه کردم؛ اما برای رسیدن به هدفی که برایش به ایران آمدم تا آخرین نفس در پرسپولیس می‌جنگم و میدان را خالی نمی‌کنم تا بعضی‌ها سود جویی کنند.
قطبی ادامه داد: هرگز فکر نمی کردیم در اهواز چهار گل دریافت کنیم. در دقایق ابتدایی بازی با در اختیار گرفتن زمین و چند فرصت خوب که یکی از آنها توسط خرسندی هدر داده شد، می‌توانستیم برتری خود را در نیمه اول رقم بزنیم؛ اما با بی‌تجربگی و از دست دادن تمرکز، گل‌ها را یکی پس از دیگری به استقلال اهواز هدیه دادیم.
وی با اشاره به جو ورزشگاه تختی اهواز تصریح کرد: به خیلی از شهرهای ایران سفر کرده‌ و بازی در ورزشگاه ها و رویارویی با هواداران مختلف را تجربه کرده ام؛ اما در اهواز همه چیز متفاوت بود. حتی فحش خودرم ولی مثل بعضی از مربیان از روی نیمکت فرار نکردم و تا دقیقه 90 سر جایم نشستم.
قطبی درباره شایعه کم کاری عمدی برخی بازیکنان در برابر استقلال اهواز نیز گفت: معتقدم بازیکنان با تمام وجود در اهواز بازی نکردنند، به همین دلیل قصد دارم در بازی تغییراتی در ترکیب اعمال کرده و به جوان ترهای تیم اعتماد کنم.
وی درباره شایعات اخیر مبنی بر حضور کریم باقری در کادر فنی پرسپولیس و استعفای استیلی تاکید کرد: باقری فقط کاپیتان تیم من است و امکان ندارد به کادر فنی بپیوندد. برخلاف شایعات استیلیم نیز استعفا نداده و همچنان به دنبال یک هدف مشترک که قهرمانی پرسپولیس است، هستیم.
قطبی با تکذیب خبر درگیری اش با آقایی و خلیلی یاد آور شد: با هر دو بازیکن صحبت کرده‌ام. با آنها هیچ مشکلی ندارم و فکر می‌کنم آنها نیز با توجه به اینکه یکی از بهترین سال‌های بازی کردن را با حضور در تیم‌ ملی سپری می‌کنند با من هم عقیده باشند.
وی در پایان گفت: امیدوارم با کمک تمام رسانه ها از حواشی فاصله بگیریم و به فکر کسب موفقیت در دیدارهای آینده باشیم، چون هنوز برای پرسپولیس همه چیز تمام نشده است


دوشنبه 87/1/26 ساعت 10:35 صبح
<      1   2   3   4   5   >>   >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ
پرسپولیس با پنج گل شیرین‌فراز را شکست داد
[عناوین آرشیوشده]
فهرست
99140 :کل بازدیدها
30 :بازدید امروز
25 :بازدید دیروز
درباره خودم
sport
لوگوی خودم
sport
لوگوی دوستان
لینک دوستان
ایحسب الانسان ان یترک سدی
سوماموس
عــــشقـــــولـــــک
esperance
رنگارنگ
.:بازی+دانلود+موبایل:.
بوی خوش ظهور
قلبی از یخ
خلوت تنهایی
انتظار
*** گر بدانی بعد از این ها چیستند ***
بوی یاس
علافی از دیار ابهر
اشتراک
 
آرشیو
نیمه دوم اسفند
نیمه اول فروردین
نیمه دوم فروردین
بهار 1387
طراح قالب