سفارش تبلیغ
صبا ویژن

[ و فرمود : ] آن که زمام خود را به دست سستى سپارد ، حقوق را خوار دارد ، و آن که سخن چین را پیروى کند ، دوست را از دست بدهد . [نهج البلاغه]

sport
نویسنده :  محمد جواد مرادی

سرمربی تیم فوتبال الاتحاد گفت: ما بخت نخست صعود از این گروه برای رسیدن به مراحل بالاتر هستیم.

به گزارش خبرگزاری فارس، استیون سوارس در باره شرایط تیم الاتحاد عربستان پیش از رویارویی با نمانیده ایران در لیگ قهرمانان آسیا گفت: قبل از سفر به ایران در لیگ عربستان بازی سختی را برگزار کردیم و به تساوی رضایت دادیم؛ اما با وجود عدم پیروزی در آخرین مسابقه، برای شکست دادن سپاهان آمده‌ایم.
وی ادامه داد: شناخت خوبی از فوتبال ایران و سپاهان دارم. برای صعود به مرحله بعدی فقط به پیروزی فکر می‌کنم.
سرمربی برزریلی در مقایسه الاتحاد فعلی و فصل گذشته که یک بر صفر مغلوب سپاهان شد، عنوان کرد: ‌از نظر شخصیتی و نفرات، تفاوت بسیاری نسبت به فصل گذشته داشته‌ایم. حدود 60 درصد تیم فعلی با گذشته تفاوت دارد. بازیکنان خیلی خوبی در اختیار داریم؛ اگرچه دو بازیکن کلیدی ما دچار مصدومیت هستند.
سوارس افزود: از اوایل لیگ قهرمانان در اندیشه صعود به مرحله بعدی بودیم؛ اما در گروه قهرمانی قرار داریم و همه تیم‌ها بخت صعود دارند. سپاهان با وجود آنکه در دو مسابقه قبلی شکست خورده؛ اما برای صعود امیدوار است.
وی تاکید کرد: هر تیمی که بد بازی کند، نتیجه را به حریف واگذار خواهد کرد. اگر فردا خوب بازی نکنیم، سپاهان مالک سه امتیاز بازی خواهد بود.
استیون سوارس با شناختش از تفکرات سرمربی سپاهان، تصریح کرد: اطلاعاتی از ویرا دارم. می‌دانم در عراق با مدیریت قوی‌اش، عملکرد خوبی داشته است. دو مسابقه قبلی سپاهان در لیگ قهرمانان را هم تماشا کرده‌ام. آنها خیلی خوب بازی می‌کنند.
وی راجع به شانس اصلی برای کسب عنوان قهرمانی در فصل جدید لیگ قهرمانان، گفت: در مورد تیم‌های دیگر اطلاعات زیادی ندارم چون فقط به مسابقات داخلی تمرکز می‌کنم. هدف اول الاتحاد موفقیت در لیگ داخلی و صعود به مرحله پایانی لیگ قهرمانان است. معقتدم بخت اول صعود است.
سوارس در باره علت گلزنی کم در الاتحاد، عنوان کرد: در دو بازی مرحله گروهی دیدارهای سختی برگزار کردیم؛ اما همواره سیستم ما تهاجمی است. علاقه ای به بازی‌ تدافعی ندارم و دوست دارم در هر مسابقه بیشتر گل بزنیم و کمتر گل بخوریم.
سرمربی الاتحاد شرایط جوی تهران را برای بازیکنان خود نامساعد دانست و گفت: همواره در آب و هوای گرم تمرین می‌کنیم. این یک نکته منفی برای ما تلقی می‌شود؛ اگرچه در روزهای گذشته جلسات تمرینی خوبی را پشت سر گذاشتیم.
وی ادامه داد: بازی در هوای بارانی به زیان ما است؛ اما محرومیت سپاهان از بازی خانگی یک امتیاز برای تیم ما محسوب می شود. تنها امتیاز خوب برای ما بازی در ورزشگاه آزادی است زیرا می دانم سپاهان در اصفهان هواداران متعصب و خوبی دارد.


سه شنبه 87/1/20 ساعت 5:27 عصر
نویسنده :  محمد جواد مرادی

مدیرعامل باشگاه سپاهان اصفهان شرایط خود را با تیم لیورپول انگلیس مقایسه کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، محمد رضا ساکت درباره شرایط فعلی نماینده ایران در لیگ قهرمانان اظهار داشت: با گذشت زمان هماهنگی کامل بین کادر فنی و بازیکنان به وجود آمده است؛ هر چند قرار گرفتن در این وضعیت طبیعی بود. کادر فنی با حضور در یک فضای جدید، برای هماهنگی نیازمند زمان است. در وضعیت کنونی، به سپاهان امید بسیاری داریم.
مدیرعامل سپاهان درباره بخت صعود از مرحله گروهی لیگ قهرمان عنوان کرد: با نگاهی به فوتبال بین المللی متوجه می‌شویم که تیمی مانند لیورپول، فصل گذشته چنین شرایطی را داشت. با صعود به مرحله بعدی تا دیدار پایانی راه یافت. رسیدن به این جایگاه ناممکن نیست.
وی افزود: سپاهان نشان داده که مرد روزهای سخت است؛ با توجه به آنکه در شش ماه گذشته در 5 حوزه سنگین رقابت داشته و سربلند نیز بوده است. محرومیت اعمال شده، عدم بازی در خانه و ...، هر کدام می‌تواند یک تیمی را به انحلال بکشاند؛ اما اقتدار و ایستادگی بازیکنان مانع سقوط شد.
ساکت گفت: با توجه به مشکلات عدیده سپاهان، از کارشناسان می‌خواهیم که این شرایط را در تاریخ ایران ثبت کنند که چنین باشگاهی با این همه مشکلات، همچنان با کار خود ادامه می‌دهد. شخصیت‌ سپاهان در جایگاه بسیار بالایی است.
وی با اشاره به رای کمیته انضباطی مبنی بر جریمه 14 میلیون تومانی، تاکید کرد: صدور چنین رای‌هایی برای ما بسیار عادی شده و این حکم برای ما ابتدایی و قابل اعتراض است.
مدیر عامل سپاهان در مورد محرومیت نماینده ایران در لیگ قهرمانان از بازی خانگی، خاطر نشان ساخت: شاید برخی مسائل در گزارش نماینده afc قانونی بوده و از این دیدار خانگی محروم شده‌ایم؛ اما در این شرایط حساس ایرانیان باید مصلحت ملی را در نظر بگیرند.
ساکت به جوسازی عربستانی‌ها اشاره کرد و گفت: آنها تاکنون به 20 نفر از همراهان سپاهان برای عزیمت به عربستان روادید صادر نکرده‌اند. مسئولان فدراسیون و وزارت امور خارجه پیگیر این مشکل هستند و قول داده‌اند که این معضل حل شود.
وی درباره پذیرایی کاروان الاتحاد تاکید کرد: ناظران عمانی نظارات کاملی بر میزبانی ما در تهران دارند. معتقدیم بنا به معیارهای کنفدراسیون از نماینده عربستان میزبانی کرده‌ایم.
وی درباره جریمه هادی عقیلی از سوی کمیته انضباطی گفت: مدافع ملی پوش ما طبق خواسته مسئولان و کادر فنی عمل کرده است. در صورت قطعی شدن جریمه، خودمان تمام هزینه را پرداخت خواهیم کرد زیرا هادی عقیلی عامل اصلی نبوده است.


سه شنبه 87/1/20 ساعت 5:27 عصر
نویسنده :  محمد جواد مرادی

دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: کادر فنی برای باز نشدن دروازه در دیدارهای آینده، باید به فکر مشکل دفاع تیمی باشد.

حسن رودباریان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس اظهار داشت: در دربی تهران و در هنگام دریافت گل با توجه به ضربه روانخواه که از نزدیک به سمت دروازه زده شد، فرصت هیچ عکس العملی نداشتم.
وی ادامه داد: کادر فنی برای گل نخوردن در دیدارهای آینده باید به فکر مشکل دفاعی باشد تا در این شرایط حساس، امتیازها را به راحتی مقابل حریفانی که برابر ما انگیزه دو چندانی دارند، از دست ندهیم.
دروازه بان پرسپولیس درباره عملکرد خود در چند بازی گذشته گفت: در تمرینات تیم ملی بسیار خوب کار کردم تا در چند بازی گذشته در ترکیب اصلی قرار گیرم. امیدوارم روزهای خوبی در ادامه داشته باشم


سه شنبه 87/1/20 ساعت 5:24 عصر
نویسنده :  محمد جواد مرادی

مهاجم تیم فوتبال استقلال تهران گفت: به گفته پزشکان، فعلا نمی‌توانم 90 دقیقه بازی کنم.

محسن بیاتی‌نیا در گفت و گو با فارس، درباره آخرین شرایط آمادگی خود اظهار داشت: اگر کادر فنی نظر مثبتی رویم داشته باشد، می‌توانم مقابل پگاه بازی کنم.
وی افزود: به لحاظ بدنی مشکلی ندارم. آقای نوروزی این اجازه را به من داده که بازی کنم. البته هنوز نمی‌توانم تمام دقایق در زمین باشم. شاید مقابل پگاه هم برای دقایقی مورد استفاده قرار گیرم.
این بازیکن در مورد شرایط خط حمله استقلال عنوان کرد: برای بازگشت به ترکیب اصلی کار سختی دارم چون تمام مهاجمان تیم خوب هستند. مهم موفقیت استقلال است و اینکه بتوانم هر چند دقیقه که بازی می‌کنم، مفید باشم.
بیاتی نیا در دور رفت و دیدار برابر تیم شیرین فراز با مصدومیت شدید از ناحیه رباط پا روبرو شد.


سه شنبه 87/1/20 ساعت 5:23 عصر
نویسنده :  محمد جواد مرادی

بازیکن تیم فوتبال پیروزی تهران می گوید : هیچ وقت نگفتم دیگر برای تیم پیروزی بازی نمی‌کنم و قطبی و دنیزلی را هم با یکدیگر مقایسه نکردم اما از قول من نوشته اند که قطبی در حد دنیزلی نیست.
 

به گزارش واحد مرکزی خبر ، مصاحبه‌های جنجالی حسین کعبی پس از بازی مقابل تیم فوتبال استقلال تهران در شهر آورد 64 ، حاشیه‌های زیادی را برای وی به وجود آورد ، البته این بازیکن معتقد است که بیشتر حرف‌هایش تحریف شده و حتی بعضی‌ها از قول وی مصاحبه خیالی نوشته اند.

کعبی دراین باره اظهار داشت: بعد ازشهرآورد شصت و چهارم با یک روزنامه مصاحبه کردم و همه حرف‌هایم درست چاپ شده بود ولی بعضی از روزنامه‌ها و خبرگزاری‌ها از قول من مصاحبه دروغ چاپ کردند.

وی در خصوص جلسه دیروز خود با حبیب کاشانی مدیرعامل باشگاه پیروزی تهران گفت: جلسه خوبی بود و درباره اتفاقات اخیر با هم حرف زدیم ، در این چند روز فهمیدم که برخی برای رسیدن به اهداف شخصی خود می‌خواستند خرابم کنند و از این به بعد باید هوشیار باشم.

کعبی درخصوص شرایط بحرانی تیم پیروزی هم گفت: متأسفانه در این چند هفته نتایج خوبی نگرفته‌ایم اما این مسائل درفوتبال طبیعی است ،از طرفداران تیم می‌خواهم که ناامید نشوند و تا آخرین هفته تیم پیروزی را حمایت کنند.

وی درباره دیدار با تیم استقلال اهواز گفت: بازی کردن با این تیم دراهوازخیلی دشواراست ولی ما دیگر فرصتی برای از دست دادن امتیاز نداریم و تحت هرشرایطی باید برنده از زمین بیرون بیاییم


سه شنبه 87/1/20 ساعت 5:22 عصر
نویسنده :  محمد جواد مرادی

با حکم مدیر عامل باشگاه پرسپولیس، علیرضا مرزبان به سمت مشاور فنی مدیر عامل‎، محمود خوردبین به سمت سرپرست و غلامرضا احمدی به سمت مسئول روابط عمومی باشگاه پرسپولیس منصوب شدند.

حبیب کاشانی در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس با اعلام این خبر گفت: «با مشورتی که با کادر فنی تیم داشتیم و با توجه به تعداد بازیهای باقیمانده و لزوم زیر نظر گرفتن بازیکنان لیگ برتر و لیگ یک کشور برای جذب بازیکن برای سال آینده، تصمیم گرفته شد آقای مرزبان از کادر فنی جدا و به عنوان مشاور فنی مدیر عامل، مسئولیت زیر نظر گرفتن بازیکنان فوتبال کشور را عهده دار شوند. ایشان کماکان با کادر فنی پرسپولیس نیز در ارتباط خواهند بود و از حضورشان در مواقع لزوم استفاده خواهد شد.

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس در خصوص صدور حکم سرپرستی برای محمود خوردبین نیز گفت: «با توجه به بهبودی نسبی آقای محمود خوردبین و آمادگی ایشان برای همراهی تیم در سفرهای شهرستانی، مجدداً در سمت سرپرستی در خدمت آقای خوردبین خواهیم بود و آقای غلامرضا احمدی نیز مجدداً به عنوان مسئول روابط عمومی باشگاه ادامه فعالیت خواهند داد».

حبیب کاشانی افزود: «در عین حال با توجه به اینکه طی روزهای آینده شاهد چاپ و انتشار روزنامه «پرسپولیس» جهت اطلاع رسانی مناسب به هواداران خواهیم بود، آقای عباس علیپور در روزنامه «پرسپولیس» حضور خواهند داشت».


سه شنبه 87/1/20 ساعت 5:13 عصر
نویسنده :  محمد جواد مرادی

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: در صورت نیازم برای حضور در تیم ملی، منتظر صحبت با دایی هستم.

کریم باقری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس، اظهار داشت: بدون شک انگیزه زیادی دارم که برای پرسپولیس به میدان می‌روم؛ در غیر اینصورت مطمئن باشید دنبال کاری به غیر از فوتبال می‌رفتم.
وی افزود: در صورت نیاز برای حضور در تیم ملی، منتظر صحبت با دایی هستم چون باید دید می‌تواند شرایط من را با این حال بپذیرد یا خیر. از سویی، آیا در این شرایط به سود تیم ملی هستم.
باقری عنوان کرد: به هیچ کس نگفتم که برای حضور در تیم ملی انگیزه زیادی دارم؛ بلکه به من گفتند دایی تو را می‌خواهد. من هم گفتم نیاز به صحبت است.
هافبک سابق تیم ملی فوتبال خاطر نشان ساخت: نمی‌دانم تا چه حد این حرف‌ها صحت دارد یا چه کسی این شایعه را انداخته است. سعی می‌کنم زیاد به این مسئله فکر نکنم.
وی درباره شرایط پرسپولیس اظهار داشت: تیم‌های بزرگ حاشیه دارند؛ ولی امیدوارم بچه‌ها دست به دست همدیگر در بازی حساس مقابل استقلال اهواز 3 امتیاز را کسب کنند تا قهرمانی ما به خطر نیفتد.


سه شنبه 87/1/20 ساعت 1:10 عصر
نویسنده :  محمد جواد مرادی

مجید جلالی گفت: بازیکنان تیم ما تمرینات خوب و منظمی را پشت سر گذاشته‌اند و همگی متحد و هم‌قسم شده‌اند که مقابل تیم پرسپولیس پیروز شوند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز در خصوص بازی هفته بیست و هفتم لیگ برتر تیم‌اش برابر پرسپولیس در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) - منطقه خوزستان - اظهار کرد: متاسفانه در بازی مقابل سپاهان در اصفهان، 6 بازیکن را در اختیار نداشتیم و از نظر بازیکن در تنگنا قرار داشتیم، با این حال از بازی بازیکنان راضی بودم. ما کماکان با این مشکل مواجه هستیم و در بازی مقابل پرسپولیس داود حقی را به دلیل محرومیت و حمید سرآبادانی را به‌علت مصدومیت در اختیار نخواهیم داشت. علی حمودی نیز وضعیت مصدومیتش مشخص نیست و بازی کردن یا نکردن او بستگی به شرایطش در روز بازی دارد. سعید رمضانی نیز مدتی است که در تمرینات تیم شرکت نمی‌کند.

جلالی در خصوص جذب بازیکن خارجی برای جای خالی در ترکیب تیمش عنوان کرد: مشکلات تیم ما آنقدر زیاد است که قادر به حفظ بازیکنان فعلی تیم نیستیم، چه برسد به اینکه به بازیکن دیگری فکر کنیم.

وی نقش و حضور تماشاگران و هواداران را در پیروزی تیمش موثر دانست و افزود: تاکنون تیم ما مورد حمایت خوب هواداران‌مان قرار گرفته است و حضور گرم آنها به تیم دلگرمی می‌دهد؛ منتظر رای قطعی کمیته انضباطی فدراسیون هستیم. به احتمال زیاد این رای به نفع تیم خواهد بود و بازی تیم ما با پیروزی تهران با حضور تماشاگران برگزار خواهد شد.


سه شنبه 87/1/20 ساعت 1:9 عصر
نویسنده :  محمد جواد مرادی

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس گفت: پرسپولیس آمادگی پرداخت طلب "آری‌هان" را دارد و به هیچ وجه بحث کسر امتیاز در این باره، مطرح نیست.

مصطفی شکری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درخصوص شکایت آری‌هان از باشگاه پرسپولیس به فیفا مبنی بر عدم پرداخت مطالباتش،‌ اظهار کرد: مسائل مالی آری‌هان مربوط به دوره مدیریت قبل است و طبق سوابق موجود در پرونده وی، توافقی بین باشگاه و او مبنی بر پرداخت 110 هزار یورو صورت گرفته که از این مبلغ 40 هزار یورو پرداخت و هفتاد هزار یورو هنوز پرداخت نشده است.

وی افزود: این موضوع چندی پیش در جلسه‌ای بین باشگاه و سازمان تربیت بدنی مطرح و تایید شد و باشگاه آمادگی پرداخت این مبلغ را با کمک سازمان داشت؛ اما، در فاصله‌ای که وی کشور را ترک کرد، هیچ‌گونه مراجعه‌ای را برای اخذ طلب خود نکرد و حتی وکلیش هم در این رابطه مستقیما با باشگاه وارد مذاکره نشده است.

شکری ادامه داد: بدنبال این موضوع، در تاریخ دوم آوریل 2008 (14 فروردین ماه) نامه‌ای از فیفا بدست ما رسید که آری هان در این مورد از باشگاه شکایت کرده و باشگاه موظف است تا 9 آوریل، نتیجه را به فیفا اعلام کند؛ که باشگاه طی نامه‌ای برای پرداخت مبلغ یاد شده اعلام آمادگی کرده. البته بحث کسر امتیاز در اینگونه موارد حتی اگر باشگاه هم توانایی پرداخت را نداشته باشد، باید فرآیندهای زیادی را طی کند تا به وقوع بپیوندد و از این رو هیچ خطری پرسپولیس را تهدید نمی‌کند.

شکری افزود: گرچه التهابات مبنی کسر امتیاز در مواردی نظیر این موضوع در جامعه ورزش وجود دارد اما، ما معتقدیم که علاج واقعه را باید قبل از وقوع کرد و در این مورد روز گذشته جلسه‌ای با سازمان تربیت بدنی داشتیم که قرار شد تا آخر هفته جاری مبلغ موردنظر آماده و به محض اعلام شماره حساب از سوی آری‌هان یا نمایندگان وی، این پول را به آنها پرداخت کنیم.

وی بار دیگر تاکید کرد: اگر آری‌هان برای اخذ طلب خود با باشگاه مذاکره می‌کرد، دلیلی برای شکایت وجود نداشت. البته منظورم شخص آری‌هان نیست اما برخی افراد کوچک فقط برای استفاده‌های تبلیغی و مطرح شدن اینگونه مسایل را از طریق شکایت عنوان می‌کنند.

معاون حقوقی پرسپولیس همچنین درمورد دیگر پرونده‌های موجود علیه باشگاه به ایسنا گفت: متاسفانه موارد دیگری از این قبیل نظیر مطالبات پرداخت نشده نورالدین و ساها وجود دارد که مربوط به مدیریت قبلی است و اکنون در شرایطی که پرسپولیس با مشکلات مالی مواجه است و حتی هزینه‌های سنگین جاری باشگاه هم وجود دارد، مدیریت جدید موظف است تا این مشکلات را حل کند.

وی ادامه داد: در این شرایط ما امید زیادی به کمک‌های سازمان تربیت بدنی داریم و درمورد اوضاع فعلی هیچ شکایتی را علیه مدیریت قبلی باشگاه صورت ندادیم. ما فقط مشکلات و مسایل مختلف را مطرح کردیم و هدفمان روشن‌سازی بوده تا سازمان تربیت بدنی که خود مسوولیت نظارت بر باشگاه‌ها را برعهده دارد هر طور صلاح بداند عمل کند.

شکری درباره احتمال برگشت شش امتیاز کسر شده از پرسپولیس خاطرنشان کرد: گرچه به برگشت این شش امتیاز نباید امید زیادی داشت و به نوعی کار خیلی سخت شده است اما با این حال ما در حال پیگیری‌های حقوقی از طریق مراجع دیگر و طرح مجدد موضوع هستیم. چرا که معتقدم در تصمیم فیفا نقاط ضعفی از جمله عدم حق پذیرش استیناف وجود دارد که شاید بتوان از این قضیه در جهت برگرداندن شش امتیاز کسر شده استفاده کرد.


سه شنبه 87/1/20 ساعت 1:5 عصر
نویسنده :  محمد جواد مرادی

مربی سابق و هلندی تیم فوتبال پرسپولیس تهران از باشگاه شکایت کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، روز گذشته فدراسیون فوتبال در نامه ای، شکایت آری‌هان از باشگاه را به حبیب کاشانی ابلاغ کرد.
آری‌هان اعلام کرده است مبلغ 70 هزار یورو از پرسپولیس طلب دارد.
فیفا اعلام کرده است، در صورت عدم پیگیری این اولتیماتوم، بار دیگر شش امتیاز از تیم فوتبال پرسپولیس کسر خواهد شد.
پیش از این نیز شش امتیاز از این تیم به حکم فیفا کسر شده بود.


سه شنبه 87/1/20 ساعت 1:4 عصر
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ
پرسپولیس با پنج گل شیرین‌فراز را شکست داد
[عناوین آرشیوشده]
فهرست
99466 :کل بازدیدها
33 :بازدید امروز
30 :بازدید دیروز
درباره خودم
sport
لوگوی خودم
sport
لوگوی دوستان
لینک دوستان
ایحسب الانسان ان یترک سدی
سوماموس
عــــشقـــــولـــــک
esperance
رنگارنگ
.:بازی+دانلود+موبایل:.
بوی خوش ظهور
قلبی از یخ
خلوت تنهایی
انتظار
*** گر بدانی بعد از این ها چیستند ***
بوی یاس
علافی از دیار ابهر
اشتراک
 
آرشیو
نیمه دوم اسفند
نیمه اول فروردین
نیمه دوم فروردین
بهار 1387
طراح قالب